Το λάθος του ΠΑΟΚ με τα ΜΜΕ και το λάθος των ΜΜΕ με τον ΠΑΟΚ

SHARE:

Αν ο κόσμος δικαιολογείται να σκέφτεται πως ο Σαββίδης και κάθε άλλος επενδυτής έχει συμφέροντα και δεν τα κάνει όλα «με την καλή του την καρδιά», τότε είναι ακόμα πιο βέβαιο πως ιδιωτικά μίντια που αποκλειστικό στόχο έχουν να «πουλάνε» στο κοινό, έχουν ακόμα περισσότερα περιθώρια να παρεξηγήσουν τον ρόλο τους και να κινηθούν με μόνο γνώμονα το πρόσκαιρο κέρδος, αδιαφορώντας για το κακό που προκαλούν.
Το βασικό λάθος του ΠΑΟΚ ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια που έκανε την επανεκκίνηση του (επι Ζαγοράκη) και ανέβηκε επίπεδο έχοντας φτάσει στην πράξη να είναι ομάδα πρωταθλητισμού (επί Σαββίδη) είναι πως δεν κατάφερε να «ζυγίσει» σωστά τη σχέση του με τα μίντια. Όταν κάποτε η ομάδα ήταν αδύναμη, κρατούσε απλώς ισορροπίες με τα Μίντια. Όταν έγινε ισχυρή, πήρε την απόφαση να πριμοδοτήσει ένα κύκλο δημοσιογράφων, νομίζοντας ότι αυτό αρκεί και ελπίζοντας πως μπορεί απλά να αφήνει τον οποιονδήποτε να λέει οτιδήποτε, χωρίς κόστος.
Είναι όμως φανερό εδώ και χρόνια, ειδικά από όταν άρχισαν οι δυσκολίες για τον Σαββίδη (πόλεμος από εγχώριο σύστημα, πανδημία και σύρραξη στην Αν. Ευρώπη), πως συγκεκριμένα Μέσα βρήκαν ευκαιρία να επιχειρήσουν το μεγάλο «Τρύπημα». Με καθημερινή λάσπη, φήμες, ειρωνίες εως και ανοιχτά ψέματα για διάφορες καταστάσεις στον ΠΑΟΚ, προκαλούν συστηματικά φθορά, διχόνοια, προβλήματα.
Είναι καιρός ο ΠΑΟΚ να αναθεωρήσει την πολιτική του και να αποφασίσει είτε να κόψει εντελώς τη σύνδεση με κάποια ΜΜΕ, είτε να επανεφεύρει τη σχέση του μαζί τους, βάζοντας κανόνες, όρια, αλλά και δημιουργώντας λόγους για καλύτερη και σαφώς πιο υγιή σχέση και συνεργασία με όλους τους εκπροσώπους του Τύπου.
Η εντύπωση πως «ο ΠΑΟΚ είναι πολύ μεγάλος και ο Σαββίδης πολύ ισχυρός για να ασχοληθεί με όλους αυτούς» είναι άστοχη, στρατηγικά λανθασμένη και επικίνδυνη. Να που προέκυψε μια πολύ περίεργη και «γκρίζα» περίοδος όπου όλοι αυτοί οι «μικροί κι ασήμαντοι» φάνηκαν πάρα πολύ χρήσιμοι στη δημιουργία μεγάλης κρίσης στον ΠΑΟΚ. Οι προφάσεις και δικαιολογίες που διακίνησαν επί σειρά ημερών, μηνών, χρόνων, αποτέλεσαν το τέλειο έδαφος ώστε να επιχειρηθεί ένας εκβιασμός στον ΠΑΟΚ και το μεγαλομέτοχό του!
Από την άλλη, αξίζει να σταθούμε και στο λάθος των ΜΜΕ με τον ΠΑΟΚ. Πέρα από το προφανές, ότι είναι απαράδεκτο να χρησιμοποιείς ελεεινές τακτικές παρασύροντας το κοινό σε μια συνεχή δίνη εσωστρέφειας, γκρίνιας και αμφισβήτησης με κουτσομπολιά και φήμες, έκαναν και ένα ακόμα πιο μεγάλο λάθος: Επέλεξαν στρατηγικά να γίνουν εκφραστές συμφερόντων που βρίσκονται έξω από τον ΠΑΟΚ.
Αυτό μπορεί να μοιάζει ενδιαφέρον και «πιασάρικο» για εκείνους, με πιθανά κέρδη στο μέλλον αν π.χ. ο Σαββίδης φύγει. Έλα όμως που υπάρχει και ενδεχόμενο αυτό το ρίσκο να μην βγει. Και να βρεθούν εκτεθειμένοι και ακόμα πιο αδύναμοι επιχειρηματικά και επικοινωνιακά.
Πως ακριβώς βλέπουν το άμεσο και απώτερο μέλλον όλοι αυτοί; Έχουν την εντύπωση ότι ο κόσμος θα συνεχίσει αιωνίως να είναι σε νιρβάνα, αδιαφορώντας για το πως τον μεταχειρίζονται όσοι έχουν δεύτερα και τρίτα συμφέροντα πίσω από την πλάτη του;
Οι εποχές του «Πούλησε ο Μπατατούδης σε κονσόρτσιουμ» που έκανε αίσθηση σε πρωτοσέλιδα, έχουν περάσει. Ο Τύπος γενικά έχει χτυπήσει σε τοίχο και οφείλει και ο ίδιος να επανεφεύρει τον εαυτό του αν δεν θέλει να χάσει το τρένο οριστικά. Αντί λοιπόν να πουλάνε εκδούλευση με τόσο εγωιστικό και ρηχό τρόπο, καλύτερα να κάνουν καθαρή, συντεταγμένη, ειλικρινή κριτική, παρά να τροφοδοτούν ένα πρόβλημα το οποίο σε πολύ μεγάλο βαθμό, μόνοι τους δημιούργησαν.