«Θέλαμε μοντέρνο σήμα»

Ο Υπεύθυνος Μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Λάζαρος Μπαχτσεβάνος μίλησε στον ARENA 89.4 για τις καινούριες στολές του ΠΑΟΚ, για το σήμα της ομάδας.
«Θέλαμε μοντέρνο σήμα»

Αναλυτικά είπε:

"Είναι δύσκολο καράβι ο ΠΑΟΚ και με επιβλητικούς φιλάθλους. Θέλουμε φέτος η πρώτη προπόνηση του ΠΑΟΚ να είναι πιο οικογενειακά να είναι διαφορετικά φέτος. Γι αυτό και ηταν ιδέα του προπονητή της ομάδας ότι οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας να πάνε τα παιδιά τους στο γήπεδο και θα μπούν στον αγωνιστικό χώρο με τους παίκτες και τον ίδιο τον προπονητή. Σε σχέση με πέρσι είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα στα διαρκείας προς το παρόν έχουν δοθεί (2.100) διαρκείας και ήδη περιμένει ακόμα πολύς κόσμος έξω".

"Όσο για τις φανέλες τις κρατάμε με νύχια και με δόντια αλλά την μία την δείξαμε στην παρουσίαση του προπονητή, είναι ίδια με της Μάντσεστερ. Η επίσημη φανέλα θα παρουσιαστεί στα μέσα Ιουλίου και η βασική θα είναι η ασπρόμαυρη. Για φέτος έχει γίνει επιλογή φανέλας ο ΠΑΟΚ μέσα σε 15 μέρες θα επιλέξει την εμφάνιση για του χρόνου".

Επίσης το θέμα με το σήμα του ΠΑΟΚ δουλεύετε από τα περσινά Χριστούγεννα, το λογότυπο δεν σχεδιάστηκε στο τι μας αρέσει, όλοι οι μεγάλοι οργανισμοί πλέον δεν χρησιμοποιούν τις τελείες στο σήμα, έγινε έρευνα σε όλα τα κλάμπ και στους οργανισμούς δεν βάζουν τελεία στα λογότυπα τους. Θέλαμε να κάνουμε το περιτύλιγμα πιο μοντέρνο να είναι πιο σύγχρονο για τον ΠΑΟΚ, αυτό το σήμα θέλει αγώνες για να ζήσει μεγάλες στιγμές με τον κόσμο. Δεν έχουμε πτώση στις χορηγίες, ίσα ίσα θα δουν οι φίλαθλοι κάτι διαφορετικό στο γήπεδο φέτος με τις διαφημίσεις."

Διαβάστε ακόμη...