A+ A A-

Μεταξάς: «Θέλω να κερδίζω κάθε παιχνίδι, ξέρουμε τι περιμένουμε από τον ΠΑΟΚ»

Από sdna.gr: Για το προσεχές εντός έδρας παιχνίδι της Κυριακής (8/5 18:00) κόντρα στον ΠΑΟΚ αναφέρθηκε σε δηλώσεις που έκανε ο Ηρακλής Μεταξάς.
Στην κάμερα της Nova μίλησε ο Ηρακλής Μεταξάς.

Ο τεχνικός του ΠΑΣ Γιάννινα στις δηλώσεις που έκανε στο συνδρομητικό κανάλι αναφέρθηκε στον προσεχές εντός έδρας αγώνα της 7ης αγωνιστικής των πλέι οφ απέναντι στον ΠΑΟΚ, αλλά και στα κριτήρια που έχει για να κερδίζει τα αποτελέσματα, χωρίς να υπάρχει κίνητρο στο οικονομικό ή στο βαθμολογικό σκέλος.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Για το αποτέλεσμα με τον Ολυμπιακό: «Η λέξη ήττα είναι σχετική. Το κλίμα από την πρώτη ημέρα στην ομάδα ήταν άψογο και παραμένει άψογο. Πάμε δυνατά στα επόμενα παιχνίδια που μας έχουν απομείνει».

Για την ευρωπαϊκή θέση και το εισιτήριο που δεν μπορεί να διεκδικήσει πλέον ο ΠΑΣ Γιάννινα: «Δεν πήγαμε ποτέ με τη διάθεση να πάρουμε μια θέση, αλλά να κερδίζουμε το επόμενο παιχνίδι. Άμα παίξω τάβλι θέλω να κερδίσω δεν υπάρχει άλλο κίνητρο οικονομικό ή η θέση. Θέλω να κερδίσω κάθε παιχνίδι αυτό συμβαίνει και στο ποδόσφαιρο».

Για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ: «Όπως όλα τα παιχνίδια των playoffs είναι δύσκολα γι' εμάς. Ο ΠΑΟΚ ξέρει τί περιμένει από εμάς και εμείς ξέρουμε τί περιμένουμε από τον ΠΑΟΚ. Όποιος εκείνη τη μέρα δείξει τα καλύτερα στοιχεία μέσα στο γήπεδο θα πάρει και τη νίκη».

Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν δικαίωμα να σχολιάσουν.

Τελευταια posts

Τι γραφουν τα ΜΜΕ

  • Για τον ΠΑΟΚ
  • Για τους αντιπαλους
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_PREV MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_NEXT
Λάτρης των late goals

Λάτρης των late goals

26-05-2022 | paok24.com

Quiz για δυνατούς λύτες!

Quiz για δυνατούς λύτες!

26-05-2022 | sportshistory.gr

Στην κορυφή των play offs με Ολίσε (2013)

Στην κορυφή των play offs με Ολίσε (2013)

26-05-2022 | aspromavresistories.blogspot.com

  • 1
  • 2
  • 3
MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_PREV MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_NEXT
Paokmania.Gr - To ανεξάρτητο site των οπαδών του ΠΑΟΚ | All rights reserved.