A+ A A-

Σε 20 μέρες, ο ΠΑΟΚ κλείδωσε 25 εκατομμύρια ευρώ!

Από sdna.gr: Οργανωμένα, μεθοδικά, εντός κι εκτός χόρτου, ο ΠΑΟΚ κατόρθωσε να γυρίσει το χαρτί ολοκληρωτικά. Το SDNA αναλύει πως απέδωσε καρπούς «το σχέδιο των 20 ημερών»!

Θα μπορούσε κάλλιστα κανείς να υποστηρίξει πως ο ΠΑΟΚ τίναξε -δεδομένης της κατάστασης- τη μπάνκα στον αέρα. Μέσα σε διάστημα 20 μερών, πήρε το απόλυτο απ΄όλα τα ανοιχτά μέτωπα. Ευρώπη, τηλεοπτικά, μεταγραφές και συνεχίζεται... Στην παρούσα φάση, όμως, σε έναν πρώτο απολογισμό ο Δικέφαλος μετράει στα ταμεία του συν 25 εκατομμύρια ευρώ. Ποσό διόλου ευκαταφρόνητο βάσει συνθηκών.

Την ώρα που το ποδόσφαιρο δοκιμάζεται παγκοσμίως λόγω της πανδημίας και μετράει τις δυνάμεις του στην αγορά, ο ΠΑΟΚ δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα. Εξ αρχής ήταν σαφές πως το καλοκαίρι θα ήταν ιδιόμορφο για όλες τις ποδοσφαιρικές ανώνυμες εταιρίες. Η κρίση του κορωνοϊού ρίχνει και θα ρίχνει για καιρό ακόμη βαριά τη σκιά της, πλήττοντας έντονα και τον αθλητισμό.

Η απουσία του κόσμου από τα γήπεδα και η απόφαση να μην κυκλοφορήσουν στην αγορά διαρκείας ήταν απλά το πρώτο... χτύπημα. Ειδικά για ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ που βλέπει κάθε χρόνο τα διαρκείας του να πιάνουν... ταβάνι. Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως το νούμερο πέρσι άγγιξε τα 22.000 εισιτήρια διαρκείας, σφραγίζοντας το sold out που είχαν θέσει ως ανώτατο όριο οι Θεσσαλονικείς.

Με αυτά τα δεδομένα απλωμένα γύρω του, ο ΠΑΟΚ έπρεπε να ελιχθεί διαφορετικά, πιο μεθοδικά. Ποντάροντας εντός κι εκτός χόρτου με συγκεκριμένο οργανόγραμμα. Και αναμφίβολα η Ευρώπη φάνταζε το πρώτο μεγάλο στοίχημα...

Το SDNA αναλύει τις κινήσεις που έγιναν σε όλα τα μέτωπα και απέφεραν μια τεράστια οικονομική «ανάσα»

13 εκατομμύρια ευρώ και βλέπουμε...

Για τους «ασπρόμαυρους» ο φάκελος Ευρώπη δεν ήταν μόνο θέμα πρεστίζ. Ήταν πολλά περισσότερα... Από το παιχνίδι με τη Μπεσίκτας, στις τάξεις του ΠΑΟΚ γνώριζαν καλά πως διακυβεύονταν εκατομμύρια. Η αναμέτρηση με τους Τούρκους χαρακτηρίστηκε ως το πρώτο do or die παιχνίδι της σεζόν δεδομένου πως η πρόκριση επί της Μπεσίκτας θα εξασφάλιζε πέρα από το κέρδος των 7-8 εκατ. ευρώ, τότε, και μίνιμουμ την είσοδο στους ομίλους του Europa League. Και εκ του αποτελέσματος, η σοβαρότητα με την οποία διαχειρίστηκε το παιχνίδι, του απέφεραν πέρα από... ζεστό χρήμα στα ταμεία του, μία ακόμη πρόκληση.

Και στην επόμενη φάση, η κληρωτίδα δεν του χαμογέλασε. Απέναντί του ένας κολοσσός εκατομμυρίων και μια ομάδα ικανή να... ξεθωριάσει το όνειρο του Champions League. Το βράδυ της 15ης Σεπτεμβρίου, όμως, βρήκε τον ΠΑΟΚ ένα βήμα πιο κοντά στ΄αστέρια. Η ιστορική πρόκριση επί της Μπενφίκα τον «προίκισε» με άλλα πέντε εκατ. ευρώ και αν συνυπολογίσει κανείς και το ποσό της 25ης Αυγούστου, όταν και δόθηκε η πρώτη ευρωπαϊκή «μάχη», ο ΠΑΟΚ «χτύπησε» μέσα σε διάστημα 20 ημερών, γύρω στα 13 εκατ. ευρώ!

Και ακόμη έχει... δρόμο μπροστά του καθώς αν καταφέρει να κάμψει το εμπόδιο της Κράσνονταρ και μπει στους ομίλους του Champions League, τότε θα πάρει μεταξύ 20-25 εκατ. ευρώ, ποσό που θα εξαρτηθεί και από τα πεπραγμένα του Ολυμπιακού. Όχι και άσχημα, ε;

Το υψηλότερο τηλεοπτικό συμβόλαιο της ιστορίας του!

Στο μεσοδιάστημα της Ευρώπης, οι «ζυμώσεις» στην Ελλάδα στο θέμα των τηλεοπτικών κορυφώθηκαν και επέφεραν μια άκρως δελεαστική πρόταση από τη νέα διοίκηση της NOVA, εξασφαλίζοντας στον ΠΑΟΚ το στάνταρ ποσό των 7 εκατ. ευρώ. Παίρνοντας αποστάσεις για μια σεζόν, ο Δικέφαλος απέδειξε στην αγορά πως η αξία του είναι μεγαλύτερη και κεφαλαιοποιώντας το εγχείρημά του PAOK TV, υπέγραψε το υψηλότερο τηλεοπτικό συμβόλαιο της ιστορίας του. Όπως διαβάσατε μέσα από το SDNA, ο Δικέφαλος «χτύπησε» το στάνταρ ποσό των 7 εκατ. ευρώ και μπορεί κάλλιστα (σ.σ. για την ακρίβεια θεωρείται σχεδόν απίθανο να μην πιάσει) τα οχτώ για μια σεζόν. Νούμερα που προκαλούν ίλιγγο αν σκεφτεί κανείς πως πρόκειται για το εγγυημένο κατώτερο ποσό που εξασφαλίζει από τη συμφωνία του με τo συνδρομητικό κανάλι. Ή σε απλή μετάφραση, ένα deal «χρυσό» στο πιο παράξενο καλοκαίρι των τελευταίων ετών...

Κεφάλαιο πωλήσεις και εξορθολογισμός

Παράλληλα με τη «μάχη» της Ευρώπης, ο ΠΑΟΚ κλήθηκε να πάρει αποφάσεις, να μπει σε φάση οικονομικού και αγωνιστικού εξορθολογισμού, έχοντας κατανοήσει πλήρως πως κανένας επενδυτής στο ποδόσφαιρο παγκοσμίως, δεν μπορεί μονίμως να ξοδεύει περισσότερα από αυτά που εισπράττει. Και η αλλαγή στρατηγικής, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, λειτούργησε άψογα. Ο ΠΑΟΚ απαλλάχθηκε από πλουσιοπάροχα συμβόλαια δυσανάλογα της προσφοράς τους, με τους Στοχ και Βέρνμπλουμ να αποτελούν παρελθόν και δείχνει να έχει κατανοήσει πλήρως τους κανόνες της αγοράς. Πώς όλοι και όλα έχουν στο σωστό μομέντουμ την τιμή τους. Γι΄αυτό και προχώρησε στις -εκτός απροόπτου- πωλήσεις του Λημνιού στην Κολωνία έναντι τριών εκατ. ευρώ και του Άκπομ στη Μίντλεσμπρο, εισπράττοντας γύρω στα δύο εκατ. (σ.σ. δεν συνυπολογίζεται η ρήτρα της Άρσεναλ).

Κοινώς, με δύο συγκεκριμένες κινήσεις εξασφάλισε άλλα πέντε εκατ. ευρώ χωρίς να εμβαθύνει κανείς στη στρατηγική που ακολουθήθηκε γενικώς και ακόμη βρίσκεται σε διαδικασία προσαρμογής και εξέλιξης. Ωστόσο, είναι χρήματα που προσμετρώνται σε ένα... τρελό οικονομικά καλοκαίρι για τον ΠΑΟΚ που απέδωσε ούτε λίγο ούτε πολύ 25 εκατ. ευρώ, με το «σχέδιο των 20 ημερών» να επιφέρει τα μέγιστα. Γιατί, ενίοτε δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο... Κι αυτήν την φορά, ο ΠΑΟΚ τον είχε

Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν δικαίωμα να σχολιάσουν.

Τελευταια posts

Τι γραφουν τα ΜΜΕ

  • Για τον ΠΑΟΚ
  • Για τους αντιπαλους
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_PREV MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_NEXT
Padrino MVP η Rebecca Akl!

Padrino MVP η Rebecca Akl!

19-10-2020 | acpaok.gr

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_PREV MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_NEXT
Paokmania.Gr - To ανεξάρτητο site των οπαδών του ΠΑΟΚ | All rights reserved.