Φαβορί ο Καβακάς για την Κ19
Σε συζητήσεις με τον 53χρονο προπονητή, Τίμο Καβακά, βρίσκεται ο ΠΑΟΚ, προκειμένου να αναλάβει τα ηνία της Κ19.
Σε συζητήσεις με τον 53χρονο προπονητή, Τίμο Καβακά, βρίσκεται ο ΠΑΟΚ, προκειμένου να αναλάβει τα ηνία της Κ19.
Η Κ-19 του ΠΑΟΚ πανηγύρισε φέτος το νταμπλ, αποδεικνύοντας την ανωτερότητά της. Φυσικά, ο κύριος σκοπός της ακαδημίας παραμένει η εκπαίδευση και προώθηση παικτών στην πρώτη ομάδα, όπως επισημαίνει κι ο Βασίλης Μπίλης, γυμναστής της ομάδας νέων του Δικεφάλου.
Με την πλάτη στον τοίχο έπαιζε η Εθνική Νέων Κ19, το απόγευμα της Τρίτης στην Τούμπα κόντρα στο Καζακστάν. Είτε κέρδιζε, παίρνοντας την πρόκριση για την επόμενη προκριματική φάση του EURO 2027, είτε υποβιβαζόταν στη League B.
Η Κ-19 του ΠΑΟΚ τα πήρε όλα φέτος, κατακτώντας το νταμπλ. Ο 42χρονος προπονητής τερματοφυλάκων του Δικεφάλου, Μιχάλης Ψωμιάδης, αναλύει τα… μυστικά της επιτυχίας.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα θα έχει στην ενδεκάδα του τους πέντε από τους έξι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ που βρίσκονται στην αποστολή.
Τελευταίο επίσημο ματς της σεζόν για το PAOK Academy και για την νταμπλούχο Κ19 μας, ήταν το εκτός έδρας παιχνίδι στον Βόλο, που έγινε το μεσημέρι της Κυριακής για την 26η αγωνιστική της Super League.
Η Κ19 του ΠΑΟΚ κλείνει μια άκρως επιτυχημένη σεζόν, με την εκτός έδρας αναμέτρηση απέναντι στον Βόλο (23/5, 16:00), στο πλαίσιο της 26ης αγωνιστικής του αναπτυξιακού πρωταθλήματος.
Τον Δημήτρη Χατσίδη, τον Γιάννη Σαρρή και τον Κωνσταντίνο Πολυκράτη καλεί ο ομοσπονδιακός τεχνικος στην Εθνική Ελπίδων Κ21 για τα φιλικά παιχνίδια, που θα διεξαχθούν στην Κροατία.
Ο τελικός του Αγρινίου «ξύπνησε» μνήμες Ηρακλείου, με την Κ19 του ΠΑΟΚ να παίρνει δύο τρόπαια με γκολ στις καθυστερήσεις και τον Δημήτρη Κυριαζίδη να σκοράρει ξανά.
Ονειρικές στιγμές για τα αετόπουλα του ΠΑΟΚ, τα οποία μετά το αήττητο νταμπλ μιλούν για την ιστορική σεζόν του Δικεφάλου - Τα... ελληνικά του Μπάλντε, η περηφάνια και η επόμενη μέρα της «ασπρόμαυρης» Κ19.
Το παρασκήνιο του τελικού Κυπέλλου Super League 2025-26 της Κ19 μας κόντρα σε αυτή του Άρη στο γήπεδο του Παναιτωλικού στο Αγρίνιο από την παρακάμερα του PAOK TV.
Πολλά κιλά… ασήμι από τις ακαδημίες του ΠΑΟΚ την τελευταία δεκαετία!