Μαρία Μήτκου: «Το νταμπλ ήταν υποχρέωσή μας!»
Στον θρόνο του με εκκωφαντικό τρόπο επέστρεψε ο ΠΑΟΚ, που κατέκτησε το νταμπλ, και μάλιστα αήττητος! Για τη μεγάλη φετινή επιτυχία, τον τρόπου που ήρθε αλλά και την επόμενη χρονιά, μίλησε η Μαρία Μήτκου. Η, εκ των αρχηγών, του Δικεφάλου, που ετοιμάζεται για την ένατη χρονιά στ’ ασπρόμαυρα, άνοιξε τα χαρτιά της.