Κίνηση Ιβάν Σαββίδη στο e-commerce

Aπό capital.gr: Βήμα εισόδου στο ηλεκτρονικό εμπόριο πραγματοποίησε ο όμιλος Dimera συμφερόντων του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη.
Πηγή: capital.gr
Κίνηση Ιβάν Σαββίδη στο e-commerce

Η ονομασία του ιστότοπου ηλεκτρονικής πώλησης αγαθών είναι open-market.gr και υπάγεται στη Dimera Group ΜΕΠΕ, η οποία έχει έδρα την οδό Μικράς Ασίας, όπου βρίσκεται το γήπεδο της Τούμπας στη Θεσσαλονίκη. Της προαναφερόμενης εταιρείας ηγούνται οι δύο στενοί συνεργάτες του επιχειρηματία, Maria Goncharova και Artur Davidian.

Με εξυπηρέτηση από το logistics system της Public

To ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου Dimera διαθέτει προϊόντα τεχνολογίας και είδη σπιτιού. Ως προς τους όρους αγορών και υπηρεσιών που παρέχει προς το καταναλωτικό κοινό δίνει την δυνατότητα για πληρωμή των παραγγελιών σε έως και 12 άτοκες δόσεις με δωρεάν μεταφορικά. Το open-market αναφέρει ότι ο χρόνος παράδοσης για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη είναι δύο ημέρες, για την υπόλοιπη Ελλάδα είναι τέσσερις ημέρες και στις έξι ημέρες ανέρχεται ο χρόνος παράδοσης για τις δυσπρόσιτες περιοχές της χώρας. Mάλιστα, η διανομή των παραγγελιών εξυπηρετείται μέσα από το logistics system της Retail World Α.Ε. εταιρείας που διαχειρίζεται το δίκτυο καταστημάτων Public.

Διεύθυνση επιστροφής παραγγελιών αυτή του τηλεοπτικού σταθμού Open

Nα σημειωθεί ότι η ονομασία του ηλεκτρονικού καταστήματος που συνέστησε ο όμιλος του Ιβάν Σαββίδη, ταυτίζεται με το γνωστό κανάλι της Παιανίας, Οpen, επίσης συμφερόντων του επιχειρηματία. Μάλιστα ως διεύθυνση επιστροφής των παραγγελιών αναφέρεται η έδρα του καναλιού Open, δηλαδή το 2ο χιλιόμετρο της λεωφόρου Μαρκόπουλου – Παιανίας, όπου και εδρεύει η Dimera Εκδοτική Α.Ε.

Η περίπτωση του Ιβάν Σαββίδη δεν αποτελεί την μοναδική περίπτωση επένδυσης επιχειρηματία με ταυτόχρονη παρουσία στα μέσα ενημέρωσης και στα αθλητικά – ποδοσφαιρικά πεπραγμένα, με επένδυση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο όμιλος Μαρινάκη από την πλευρά του έχει συστήσει την εταιρεία Wellcomm, η οποία με επικεφαλής των πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Public, Χρήστο Καλογεράκη, έχει δημιουργήσει την πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών Shopflix.gr. Επιπλέον ο όμιλος Μαρινάκη έχει προχωρήσει και σε μία ακόμα κίνηση που αφορά στην είσοδό του στον τομέα του catering με τη σύσταση της εταιρείας, Foodflix Catering Services και έδρα τη διεύθυνση στην οποία βρίσκεται το Στάδιο Καραϊσκάκης.

Στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του 2021

Οι παραπάνω κινήσεις έρχονται δεδομένης της διαρκώς ανοδικής πορείας που καταγράφει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, η συνολική αξία πωλήσεων του οποίου – συμπεριλαμβανομένων προϊόντων και υπηρεσιών – ανήλθε το 2021 στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ, με βάση πρόσφατα στοιχεία του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ). Τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι έως και αυτή τη στιγμή, περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα διαθέτουν οργανωμένο κανάλι ψηφιακών πωλήσεων. Τα μεγαλύτερα ποσοστά ηλεκτρονικών πωλήσεων κατανέμονται στις κατηγορίες εισιτήρια-ξενοδοχεία με 45% και ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είδη με 34%. Έπονται τα προϊόντα ρουχισμού με 20%, τα παιχνίδια-είδη δώρων- κοσμήματα με 17%, τα είδη προσωπικής περιποίησης με 13%, τα έπιπλα με 13%.

Διαβάστε ακόμη...