“Ο Ολυμπιακός ελέγχει το 70% των ΜΜΕ της Ελλάδας”!

Από sfina.gr: Μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της προσπάθειας των ομάδων να βάλουν στα ταμεία τους χρήματα από τα τηλεοπτικά συμβόλαια είναι και οι διαπραγματεύσεις με τα διάφορα τηλεοπτικά κανάλια, αλλά μεταξύ αυτών και η προσπάθεια του ΠΑΟΚ με το PAOK TV, που προκάλεσε το ενδιαφέρον...
Πηγή: sfina.gr
“Ο Ολυμπιακός ελέγχει το 70% των ΜΜΕ της Ελλάδας”!

των Ρώσων και ο διευθυντής New Media του ΠΑΟΚ, Παναγιώτηςn, μίλησε στην ιστοσελίδα Sports.ru για την απόφαση δημιουργίας του PAOK TV, αποκαλύπτοντας τι γίνεται με τα τηλεοπτικά στην Ελλάδα!

Πώς φτάσατε στο σημείο να πάρετε την απόφαση να τα κάνετε όλα μόνοι σας; «Είχαμε μία πολύ επιτυχημένη σεζόν, κερδίζοντας δύο τρόπαια, αλλά στο τέλος του τηλεοπτικού μας συμβολαίου, λάβαμε μία προσφορά που δεν είχε καμία σχέση με τα χρήματα που περιμέναμε. Μας έγινε προσφορά με τις ίδιες συνθήκες πριν από δύο χρόνια, αλλά κατά τη διάρκεια του ίδιου χρονικού διαστήματος, ο σύλλογος είχε πετύχει πολλά, είχε μεγαλώσει σημαντικά. Επιπροσθέτως, ένα από τα κανάλια που θα μπορούσε θεωρητικά να αγοράσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ήταν να πουληθεί στον ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού, κάτι που δε θα ήταν και η καλύτερη επιλογή για εμάς. Από το 2017, το PAOK TV ήταν το εναλλακτικό μας σχέδιο σε περίπτωση προβλημάτων στις διαπραγματεύσεις. Οι τηλεοπτικοί πάροχοι στην Ελλάδα δεν έχουν πολλά χρήματα τη δεδομένη χρονική στιγμή. Εμείς αποφασίσαμε ότι υπήρχε μάλιστα εναλλακτική και ότι δεν έπρεπε να συμφωνήσουμε σε αυτά που πρότειναν. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες εδώ, συμπεριλαμβανομένου και του ρόλου της Πολιτείας. Τώρα, τα κρατικά κανάλια δε μπορούν να διαθέσουν χρήματα σε αθλητικό περιεχόμενο. Για παράδειγμα, το Euro δε θα μεταδοθεί από κάποιο κρατικό κανάλι για πρώτη φορά στην ιστορία.

Είχαμε δύο επιλογές. Την απλή, να μεταδίδονται τα παιχνίδια μας από τον τηλεοπτικό σταθμό «ΟΡΕΝ» που ανήκει στην κεφαλή του συλλόγου μας, τον Ιβάν Σαββίδη, ή να εξελίξουμε το ΡΑΟΚ ΤV. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, επιλέξαμε το δύσκολο, με πλήρη ανεξαρτησία. Είναι επίσης σημαντικό για εμάς, επειδή ο Ολυμπιακός στηρίζει ενεργά την Πολιτεία, ο σύλλογος ελέγχει περίπου 70% όλων των ΜΜΕ της χώρα κι εμείς, είχαμε τη δική μας, ανεξάρτητη πλατφόρμα».

Μετά από όλα αυτά, είχατε πολύ λίγο χρόνο, μόνο μία εβδομάδα. Πως τα καταφέρατε;«Για την ακρίβεια, ήταν λιγότερο από μία εβδομάδα. Η τελική απόφαση πάρθηκε απόγευμα Τρίτης και την Κυριακή, 25 Αυγούστου, παίξαμε το πρώτο παιχνίδι της σεζόν, δηλαδή μέσα σε τρεις εργάσιμες ημέρες. Βρήκαμε γρήγορα τα πατήματα μας. Συμφωνήσαμε με μία τοπική παραγωγή, χρησιμοποιήσαμε το Amazon Web Services ως πλατφόρμα. Δεν υπήρχαν παγκόσμια προβλήματα με τη σταθερότητα της δουλειάς, ωστόσο οι πρώτοι αγώνες φυσικά, ήταν ένα τεστ σε άμεσες συνθήκες».

Το Φεβρουάριο, το ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός εμφανίστηκε ξαφνικά στη Ρωσία και μπορούσε να μεταδοθεί μέσω της υπηρεσίας Rostelecom's Wink. Πως συνέβη αυτό; «Έχουμε την πλήρη αποκλειστικότητα για τους εντός έδρας αγώνες. Ξέρω ότι στη Ρωσία μπορείτε να δείτε το ελληνικό πρωτάθλημα, μέσω συγκεκριμένου παρόχου, αλλά οι εντός έδρας αγώνες του ΠΑΟΚ δε θα είναι εκεί, επειδή τους διαχειριζόμαστε εμείς. Ωστόσο, είμαστε έτοιμοι για προτάσεις που θα μας βοηθήσουν να έχουμε νέο κοινό.

Ξέρουμε ότι ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρει τη Ρωσία λόγω του κ. Σαββίδη και διάφοροι παίκτες που έπαιξαν πριν από εμάς στη Ρωσία, οπότε συμφωνήσαμε με τη Rostelecom για τα δικαιώματα ενός συγκεκριμένου αγώνα. Αλλά παγκοσμίως, δεν ενδιαφερόμαστε να πουλήσουμε τα δικαιώματα για μία σεζόν οπουδήποτε,θέλουμε να εστιάσουμε όλο το ενδιαφέρον στο PAOK TV».

Δουλεύετε με την πλατφόρμα της Amazon, η Samsung σας υποστηρίζει για την εξέλιξη της εφαρμογής για Smart TV. Πως καταφέρατε να εμπλέκεστε τέτοιες μεγάλες εταιρείες σε αυτό το πρότζεκτ; «Είχαμε ήδη κάποιες επαφές με τους κατάλληλους ανθρώπους στις εταιρείες αυτές. Είναι σημαντικό ότι οι μεγάλες υπηρεσίες, δεν πουλούν μόνο τις δικές τους υπηρεσίες, αλλά επίσης, βοηθούν και με συμβουλές. Για παράδειγμα, οι εκπρόσωποι της Amazon ότι οι προτάσεις ΟΤΤ στα σπορ, εξελίσσονται ενεργά και στο ποδόσφαιρο, είμαστε ο πρώτος σύλλογος με τέτοιο πρότζεκτ, τουλάχιστον στην Ευρώπη. Φυσικά, τα μεγάλα brands είναι μακριά από το ενδιαφέρονται πάντα για συνεργασία με ποδοσφαιρικούς συλλόγους από την Ελλάδα ή τη Ρωσία, αλλά εδώ πετύχαμε ένα άμεσο ενδιαφέρον.

Δουλεύοντας με τη Samsung (στην εφαρμογή για τις Smart TV), μας βοήθησε να λύσουμε το κύριο πρόβλημα μας, που ήταν οι φίλαθλοι που θέλουν να παρακολουθούν ποδόσφαιρο σε μεγάλες οθόνες. Η εφαρμογή έχει άμεση πρόσφαση στις τηλεοράσεις. Είμαι σίγουρος ότι γρήγορα θα γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για το PAOK TV»

Πως είπατε στους φιλάθλους σας, ειδικά τους μεγαλύτερους, ότι τώρα υπάρχον μόνο εντός έδρας παιχνίδια σε μια πλατφόρμα ΟΤΤ; Μοιάζει με μία δύσκολη μετάβαση που απλά δε μπορεί να είναι πιο άνετη. «Φυσικά, η δουλειά αυτή, είναι ακόμα σε εξέλιξη. Χρησιμοποιήσαμε όλες τις ιστοσελίδες του συλλόγου, πρώτα από όλα για να επικοινωνήσουμε το ίδιο το γεγονός. Δεύτερον, είπαμε ακριβώς πως λειτουργεί – για να αντιληφθούν όλοι είναι πολύ εύκολο να εγγραφείς και να παρακολουθήσεις.

Η Ελλάδα έχει δυσκολίες με το Ίντερνετ υψηλών ταχυτήτων ειδικά εκτός των μεγάλων πόλεων. Επιπλέον, η ανάλυση μετάδοσης μας προσαρμόζεται αυτόματα στην ταχύτητα. Εξηγήσαμε ότι δεν έχει καμία σημασία να το γυρνάς σε ποιότητα 1080p αν η εικόνα παγώνει. Στην Ελλάδα, ακόμα κι αν η μέγιστη ταχύτητα, θα φαινόταν ότι σου επιτρέπει να συνδεθείς με την καλύτερη ταχύτητα, σε κάποιες περιπτώσεις δε δούλευε όπως θα έπρεπε, λόγω όγκου. Για να κάνουμε τους φιλάθλους να νιώσουν πιο άνετα, ετοιμάσαμε κάποια tips για το πως θα αλλάξουν την ποιότητα, πως θα επιλέξουν τη σωστή. Τουλάχιστον, στην αρχή της επόμενης σεζόν, θα συνεχίσουμε αυτήν την εκπαίδευση του κοινού, επειδή η πλατφόρμα εξελίσσεται, εμφανίζονται νέα πράγματα κλπ. Και θα συνεχίσουμε να δημοσιεύουμε οδηγίες στο πως να αγοράσουν μία μετάδοση, πως να την ενεργοποιήσουν μόνοι τους πριν τους αγώνες».

Διαβάστε ακόμη...