Πρόστιμο της ΔΕΑΒ στην ΚΑΕ
Με πρόστιμο ύψους 15.000 ευρώ τιμώρησε την ΚΑΕ ΠΑΟΚ η ΔΕΑΒ, για το game 2 των ημιτελικών του πρωταθλήματος της GBL με τον Παναθηναϊκό, που ήταν και το τελευταίο παιχνίδι της σεζόν.
Με πρόστιμο ύψους 15.000 ευρώ τιμώρησε την ΚΑΕ ΠΑΟΚ η ΔΕΑΒ, για το game 2 των ημιτελικών του πρωταθλήματος της GBL με τον Παναθηναϊκό, που ήταν και το τελευταίο παιχνίδι της σεζόν.
Τιμωρία μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών και χρηματικό πρόστιμο δέχθηκε ο ΠΑΟΚ από τον αθλητικό δικαστή, για όσα συνέβησαν στην αναμέτρηση κόντρα στον Παναθηναϊκό.
Η ΔΕΑΒ ανακοίνωσε την κλήση της ΚΑΕ ΠΑΟΚ σε ακρόαση για όσα έγιναν στο "PAOK Sports Arena" πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το φινάλε του 2ου ημιτελικού με το Παναθηναϊκό Aktor.
Με χρηματική ποινή 10.000 ευρώ τιμωρήθηκε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ από τη ΔΕΑΒ για σπασμένα καθίσματα στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson.
Σε ακρόαση την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, λόγω φθοράς σε καρεκλάκια, κάλεσε η ΔΕΑΒ, η οποία παράλληλα επέβαλλε ποινή μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών στον ΟΦΗ, για ρίψη κροτίδας.
Η ΔΕΑΒ με ανακοίνωση της γνωστοποίησε την επιβολή προστίμου 20.000 στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ λόγω της ανάρτησης ενός πανό στο εξ΄αναβολής ντέρμπι με τον Άρη.
Η ΔΕΑΒ κάλεσε σε ακρόαση την ΚΑΕ ΠΑΟΚ αναφορικά με φερόμενη παραβατική συμπεριφορά φιλάθλων πριν την αναμέτρηση με τον Άρη Betsson για τη Stoiximan GBL.
Ο «δικέφαλος» του Βορρά καλείται να πληρώσει πρόστιμο 10.000 ευρώ.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κλήθηκε σε απολογία από τη ΔΕΑΒ για το παιχνίδι με τον Βόλο στο Πανθεσσαλικό.
Τις ποινές στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ, αλλά και σε 13 φυσικά πρόσωπα για όσα συνέβησαν στα δημοσιογραφικά της Τούμπας, στον αγώνα με τον Λεβαδειακό, ανακοίνωσε η ΔΕΑΒ.
Σε ακρόαση κάλεσε την ΠΑΕ ΠΑΟΚ η ΔΕΑΒ για το συμβάν στα δημοσιογραφικά της Τούμπας λίγο πριν την έναρξη της αναμέτρησης του Δικεφάλου κόντρα στον Λεβαδειακό για την 25η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super League.
Η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης της Βίας (ΔΕΑΒ) επέβαλε πρόστιμο ύψους 3.000 ευρώ στην ΑΕΚ, για όσα συνέβησαν στο νοκ άουτ προημιτελικό αγώνα με τον ΠΑΟΚ για το Κύπελλο Ελλάδας χάντμπολ στην αίθουσα «Γ. Κασιμάτης» του ΟΑΚΑ στις 21 Δεκεμβρίου.