A+ A A-

Αφεντικό της "Πόλης"

Ένας γκιουζέλ Καρτάλ σε όλο το ματς πέταξε εκεί που ακουγόταν το ΠΑΟΚ εσύ, εσύ, εσύ θα προκριθείς.

Στο μικροσκόπιο του Olivares

Μετά από 84 χρόνια περιπλάνησης ήρθε η στιγμή για τον αετό να επιστρέψει στη φωλιά του. Και αν στη ζωή άλλαξαν όλα το Κ στο όνομα του, (ακόμα και αν αρκετοί μοιάζουν να το έχουν ξεχάσει) θα σημαίνει πάντα ότι αυτός είναι ο Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Όμιλος Κωνσταντινουπολιτών. Για όσους από εμάς βαστάμε από εκεί το συγκεκριμένο γράμμα συμβολίζει περισσότερα πράγματα από τον τόπο καταγωγής μας. Συμβολίζει κάποιες ιδέες που οι πρόσφυγες πρόγονοι μας ήθελαν να απεικονίσουν στο έμβλημα του συλλόγου και κάποιες τις οποίες ήθελαν να αποφύγουν. Δεν ήθελαν (σε αντίθεση με τους αθηναίους Κωνσταντινουπολίτες πρόσφυγες) να απεικονίζουν τη βασιλική κορώνα στα νύχια του αετού, ούτε την εκκλησιαστική ρομφαία. Ήθελαν να έχουν τα φτερά κλειστά ως ένδειξη πένθους για τη φυγή από την Πόλη και ως υπόσχεση επιστροφής. Αυτές οι σκέψεις δεν είναι σε καμία περίπτωση προϊόντα επεκτατικών βλέψεων, ούτε πολωμένοι εθνικισμοί. Είναι καθαρές βιολογικές τάσεις που νιώθει κάθε έμψυχο ον να επιστρέψει κάποια στιγμή στη γη των προγόνων του. Άλλωστε η Κωνσταντινούπολη ήταν πάντοτε ένα αμάγαλμα εθνοτήτων οι οποίες ζούσαν ειρηνικά υπό τη σκεπή της Πόλης των Πόλεων.

Ενός τόπου που χωρούσε όλους τους θεούς, όλες τις κουλτούρες και όλες τις γλώσσες κάτω από τον ουρανό του δίνοντας έτσι νόημα στη λέξη Βυζαντινοί που αναφερόταν μόνο στους κατοίκους της Πόλης και όχι στους υπολοίπους κατοίκους της αυτοκρατορίας. Πρόσφατα με μια ακόμα αφορμή συναδέλφωσης λαών που δίνεται ως συνήθως μέσω ενός αθλητικού παιγνιδιού για μια ευρωπαϊκή διοργάνωση (στην οποία διακυβεύονται όμως σημαντικά οικονομικά συμφέροντα) ορίστηκε από την τύχη ένα πολυπόθητο σχέδιο πτήσης για τον αετό. Αποφασίστηκε ότι ήρθε η ώρα να γυρίσει στη φωλιά του. Και πριν ξεκινήσει για να ξεδιψάσει το Νόστο χρόνων και χρόνων έδειξε πρώτα στη νέα του πατρίδα ότι είναι ώριμος και έτοιμος. Έτοιμος να ταξιδέψει στη φωλιά του και να γυρίσει μια και καλή με τα φτερά ανοιχτά.

Kresic: Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση στον αθλητισμό από το να βλέπεις παλικάρια που απέτυχαν σε μια προσπάθεια τους να επιστρέφουν αμέσως και να τα καταφέρνουν. Για αυτό ακριβώς το λόγο η αποτυχία είναι τις περισσότερες φορές πιο χρήσιμη και πιο εποικοδομητική από την επιτυχία που μπορεί να σε καθησυχάσει επικίνδυνα. Αν το έχεις μέσα σου μετά από μια αποτυχημένη εμφάνιση παίρνεις το κίνητρο να προσπαθήσεις περισσότερο την επόμενη φορά για να νικήσεις τα όρια που μόνος σου είχες βάλει στον εαυτό σου. Και αυτό το κατάφερε αυτή τη φορά ο Δαρείος γιατί κατάλαβε ότι λάθη θα κάνουμε πάντα και συνεχώς όλοι μας. Η έλλειψη πίστης στον εαυτό μας όμως είναι ανεπίτρεπτη γιατί δείχνει έλλειμμα ψυχής και αυτό δεν ταιριάζει σε αυτό το σύλλογο. Το ότι είναι εξαιρετικός κάτω από τα δοκάρια χάρη στα σπουδαία του αντανακλαστικά το γνωρίζαμε ήδη και δεν χρειαζόταν να περιμένουμε τις 3 εξαιρετικές του αποκρούσεις πρώτα στο 23' όπου έπεσε αριστερά και έδιωξε το δυνατό σουτ του Topuz και ύστερα στο 52' και στο 59' όπου έδιωξε τα επίσης δυνατά σουτ-φάουλ των Topuz και Alex. Εκεί που είχαμε αμφιβολίες ήταν η ταχύτητα με την οποία αποφασίζει να πραγματοποιήσει έξοδο άφοβα και να εκμεταλλευτεί το τεράστιο σώμα του απλώνοντας το μπροστά από τον εκάστοτε εφορμώντα επιθετικό. Στο 92' εκεί που στραπατσαριζόντουσαν οι καρδιές όμως δεν δίστασε. Βγήκε γρήγορα και σωστά όπως και στο Αμστελόδαμο και απομάκρυνε το πλασέ στο τετ-α-τετ με τον Μεμέτι στεκόμενος έτσι στο ύψος των ικανοτήτων του και προφυλάσσοντας το υπερπολύτιμο προβάδισμα και το απαραίτητο απαραβίαστο της εστίας στο εντός έδρας παιγνίδι. Στο πρώτο ημίχρονο εκτός από το σουτ του Topuz δεν απειλήθηκε καθόλου. Στο δεύτερο όμως ξεκίνησε με μια άστοχη έξοδο στο 48' όπου φάνηκε για λίγο και πάλι ο φόβος του αλλά διόρθωσε αμέσως μπλοκάροντας με διπλή προσπάθεια ενώ είχε ακόμα μια αποτυχημένη έξοδο στο 76'.

Τις άλλες 2 από τις 6 συνολικά αποκρούσεις του (πολύ μεγάλος αριθμός που καθιστά σπουδαία την εμφάνιση οποιουδήποτε τερματζή) τις έκανε στο 52' όταν έδιωξε με γροθιές τη σέντρα-σουτ του Αλέξη πίσω από τη λέξη και στο 68' όταν μπλόκαρε το σουτ του Σελτζούκ από το πλάι δεξιά. Οι αγκαλιές του Zlatan και των συμπαικτών του με τη λήξη του αγώνα που έσπευσαν να τον συγχαρούν αποτελούν πολύ μεγαλύτερη αναγνώριση της προσφοράς του από οποιοδήποτε κείμενο σχολιασμού. Τώρα το ζητούμενο για αυτόν είναι η διατήρηση της καλής απόδοσης πράγμα που δεν κατάφερε μετά την επίσης καλή εμφάνιση του στο φράγμα του Άμστελ. Και αν το καταφέρει αυτό στην Πόλη τότε θα έχει κερδίσει παραπάνω από 1 μήνα ζωής ως βασικός μαζί με περισσότερα συνεχόμενα παιγνίδια που τόσο χρειάζεται κάθε τερματοφύλακας για να βρει το ρυθμό που του αρμόζει.

Boussaidi: Πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση βουλώνοντας και τα τελευταία στόματα που χλεύαζαν την κοινή εισήγηση Σέλουκ (που πλήρωσε και από την τσέπη του για να υποστηρίξει τη σιγουριά του για την αξία του Καρθαγένιου) και Βρύζα για την απόκτηση του και νοσταλγούσαν τον ορμώμενο εκ Μητρουσίου Σερρών. Η απουσία κλασσικού διεμβολιστή αριστεροπόδαρου από την πλευρά του, αλλά και η κίτρινη που πήρε ο Erkin από νωρίς, τον απελευθέρωσαν δίνοντας του τη δυνατότητα να πλαγιοκοπήσει συχνότερα και να σεντράρει μάλιστα επιτυχημένα 2 φορές και με το αριστερό εν κινήσει , αποδεικνύοντας έτσι πως οι πληροφορίες που λένε πως μπορεί να παίξει και ως αριστερό μπακ αν παραστεί ανάγκη είναι αληθείς. Και από τη στιγμή που μπορεί να δώσει λύσεις και ως αριστερό μπακ η ήδη αυξημένη αληθινή του αξία σε σχέση με το κόστος του πολλαπλασιάζεται ακόμη περισσότερο καθώς προσφέρει τη δυνατότητα να αποδεσμευθεί από το ρόστερ ο πέμπτος στόπερ και τέταρτος αριστερός βακ Savini και η ομάδα να επωφεληθεί έτσι ακόμα 300,000 που σε συνδυασμό με τα πιθανά χρήματα της πρόκρισης μπορούν να επενδυθούν στην αγορά αριστεροπόδαρου μεσοεπιθετικού με ικανότητα να αγωνίζεται σε άξονα και ασβέστη. Εν ολίγοις παρότι είναι ακόμα νωρίς για κρίσεις ισχύει το «χωριό που φαίνεται» για μια ακόμη έξυπνη αγορά με λίγα χρήματα που δείχνει ικανή να διεκδικήσει ακόμα και από τον Σαλπιγγίδη τον τίτλο της μεταγραφής της χρονιάς. Μοναδικό του μειονέκτημα οι άτσαλες είσοδοι του σε κάποιες φάσεις που τον οδηγούν σε άγαρμπα φάουλ εξαιτίας υπερβολικού τσαμπουκά και θέλησης να αποδείξει ποιος είναι. Αν ο πολυμαθέστατος γλωσσικά (μιλάει 5 γλώσσες) καταλάβει πως το «μπαίνω δυνατά στη φάση» σημαίνει κάτι διαφορετικό από το «μπαίνω άγαρμπα» χωρίς να αυτολογοκριθεί τότε θα πάρει σίγουρα το πιστοποιητικό πλήρους δεξιού βακ που αναζητούσαμε εδώ και καιρό.

Από δική του κατεβασιά και γλυκιά φαλτσαριστή σέντρα χωρίς πολύ δύναμη από εκείνες που δεν μπορούν οι αμυντικοί να διώξουν μακριά με κεφαλιά προκύπτει το γκιουζέλ λουκούμ του ματς. Ο Andre Santos δεν μπορεί πράγματι να διώξει τη μπάλα με κεφαλιά στην απομάκρυνση του έξω από την περιοχή και έτσι τη στρώνει στον συνονόματο Vieirinha που έχει συγκλίνει στην περιοχή και με το μονοκόμματο δεξί (που ευνοείται να χρησιμοποιεί όταν παίζει αριστερά) πετυχαίνει ένα γκολ που δικαιολογεί τη ρήτρα των 15 εκατομμυρίων για πάρτη του. Από εκεί και πέρα στο πρώτο ημίχρονο είχε 2 αποτυχημένες σέντρες στο 13' και στο 32' που σημάδεψαν την πλάτη του Βραζιλιάνου που έστειλε σπίτι του τον Ροβέρτο Κάρλος και 2 άτσαλα μαρκαρίσματα στο 8' και στο 12' για τα οποία θα μπορούσε να είχε τσιμπήσει κάρτα από τον γερμανό Γραφιά αλλά κατά τα λοιπά δεν απειλήθηκε καθόλου από την πλευρά του από τον Ερκίν. Στο 38' είχε συγκλίνει στην περιοχή όπως σωστά συνηθίζει συχνά και είχε σωστή επέμβαση με το κεφάλι αποκρούοντας τη σέντρα του Santos. Στην επανάληψη συμμετείχε σωστά στην κυκλοφορία και στο 56' μετά από την πρώτη έγκαιρη επέμβαση του Malezinio ξεχύθηκε μπροστά και με πάσα από το αριστερό στο δεξί έβγαλε ωραιότατη συρτή παράλληλη που ανεκόπη δύσκολα από τον Ουρουγουανικό στόχο της Roma.

Στο 73' και στο 81' έβγαλε από δεξιά τις 2 σέντρες με το αριστερό που κατέδειξαν τη καλή ανάπτυξη και του έτερου ποδός με τη δεύτερη να καταλήγει μετά τη δύσκολη απόκρουση στο μονοκόμματο αριστερό του Sorlin που έφυγε άουτ ενώ στο 86' το κόρνερ που εκτέλεσε από τα δεξιά με το δεξί και ανάποδα φάλτσα έφυγε απελπιστικά άουτ. Το ρίσκο του Δερμιτζάκη να ξεκινήσει με 2 επιθετικογενή βακ ήταν υπολογισμένο ένεκα της απουσίας των κλασσικών τους εξτρέμ (Stoch-Dia) και στηρίχτηκε ακόμη περισσότερο από την ατολμία του Κοτσαμάν που αντί να περάσει στην επανάληψη τον Niang στα αριστερά (όπου αγωνιζόταν συχνά στη Μασσαλία) με εντολή να συγκλίνει και να γίνεται δεύτερο φορ πλαισιώνοντας τον Senturk αντικαθιστώντας τον Erkin προτίμησε να βγάλει τον πρώτο σκόρερ τους συνεχίζοντας με ένα φορ. Στην Πόλη λογικά θα είναι πιο επιθετικός και ως σχήμα και ως πίεση από την πλευρά του αλλά ο Anis δείχνει ότι αξίζει να κρατήσει τη θέση του βασικού τηρώντας τα ανασταλτικά του καθήκοντα και αναγκάζοντας τους Φαναρτζήδες του Κήπου να έχουν το φόβο των προωθήσεων του στα δεξιά.

Lino: Επανεμφάνιση μετά από 3 μήνες και το αναπόφευκτο κάταγμα κοπώσεως που προήλθε φυσικά από τα υπερβολικά λεπτά συμμετοχής του (πρώτος πέρυσι) τα οποία τον είχαν χτίσει στη θέση του αριστερού βακ πιο γερά και από τη γυναίκα του πρωτομάστορα. Τηρουμένων των αναλογιών στάθηκε καλά και πρόσφερε τα κλασσικά του ανεβάσματα και τις σέντρες από αριστερά που τόσο είχαν λείψει, αλλά δεν απέφυγε και πάλι κάποιες επιπολαιότητες τις οποίες ασφαλώς αν δεν είχε θα έπαιζε στη Bayern ή την Inter και όχι σε εμάς. Από φυσική κατάσταση που ήταν και το ζητούμενο φάνηκε να είναι σε καλό σημείο καθώς είχε δυνάμεις ως το 93' να κάνει την κούρσα από αριστερά και να βρει με σέντρα τον Vieirinha που σέρβιρε την ασσίστ που σκότωσε αδίστακτα ο Σάκης. Σε επίπεδο φόρμας φυσικά υπολογίζεται να επανέλθει στα συνήθη του στάνταρδ μετά τη διακοπή που ακολουθεί την πρώτη αγωνιστική κατά τα μέσα Σεπτέμβρη για αυτό και θα χρειαστεί ακόμα περισσότερο την αρωγή του Μαλεζά και του Sorlin στην πόλη αλλά και το πρώτο τόξο πίεσης στα αριστερά από τον Vieirinha. Μας έλειψαν τα καλά του χτυπήματα στα στημένα και αναλογικά βρέθηκε να αντιμετωπίζει τον περισσότερο δραστήριο Φαναρτζή τον Topouz που δεν είναι κλασσικό δεξί εξτρέμ αλλά περισσότερο παίκτης άξονα για αυτό και συνέκλινε συχνά πράγμα που μπέρδευε κάποιες φορές τον ΑγιοΠαυλίτη στις τοποθετήσεις του.

Στο 11' ανέβηκε σωστά και παίρνοντας την πάσα του Vieirinha (με τον οποίο έχει δείξει και στο παρελθόν ότι μπορεί να έχει αγαστή συνεργασία στα αριστερά) την έσπασε σωστά συρτά έξω από την περιοχή για τον επερχόμενο Vitolo του οποίου το δεξί σουτ έφυγε άουτ. Στο 25' πήρε και πάλι την πάσα του ομόγλωσσου του και έβγαλε τη ζυγισμένη σέντρα την οποία μπλόκαρε ο Βουλκανιζατέρ ξεκινώντας ένα δεκάλεπτο έντονης δραστηριότητας με θετικές αλλά και αρνητικές ενέργειες. Στο 29' έφτασε μια ανάσα από την ασσίστ βγάζοντας εξαιρετική σέντρα στον Σάλπι ο οποίος όμως δεν πρόλαβε για κλάσματα να βάλει το πόδι του και να σπρώξει τη μπάλα στα δίχτυα στη μία από τις δύο κλασσικές ευκαιρίες μας στο πρώτο ημίχρονο όπου δεν καταφέραμε να σκοτώσουμε τον αντίπαλο. Στο 31' έκανε κακό γύρισμα της μπάλας πίσω από αυτά που προκαλούσαν επιληψία στον μηχανικό το οποίο πρόλαβε και διόρθωσε ο Malezinio ενώ στο 35' σε νέο ανέβασμα έβγαλε αφέλπιδα αργή συρτή Armando Foutsini σέντρα που εκδιώχθη απλούστατα υπό του Λουγάνου.

Στο δεύτερο ημιχρόνιο μαζεύτηκε ως συνήθως αφήνοντας τα πολλά-πολλά μπασίματα και ευνοήθηκε από το γεγονός ότι οι Μπαξεβάνηδες προσπαθούσαν να διασπάσουν ανορθόδοξα την κλειστή άμυνα περισσότερο από τον άξονα και ουχί από τις πλευρές όπως ορίζει σαφώς η ποδοσφαιρική εγκυκλοπαίδεια. Η παρουσία του Anis στην απέναντι πτέρυγα τον αποφορτίζει από τη μονόπατη ανάπτυξη και του δίνει έτσι τη δυνατότητα να είναι πιο φρέσκος και λαχταριστός στα δικά του overlap πράγμα που δεδομένα θα ανεβάσει τον αριθμό επιτυχημένων ενεργειών του. Το συνολικά θετικό πρόσημο είναι και για αυτόν μια ψυχολογική ανάταση την οποία οφείλει να αξιοποιήσει στην Πόλη όπου θα δεχτεί δεδομένα μεγαλύτερη πίεση για να καταφέρει να συνεχίσει τις ευρωπαϊκές περιηγήσεις που είχε συνηθίσει με την Porto.

Μαλεζάς: Επιτέλους ξεκουράστηκε και διανοητικά και σωματικά και παρουσίασε τον γνωστό εαυτό του που αποτελεί κεφάλαιο για την ομάδα. Δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα με τον Senturk που παρότι υστερεί κατά ένα κεφάλι είναι δεινός κεφαλοσφαιριστής χάρη στο καλό του άλμα με το οποίο τυλίγει συχνά τους μπακλαβάδες στη γωνία. Είχε γρήγορες και καθαρές επεμβάσεις βγαίνοντας πρώτος στη μπάλα ενώ συνηθισμένος γαρ να παίζει ως αριστερός στόπερ ανέβαινε όποτε χρειαζόταν μεταξύ μεγάλης περιοχής μας και κέντρου για να κόψει όταν έλειπε ο Λίνος. Κρατούσε με συνέπεια τη θέση του και τα σωστά μέτρα από τον Κόνδορα με τον οποίο αποτελούν δεδομένα το καλύτερο δίδυμο στόπερ και ήταν από τους βασικούς συντελεστές που επέφεραν το επιθετικό Ραμαζάνι του Φάρου καθώς δεν τους επέτρεψε να μπουν στην περιοχή (πλην της φάσης των καθυστερήσεων) και τους ανάγκασε να δοκιμάζουν μακρινά σουτ που ήταν βατά θέματα όπως λένε και τα φυτά στις εξετάσεις για το Δαρείο.

Στην επανάληψη ζορίστηκε λίγο στην αρχή με τον Niang που έβγαινε έξω από την περιοχή και προσπαθούσε να ανακατέψει την τράπουλα με την ταχύτητα του για αυτό και υπέπεσε στο μοναδικό του φάουλ (άλλο σπουδαίο προσόν για στόπερ) πάνω του. Μετά το πρώτο τέταρτο όμως πήρε το κολάι που λένε και οι γείτονες και ήταν αλάνθαστος στην ανάγνωση των φάσεων χάρη στην ευφυΐα του που τον έφερε δίκαια ως αυτό το επίπεδο. Στο 3' άφησε κακώς τον Zlatan να βγει στη σέντρα στα αριστερά του κέντρου άμυνας με αποτέλεσμα να χαθεί η κεφαλιά από τον Senturk ενώ από εκεί και ύστερα ανέβαινε πιο ψηλά βγαίνοντας πρώτος στη μπάλα με αποτέλεσμα να κόψει και να απομακρύνει σωστά δις στο 14' και στο 24' ενώ διόρθωσε και μια μούφα-πάσα του Λίνου στο 31'.

Στο 53' σε επικίνδυνη συρτή παράλληλη του Topuz επενέβη απομακρύνοντας σε κόρνερ ενώ στο 56' όχι μόνο απομάκρυνε αλλά ξεκίνησε και τρανζίσιον ορίζοντας την ιδανική απόκρουση που τροφοδότησε τον Boussaidi. Μετά την αποβολή η άμυνα οπισθοχώρησε φυσιολογικά και συμπτύχθηκε στον άξονα ακολουθώντας την κλασσική εντολή του Δερμιτζάκη που έδειχνε τη σύσταση σφαίρας και αυτό εν πολλοίς ήταν εφικτό γιατί επιτηρούσε άψογα το χώρο ευθύνης του με εξαίρεση τη φάση του 92' όπου μετά τη σέντρα προς τον Niang αποφάσισε να βγει έξω από την περιοχή αφήνοντας ακάλυπτη τη θέση του αριστερού στόπερ όπου ο Monsieur Senegal έβγαλε την κάθετη για τον Memet τον οποίο σταμάτησε ο Δαρείος. Η συνολική πολύ καλή εμφάνιση του λειτουργεί και ως ψυχολογική τόνωση για τον ίδιο καθώς παρέμενε ντεφορμέ από τα πλέη ωχ και εντεύθεν και ως γνωστόν η άμυνα χωρίς αυτόν σε καλή κατάσταση δεν μπορεί να φτάσει τα συνηθισμένα υψίπεδα της.

Contreras: Σύμφωνα με μια προφητεία που είναι γνωστή σε μοναστήρια των Ιμαλαΐων, σε βωμούς της Ινδονησίας και σε ολόκληρη τη Λατινική Αμερική από τα βάθη του Αμαζονίου ως τις κορυφές των Άνδεων εδώ και κάποια χρόνια βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας Νέας Εποχής. Η συγκεκριμένη δοξασία αποκαλείται «Η Προφητεία του Κόνδορα και του Αετού» και σύμφωνα με αυτήν πριν από πολλές εκατοντάδες χρόνια οι ανθρώπινες κοινωνίες έπρεπε να διαλέξουν ανάμεσα σε 2 διαφορετικά μονοπάτια: το ένα ήταν το μονοπάτι του Κόνδορα που συμβόλιζε το δρόμο της καρδιάς, της διαίσθησης και του μυστικισμού και το άλλο το μονοπάτι του αετού που απεικονίζει το νου, το Λόγο με Λ κεφαλαίο, και τον υλισμό. Κατά το 1500 μχ σύμφωνα με την προφητεία (όπως σημειώνει ο ιστορικός-ανθρωπολόγος John Perkins) τα 2 μονοπάτια συναντήθηκαν και ο αετός επικράτησε του κόνδορα αφανίζοντας τον σχεδόν ολοκληρωτικά σαν τρόπο ζωής στις περισσότερες κοινωνίες. Βάσει της προφητείας όμως 500 χρόνια αργότερα τα 2 αρπακτικά επρόκειτο να συναντηθούν, να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να πετάξουν μαζί στον ίδιο ουρανό κατά μήκους ενός και μόνο μονοπατιού. Αν ο Κόνδορας και ο Αετός αποδεχτούν αυτή την ευκαιρία η προφητεία λέει πως οι γεννήσεις που θα προκύψουν από τη συγκεκριμένη ένωση θα είναι ότι πιο θαυμαστό έχει αντικρίσει ποτέ ο πλανήτης.

Στη δικιά μας περίπτωση η προφητεία μπορεί να έπεσε μερικά χρόνια έξω αλλά αυτή τη στιγμή μοιάζει πιο αληθινή από ποτέ καθώς βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας νέας εποχής όπου μας δίνεται η ευκαιρία να ενώσουμε την Ελληνική με τη Λατινική κουλτούρα, την καρδιά με το μυαλό, και το μυστικισμό με τον υλισμό φτιάχνοντας ένα σκαρί που θα μας πάει σε πιο μακρινά κύματα συνείδησης. Και αν ο αετός χάσει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει αυτή την ευκαιρία εμμένοντας στον υλισμό του και στα 1 ή 2 εκατομμύρια ευρώ που θα του προσφερθούν ως αντάλλαγμα για τον αφανισμό του Κόνδορα η ευκαιρία θα χαθεί.
Έδειξε από νωρίς ότι το πλήρωμα του χρόνου είναι το πλέον κατάλληλο για όμορες πτήσεις καθώς δέσποζε στον κέντρο της άμυνας με την παρομοιώδη ψυχραιμία του χάρη στην οποία νίκησε το μοναδικό σοβαρό αντίπαλο που είχε ποτέ δηλαδή τον εαυτό του. Το γεγονός πως όταν είναι ο ίδιος σε καλή κατάσταση δεν έχει να φοβηθεί κανέναν επεδείχθη για πρώτη φορά στο 17' όπου ήξερε πως ο Alex σουτάρει από μακριά και βγήκε αμέσως να τον κλείσει έξω από την περιοχή κοντράροντας το σουτ του. Συνολικά στο πρώτο ημίχρονο πετούσε πάνω από τα κεφάλια των ψοφοειδών απογόνων του Κεμάλ χωρίς να τολμάνε να τον απειλήσουν πλησιάζοντας το χώρο παγανιάς του. Στην επανάληψη και στο πρώτο τέταρτο που μπήκαμε και πάλι νωθρά ως την αποβολή που μας αφύπνισε είχε οπισθοχωρήσει τη γραμμή της άμυνας περισσότερο από ότι έπρεπε επηρεαζόμενος αρχικά από την κούραση του συνονόματου του που άφηνε περισσότερα μέτρα χλόης με μπαλώματα στους οχτρούς. Από την αποβολή και έπειτα είχε έρθει η ώρα να δείξει στον αετό ότι εξελέγη δίκαια αρχηγός του και το έπραξε καθαρίζοντας με την κλασσική του υποδειγματική αρχοντιά όλες τις φάσεις (πλην μίας) που έχριζαν άμεσης δράσης.

Στο 75' βγαίνει και κοντράρει δικαιώνοντας το επώνυμο του με το κεφάλι το σουτ του Alex, ενώ στο αμέσως επόμενο λεπτό με διπλό τάκλιν που συνοδεύεται και από ψαλίδι-κόψιμο μπλοκάρει το ακριβοπληρωμένο Σενεγαλεζόπουλο κόβοντας του την όρεξη στη γραμμή της περιοχής κερδίζοντας του και το επιθετικό φάουλ. Στο 78' και πάλι βγαίνει και κοντράρει το σουτ του Σουτζουκακίου και έτσι ραμφίζει αμέσως τις αυξημένες ορέξεις που παρουσίασαν σε ένα τρίλεπτο. Στο 89' κόβει και πάλι τον Niang σε 3 κομμάτια και κερδίζει νέο φάουλ από τα εναπομείναντα μέρη του ενώ στη φάση του 92' κάνει τη μοναδική του λάθος εκτίμηση υποκύπτοντας στην κούραση καθώς προσπαθεί να διεκδικήσει την κεφαλιά από τον Niang όντας πιο πίσω και όταν τον μιμείται και ο Malezinio προκαλείται το μοναδικό κενό στον άξονα σε όλο το ματς από όπου μας σώζει ο Δαρείος στο τετ-α-τετ. Το γεγονός ότι σε αυτόν τον κρίσιμο αγώνα έφερε επάξια το περιβραχιόνιο του αρχηγού μας δίνει σοβαρό δικαίωμα να ελπίζουμε ότι θα είναι και πάλι αυτός που θα πετάξει πρώτος κρατώντας το λάβαρο και οδηγώντας τον αετό στην επιστροφή στην Πόλη και στην επαλήθευση της προφητείας.

Garcia: Στο πρώτο ημίχρονο ήταν ο βασικός λόγος που η ομάδα κυριάρχησε στη μεσαία γραμμή στον άξονα όπου εν πολλοίς κρίνονται τα παιγνίδια στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Συμμετείχε επάξια στα δημιουργικά του καθήκοντα ενώ πίεζε και τρόμαζε ανασταλτικά όποιον βρισκόταν στο διάβα του. Στο πρώτο τέταρτο του δευτέρου ημιχρόνου ήταν ο κύριος λόγος που η ομάδα έχασε την αυτοκυριαρχία της εξαιτίας των μέτρων που παραχώρησε ο ίδιος και της αδυναμίας του να ακολουθήσει την κυκλοφορία της μπάλας τους παρατάσσοντας απέναντι της τα αλετρικά cojones του. Σίγουρα αυτά τα σκαμπανεβάσματα και τα νεκρά διαστήματα τους προέρχονται σε μεγάλο βαθμό από την κούραση της προετοιμασίας και από τη βιορυθμική του πορεία κατά την οποία ο οργανισμός του ποτέ δεν είναι στα φυσιολογικά του επίπεδα αντοχής αυτή τη χρονική περίοδο. Δυστυχώς όμως η ομάδα δεν έχει την πολυτέλεια να αντιπαρέρχεται τα διαστήματα σκοτοδίνης του για αυτό και καλείται να στραγγίξει ακόμα περισσότερο την ψυχή έναντι του σώματος. Στο 6' βρήκε ωραία τον Vladan που επιχείρησε αμέσως το σουτ που πέρασε άουτ. Στο 15' έβγαλε την κλασσική αριστερή στεκιά στο φάουλ του που ανάγκασε το πατριωτάκι του να διώξει με υπερένταση ενώ στο 26' με το κλασσικό του 40μετρο βέλος βρήκε τον Vieirinha που δεν κατέβασε καλά τη μπάλα και έτσι το μυτάκι-λόμπα που δοκίμασε πέρασε πάνω από το δοκάρι του εξοδούχου. Στο 44' πήρε το στρώσιμο του Vladan και έπιασε από 30 μέτρα το σουτ που έφυγε αρκετά πλάγια άουτ. Στη συνολικά ισόποσα καλή του απόδοση αμυντικά και επιθετικά πρόσθεσε και τις εξαιρετικές γκριμάτσες-μούτες κοροϊδίες προς τον Φριτς που του τα είχε ζαλίσει με τα φρτ και τα μπλα-μπλα.

Μετά την κούραση του που σε συνδυασμό με την πτώση και του Ivic έφερε την τρικυμία του πρώτου τετάρτου και την αποβολή αφύπνισε ένα μέρος της συνείδησης του και έτρεξε πολύ περισσότερο πρεσάροντας και κλείνοντας χώρους. Ταυτόχρονα έκανε οικονομία δυνάμεων για να αντέξει ως το τέλος πράγμα που κατάφερε όπως φάνηκε και από το ότι στο 94' στην προτελευταία φάση του ματς είναι αυτός που διώχνει τη σέντρα στη μοναδική του απομάκρυνση στο ματς. Μετά την αποβολή αγωνιζόμενος ως δεξιός αμυντικός χαφ (που δεδομένα δεν του αρέσει) στη θέση του Vitolo έχει κυρίως το νου του στον συνομήλικο του Alex τον οποίο επιτηρεί ενώ ρίχνει και μια γερή στον Niang πάνω στη φάση που αρχικά φάνηκε να τον βγάζει νοκ άουτ. Το να πάει σε μια φάση λίγο πιο δυνατά σε αυτόν που μας δημιουργεί προβλήματα είναι μία από τις αρμοδιότητες του καθώς οι υπόλοιποι κεντρώοι μας είναι κάπως soft στα μαρκαρίσματα τους Συνολικά ήταν βελτιωμένος σε σχέση με τις Αιαντομαχίες αλλά απέχει ακόμα από την πληρότητα του την οποία γνωρίζει ότι θα χρειαστεί η ομάδα για 90 λεπτά στην Πόλη ώστε να επιστρέψει νικήτρια από τον τόπο των προγόνων της.

Vitolo: Η αυστηρή αποβολή του στο 57' αδικεί την κλασσικά θετικότατη εικόνα του παρότι ακόμα και έτσι οδήγησε την ομάδα σε μεγαλύτερη συσπείρωση. Ο Ατλαντιδεύς εκτός από τα κλασσικά του αμέτρητα bar ανασταλτικής πίεσης προσέφερε και παραγωγική δουλειά καθώς από δικές του γρήγορες και απλές πάσες προήλθαν η σέντρα του Boussaidi στο γκολ και το τετ-α-τετ του Muslimovic σε ακόμη μια Ευρωπαϊκή ευκαιρία μας όπου η μπάλα φώναξε και πάλι το χάρακα για να ορίσει τη γραμμή της. Ξεκίνησε μανιασμένα το ζουζουνητό του στον άξονα εξ'αρχής και έπιασε και το σουτ στο 11' στην πάσα του Lino που έφυγε άουτ. Δεν είχε πρόβλημα στην επιτήρηση του Σουτζούκ και του Αλέξη καθώς έκλεινε αμέσως το χώρο μπροστά τους απαγορεύοντας τις όποιες σκέψεις για κάθετες πάσες. Η έξυπνη κίνηση του στη φάση του γκολ που έβγαλε αμέσως τη μπάλα στον έτοιμο για σέντρα Anis και η γρήγορη εκτέλεση του στο φάουλ που παραλίγα εκατοστά να του χαρίσει και μια ασσίστ δείχνουν ότι είναι βελτιωμένος φέτος και δημιουργικά καθώς δείχνει έτοιμος να επιδείξει την απλότητα και την πονηριά που χρειάζονται οι μεταβιβάσεις της θέσης του.

Η πρώτη κάρτα σε τρανζίσιον στο 51' προκύπτει από έναν υπερβολικό φόβο και σεβασμό που επέδειξε άμα την είσοδο του η ομάδα προς τον Niang (8 χαρτιά είναι αυτά) καθώς έσπευσε να κάνει το φάουλ παρότι ο Σενεγαλέζος δεν είχε ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα μέτρων έξω από την περιοχή σε σχέση και με τους υπόλοιπους αμυντικούς. Και σε 6 λεπτά συνέβη το μοιραίο και εγκατέλειψε έτσι με 2 κάρτες σε τόσο μικρό διάστημα την ομάδα που έμοιαζε σε εκείνο το 4ο από τα 6 τέταρτα του ματς να πελαγοδρομεί. Καθώς δεν βρίσκει τη μπάλα μετά την πρώτη προσπάθεια ο Niang πάει να τρυπώσει και σηκώνοντας ψηλά το πόδι τον βρίσκει και ο Φριτς τον αποβάλει κάνοντας αυστηρή χρήση του γράμματος του κανονισμού καθώς δεν πρόκειται για σκόπιμο επικίνδυνο παιγνίδι αλλά για προσπάθεια να παίξει τη μπάλα. Η αρχική άρνηση του μετά να πάει στα αποδυτήρια (σε αντίθεση με ένα πρόσφατο περιστατικό όπου βιάστηκε να πάει όταν έγινε αλλαγή) και το πνιγμένο δίκιο με τις γκριμάτσες απόγνωσης στη φυσούνα από όπου παρακολουθούσε ως το τέλος το ματς συνέχισαν να δείχνουν το πάθος του και εκτός των γραμμών. Αν ταξιδέψει στην Πόλη για συμπαράσταση θα είναι σαν θηρίο σε χρυσό κλουβί 12 εκατομμυρίων κατοίκων αλλά κάτι μου λέει ότι όπως και στο ματς με τον Παναθηναϊκό η ομάδα θα τα καταφέρει χωρίς ακόμα και αυτόν.

Vieirinha: Μετά το τέλος του αγώνα βλέποντας τον η πρώτη ατάκα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν η γνωστή ρήση του Φιλίππου του Β' προς το νεαρό γιο του. «Ζήτα για τον εαυτό σου ένα μεγαλύτερο βασίλειο γιατί αυτό που σου δίνουμε είναι πολύ μικρό για εσένα». Το παλικάρι ήταν με διαφορά ο mvp του ματς και ο παίκτης που φαινόταν να στέκεται ένα επίπεδο πάνω από όλους όσοι αγωνίστηκαν στο ματς. Τέτοιες εμφανίσεις σαν αυτή χτυπάνε διπλά τις καμπάνες που σημαίνουν αγωνιστικά και οικονομικά οφέλη για την ομάδα. Αν η ομάδα φτάσει στους ομίλους είναι δεδομένο ότι στα 6 ματς που θα ακολουθήσουν θα ξετινάξει τις σελίδες των σημειωματάριων των scout και τις αράχνες αβεβαιότητας από το ταμείο μας του χρόνου το θέρος αποδεικνύοντας ότι είναι παίκτης επιπέδου Βαλένθια ή Σεβίλλης ή οποιασδήποτε τριτοτέταρτης ομάδας στο καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου στην Primera. Και εμείς θα απομείνουμε να παρακολουθούμε με περηφάνια στα στήθη και λαλα στις τσέπες το βλαστάρι που ποτίσαμε και θα ανασκαλεύουμε τα ρετρό αφιερώματα του ιστοριοδίφη Praktorinou για να χαιρόμαστε τα ντιρλαντά που χόρευε τα μπακ.

Παρουσιάστηκε σε αυτή τη σπάνια κατάσταση trance που συναντάται στην ήπειρο μου σε κάποιους Ινδιάνους Μύστες που μπορούν να αιωρούνται πάνω από ποτάμια και καταρράκτες. Δεν είναι μόνο το γκολ στο 19' όπου παραμονεύοντας μετά τη σύγκλιση του στην περιοχή μετέτρεψε το όραμα του να σουτάρει με το δεξί με τη μία σε πραγματικότητα ντουφεκιάς στο Αριστερό Πατρί του Βουλκάνου. Δεν ήταν ούτε η αποτυχημένη προσπάθεια του στο 26' να σχηματίσει με τα τέρματα του το έτος ίδρυσης του Π.Α.Ο.Κ. όταν άρπαξε το βέλος του Garcia λίγο απότομα στην αρχή για αυτό και αναγκάστηκε έπειτα με το μυτάκι να πιάσει τη λόμπα που έφυγε πάνω από το δοκάρι. Ήταν η ακατάπαυστη ζιζάνια του ενέργεια με την οποία βούιζε συνεχώς με ή χωρίς τη μπάλα στην επίθεση ενώ επέστρεφε και έκοβε προσφέροντας και 4 κλεψίματα στην άμυνα. Στο 4' έφυγε στο τρανζίσιον αλλά δεν πήρε ποτέ την πάσα του Zlatan ενώ στο 5' σακούλιασε τον Τούρκο Καφού (κατά Zico) μπαίνοντας στα δεξιά της περιοχής αλλά το παράκανε καθώς αντί να σεντράρει επιχείρησε νέα ντρίμπλα και ανακόπηκε από τον Gonul. Στο 21' έδωσε εξαιρετική πάσα στον κενό χώρο στον Zlatan που μπήκε στην περιοχή πιεζόμενος από τον Ilhan και απέτυχε να του την ξαναδώσει με το αριστερό για να μπλοκάρει ο τερματζής της εθνικής τους. Στο 25' είχε έρθει στον άξονα για να αφήσει χώρο για την άνοδο του Lino και του πέρασε τη μπάλα συστημένη για σέντρα που μπλόκαρε ο συνεπώνυμος του Demirel. Άρπαξε 2 γερές χεριές στην ίδια φάση από τον Gonul και μια χοντρόπετση κλωτσιά από τον Senturk που έκοψε τρανζίσιον στο 27' για να δεήσει ο Γερμανός να κεράσει κιτρινέλι αλλά παρόλα αυτά δεν μάσησε όπως με τον Ajax. Στο 40' δοκίμασε να βγάλει κοφτή στο χώρο για τον Σάλπι που δεν πέρασε από τον πρώην παίκτη της Gencler τον Ilhan Eker.

Στο δεύτερο ημίχρονο και μετά την αποβολή πέρασε στα δεξιά αφήνοντας τον Sorlin πρώτα στα αριστερά και ύστερα τον Filomeno. Εκεί δεν επέτρεψε στον επίσης πιο ταλαντούχο παίκτη τους και συνονόματο του τον Antre Santos να πλαγιοκοπήσει καθώς κράταγε άριστα την πλευρά του ανασταλτικά. Στο 83' δοκίμασε ένα σουτ με το αριστερό που κοντραρίστηκε και στο 92' είχε ακόμα δυνάμεις για να γράψει το όνομα του στην ούγια του ματς προσφέροντας και ασσίστ εκτός από το γκολ με την ασφάλεια του 2-0 που είναι το σκορ που δεν ανατρέπεται στα 3/4 των ευρωπαϊκών αναμετρήσεων. Πήρε τη σέντρα του Lino και αφού ψάρωσε τον Santos έβγαλε συρτή παράλληλη τύπου πάρε-βάλε στον Αθανάσιο που αντί να πλασάρει απλώς στην κενή εστία, καθώς η πάσα είχε σκάσει και τα λάστιχα του βουλκανιζατέρ, πήγε να σκοτώσει και έστειλε τη μπάλα στην 4. Αξίζει να βρεθεί στους ομίλους και να τον χαρούν στα γήπεδα τους και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις εκεί και δε θα ησυχάσει αν δεν τον πετύχει με το σφυρί του κηρύσσοντας την έναρξη του πλειστηριασμού.

Ivic: Κινήθηκε σε μέτρια επίπεδα καθώς η έλλειψη πλήρους προετοιμασίας και το σύνηθες οργανικό του ντεφορμάρισμα αυτή την εποχή (για το οποίο ο Bajevic πάντα έλεγε ότι ο Ivic λόγω οργανισμού φορμαρίζεται μετά τον Οκτώβρη) τον φέρνουν σε πλημμελή θέση στο επίπεδο των αντοχών. Αυτά που του λείπουν όμως από τις φυσικές αντοχές κοιτάζει όπως στο Αμστελόδαμο να τα καλύψει με πλεόνασμα ψυχής αλλά δυστυχώς μερικές φορές είναι άλλο το να θέλεις και άλλο το να μπορείς. Στο πρώτο ημίχρονο συμμετείχε σωστά στην ανάπτυξη και στην κυκλοφορία της μπάλας και πρέσαρε ικανοποιητικά στα ανασταλτικά του καθήκοντα. Στο δεύτερο όμως όσο περνούσε η ώρα ο στρατάρχης έδειχνε να παραδίδει τα όπλα πράγμα που έγινε ξεκάθαρο στη φάση του 73' όπου μετά από φάουλ έσπευσε και έκανε άγαρμπη ξώπετση προβολή στο Χριστιανόπουλο για την οποία αντίκρισε δίκαιη κίτρινη κάρτα που τον κρατάει εκτός της ρεβάνς της Πόλης και μας σπρώχνει να αναζητήσουμε αλλού τους πορθητές. Στο 6' πήρε την πάσα του Canario αλλά το δεξί που έπιασε έφυγε πολύ άουτ ενώ στο 16' έβγαλε ωραιότατη σέντρα για τον Zlatan ο οποίος όμως δεν κινήθηκε στην πορεία της μπάλας. Στο 17' χωρίς λόγο και αιτία οι δύο τους τράκαραν συγκλίνοντας στο ίδιο τετραγωνικό χώρου με αποτέλεσμα να χαθεί το ξεδίπλωμα του τελικού σταδίου στο transition ενώ στο 24' έχει οπισθοχωρήσει και κοντράρει το ψωμάκι-σουτζουκάκι σουτ του ομώνυμου. Στο 36' διεκδικεί τη μπάλα μετά την κεφαλιά του Zlatan, κλέβει και σεντράρει αμέσως από δεξιά αλλά ο Βόσνιος δεν προλαβαίνει τη μπάλα με την προβολή. Στο 43' κινείται γρήγορα στα δεξιά χωρίς τη μπάλα την οποία δέχεται από το πλάγιο άουτ του Σάλπι και βγάζει τη διαγώνια συρτή σέντρα που ανεκόπη εκ του φεστιβάλ του Λουγκάνο.

Στο δεύτερο ημίχρονο εμφανίζεται και αυτός κουρασμένος και αδυνατεί να καταλάβει τι εννοεί ο Δερμιτζάκης με το 2 παίκτες μόνο μπροστά παρά τις διευκρινίσεις που ζήτησε για αυτό και πελαγοδρομεί εκτός θέσεως και σε συνδυασμό και με την κούραση του Canario χάνουμε στο πρώτο τέταρτο τον άξονα και κατ'επέκταση το κέντρο. Βρίσκει δύο φορές στην ίδια φάση τον Niang που μας τρόμαξε με το όνομα του αλλά γλιτώνει την κίτρινη που βλέπει τελικά στο 73'. Μετά την αποβολή παίρνει θέση μπροστά από τα σέντερ μπακ και παραμένει εκεί προσπαθώντας να πρεσάρει διακριτικά με το φόβο κι άλλης κάρτας για αυτό και αντικαθίσταται τελικά από τον Filomeno που περνάει αριστερά για να έρθει αριστερό αμυντικό χαφ ο Sorlin. Η απουσία του από το τελευταίο κεφάλαιο της Οδύσσειας όπου ο γερο-αετός επιστρέφει στην πατρίδα του προκαλεί το γνωστό σιδηροδρομικό πρόβλημα ένωσης των γραμμών και βάζει το πρώτης δυσκολίας σταυρόλεξο στον Δερμιτζάκη.

Σαλπιγγίδης: Παρότι είχες διάθεση όπως πάντα και τα στόπερ ζούσαν με το φόβο σου τελικά δεν είχες ουσία στις κινήσεις του, ούτε τις απαιτούμενες τελικές προσπάθειες κινούμενος σε πολύ ρηχά νερά σχετικά με την αξία σου. Μέχρι την αποβολή αγωνίστηκες στα δεξιά και στην συνέχεια για ένα 20λεπτο ως το 81' όπου αντικαταστάθηκες ήρθε στην κορυφή με τη διαφορά ότι αυτή εκείνο το διάστημα ήταν πίσω από το ημικύκλιο της σέντρας καθώς η κατοχή της μπάλας θύμιζε ποσοστά Καραμανλή ή Τανκς με το 70-30 των Τούρκων. Είναι γνωστό ότι στα δεξιά δε μπορείς να είσαι το ίδιο απειλητικός αλλά η διάθεση του Zlatan στις προπονήσεις σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το δίδυμο Lougano-Ilhan Eker έπαιζε για πρώτη φορά μαζί σε αγώνα σήμαινε ότι έπρεπε να πιεστεί το κέντρο άμυνας τους με ένα μεγαλύτερο σώμα όπως του Zlatan και με σύγκλιση από εσένα και τον Vieiri. Αυτή ήταν η σκέψη του Δερμιτζάκη και ήταν σωστή κι όσο κι αν δεν σου αρέσει Μήτσο η υποχρέωση σου να συγκλίνεις και να βγαίνεις στην πλάτη της άμυνας παραμένει ακόμα και αν ξεκινάς τακτικά από το δεξί άκρο. Στη μοναδική φάση που βρέθηκες κοντά στο γκολ στο 29' στη σέντρα του Lino άργησες για κλάσματα να ξεκινήσεις την κίνηση με συνέπεια να μην προλάβεις να βρεις τη μπάλα οριακά στην προβολή με το δεξί πράγμα που αν συνέβαινε θα έσπρωχνε εξ'επαφής τη μπάλα στα δίχτυα. Στη μοναδική άλλη φάση που τροφοδοτήθηκες σωστά στο 82' από την κεφαλιά του Sorlin κρατήθηκες από τον Lougano και έπεσες (κάτι που δεν κάνεις αν δεν υπάρχει πράγματι λόγος) κερδίζοντας την αποβολή του που όμως δεν δόθηκε. Σίγουρα απέχεις και αρκετά μάλιστα από την καλύτερη κατάσταση σου πράγμα που γνωρίζεις αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να σου εκμυστηρευτώ πως με το που έγινε η κλήρωση είχα αμέσως την αίσθηση ότι θα προκριθούμε με δικό σου γκολ στην Πόλη (γιατί 3 πίσω δεν βλέπω να δεχόμαστε) που θα είναι πιο ιστορικό από αυτό στην Ουκρανία ή την Αφρική και θα δικαιώσουν το όνομα του Δημήτριου του Πολιορκητή.

Muslimovic: Ξεκίνησε το ματς για να πιεστεί το νεόδμητο κέντρο αμύνης τους και για να επιβραβευτεί η διάθεση του στις προπονήσεις και με το κλασσικό του πείσμα ήταν αρκετά δραστήριος και άγγιξε το γκολ στο 44' αλλά δεν κατάφερε και πάλι να προσφέρει το κάτι παραπάνω που προσδοκούμε από αυτόν. Δυστυχώς αγωνίζεται σε μία θέση που η διάθεση και οι καλές προθέσεις δεν αρκούν και το ότι άλλες φορές κινήθηκε σωστά κι άλλες λάθος στο χώρο είχαν σαν αποτέλεσμα να έχει και αυτός μόλις μία τελική προσπάθεια σε 60' συμμετοχής. Στο 3' έχει οπισθοχωρήσει και παρότι ψηλότερος χάνει την κεφαλιά από τον Senturk που φεύγει άουτ ενώ στο 4' φεύγει στο τρανζίσιον αλλά δε σπάει τη μπάλα αριστερά στον Vieiri. Στο 16' δεν κινείται στην πορεία της μπάλας στη σέντρα του Ivic ενώ στο 17' προσπαθώντας να κάνει διαγώνια κίνηση πάει και πέφτει πάνω του χαραμίζοντας το transition. Στο 21' παίρνει την πάσα του Vieirinha στον κενό χώρο και μπαίνει στην περιοχή πιεζόμενος από τον Lugano και δεν τα καταφέρνει με το αριστερό να τροφοδοτήσει και πάλι τον Vieirinha καθώς μπλοκάρει ο Demirel. Στο 27' προσπαθεί να κάνει κίνηση πίβοτ στο μπάσκετ κάνοντας περιστροφή γύρω από τον άξονα του αλλά χρεώνεται με φάουλ το ότι πέρασε το χέρι του στη μέση του Λουγκάνη. Στο 36' παίρνει την κεφαλιά και ο Vladan κλέβει και σεντράρει και προσπαθεί να μπει με το δεξί εξωτερικό με προβολή αλλά δε βρίσκει τη μπάλα. Στο 45'αντιλαμβάνεται τη γρήγορη πάσα του Vitolo στο φάουλ και βγαίνει τετ-α-τετ αποφασίζοντας να περάσει το γανωματή λαστίχων πράγμα που καταφέρνει αλλά η μπάλα του φεύγει δεξιά στο κοντρόλ με συνέπεια όταν πιάνει τελικά το δεξί σουτ να προλαβαίνει να διώξει πάνω στη γραμμή ο Ilhan παρά τις διαμαρτυρίες του στον επόπτη. Στο πρώτο τέταρτο του δευτέρου ημίχρονου και πριν ακόμα την αποβολή του Vitolo ο Δερμιτζάκης είχε σηκώσει τον Sorlin για να τον αντικαταστήσει ώστε να ανακτήσουμε τον έλεγχο του κέντρου πράγμα που έγινε τελικά στο 60' αμέσως μετά την αποβολή. Είναι πολύ πιθανό να διατηρηθεί στην Πόλη ως βασικός μιας που ο Vieirinha θα μείνει αριστερά και ο Sorlin θα πάει στον άξονα με τη θέση του Ivic να διεκδικείται από Filomeno και Φωτάκη και θα έχει έτσι την ευκαιρία του να πετύχει επιτέλους ένα γκολ εκτός έδρας και να περάσει στην ιστορία και να αποκτήσει έτσι ένα μύθο για τα εγγόνια του.

Sorlin: Μπήκε στο τελευταίο ημίωρο για να παίξει το πρώτο τέταρτο στα αριστερά και το τελευταίο στον άξονα αφήνοντας το άκρο στον Filomeno. Είχε και πάλι θετικό πρόσημο καθώς πίεσε σωστά ανασταλτικά ενώ στο 81' βρέθηκε και σε θέση βολής μετά την κεφαλιά απόκρουση του Ilhan πιάνοντας αμέσως το αριστερό σουτ που έφυγε λίγο δίπλα από το δοκάρι. Στο επόμενο λεπτό κέρδισε και την κεφαλιά από το βολέ του Kresic τροφοδοτώντας τον Σάλπι ο οποίος κρατήθηκε από το Λουγκάνο και αντί να δοθεί το φάουλ και η 2η κίτρινη ο Γερμανός κατάπιε το στραγάλι.

Στο 84' έκανε ένα ωραίο κλέψιμο και επιχείρησε αμέσως να βγάλει την κάθετη τρύπα που ανεκόπη δύσκολα από εκείνον που θα έπρεπε να είναι στα αποδυτήρια. Στην άλωση της Πόλης προαλείφεται για τον άξονα ως δεξί αμυντικό χαφ αντί του Vitolo και η απόδοση του θα είναι καθοριστική για το τελικό αποτέλεσμα.

Filomeno: Μπήκε στο 77' στη θέση του Ivic για να αποφύγουμε τον κίνδυνο δεύτερης κίτρινης και για να αγωνιστεί ως αριστερό εξτρέμ φέρνοντας τον Sorlin στον άξονα. Στο 80' είχε οπισθοχωρήσει για να βοηθήσει την άμυνα και έκανε τη μοναδική του απομάκρυνση διώχνοντας με κεφαλιά σε κόρνερ. Στο 87' πέρασε ωραία στα αριστερά τον Gonul αλλά δεν έβγαλε αμέσως την πάσα στον Παπάζογλου με συνέπεια να χαθεί η ευκαιρία της αντεπίθεσης. Ήταν στην περιοχή δίπλα στον Παπάζογλου στη φάση του 92' και αν η μπάλα έφτανε σε αυτόν πιθανότατα θα σκόραρε αλλά με τα αν δεν πήραμε ποτέ την Πόλη.

Αναζητεί ακόμα το ρόλο του και τη θέση του στην ομάδα καθώς μοιάζει να είναι ικανός να αγωνιστεί μόνο ως δεύτερος επιθετικός στο 4-4-2 και όχι στα άκρα ή ως αντί-Ivic σε ένα ρόλο που είναι πολύ πιθανό να δοκιμαστεί και στη ρεβάνς για να αξιοποιηθεί το καλό του κράτημα της μπάλας που εδώ και ένα χρόνο περνάει ανεκμετάλλευτο μαζί και με το μοναδικό του γκολ που επιτεύχθηκε πέρυσι τέτοια εποχή με τη Λιβαδειά.

Παπάζογλου: Μπήκες στο 81' για να πιέσεις περισσότερο μπροστά και να βοηθήσεις στις στημένες φάσεις με το ύψος σου στην άμυνα αλλά η τύχη σου επεφύλασσε πολύ πιο σπουδαίο ρόλο. Έκανες μια ωραία ντρίμπλα στα δεξιά στο 88' αλλά άργησες να περάσει στον Vieirinha που έκανε κίνηση και στο 87' παρά τη σωστή κίνηση δεν πήρες με τη σειρά σου την πάσα του Φώτη. Στο 92' έκανες σωστά την κάθετη κίνηση στην περιοχή για να βρεθείς στο κατάλληλο σημείο για την πάσα του Πορτογάλου που σε έφερε προ κενής εστίας αλλά εκεί αντί ΝΑ ΠΛΑΣΑΡΕΙΣ όπως είναι η δουλειά του φορ διάλεξες και πάλι να σκοτώσεις το τέρμα και απώλεσες μια από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες που θα μπορούσαν να εμφανιστούν σε οποιοδήποτε δυνητικό σύμπαν.

Δυστυχώς αυτή την τάση να θες να σκοτώσεις στην τελική προσπάθεια δεν την έχεις αποβάλει ακόμα και χρειάζεται να εξασκηθείς πολύ στο πλασέ στα τελειώματα και να αντιληφθείς ότι η δύναμη που τόσο σου περισσεύει δεν είναι το ζητούμενο σε τέτοιες φάσεις. Μακάρι να αφήσεις πίσω σου τη συγκεκριμένη φάση αλλά να διδαχτείς από αυτήν και αυτή να ήταν ή τελευταία τόσο μεγάλη ευκαιρία που έχασες μετά και από μια παρόμοια στη γραμμή πέρυσι με τη γρια και ακόμη ένα τετ-α-τετ με τη Βαλεσαρδέλα. Έχεις δει ποτέ σοβαρό επαγγελματία εκτελεστή με ούζι; Όλοι με σιγαστήρα δουλεύουν και στη μπάλα αυτό λέγεται πλασέ.

Manuel Gräfe: O Γερμανός έδωσε την αυστηρή αποβολή του Vitolo και αγνόησε το φάουλ και τη δεύτερη κίτρινη στο Lougano του οποίου η απουσία θα άλλαζε και την κατάσταση στη ρεβάνς. Ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι δε σφύριζε με έναν σταθερό τρόπο σε όλο το ματς καθώς άλλοτε άφηνε το παιγνίδι στα μαρκαρίσματα και άλλοτε το σταματούσε δίνοντας φάουλ. Συχνά έμενε μακριά από τις φάσεις χωρίς να ακολουθεί τρέχοντας και έδειξε πολύ μέτριος διαιτητής επιπέδου ΣούπερΛίγδ που δεν δικαιούται να είναι διεθνής.

Δερμιτζάκης: Πήρε όλες τις λογικές αποφάσεις ρισκάροντας υπολογισμένα όμως εξ'αρχής με τα 2 επιθετικογενή μπακ και με τον Zlatan στην κορυφή για να πιέσει την άμυνα τους. Μετά το ημίχρονο ζήτησε να παραμείνουν μόνο 2 παίκτες μπροστά και αυτό φάνηκε να μπερδεύει τον Vladan και σε συνδυασμό και με την πτώση του Canario οδήγησε στην απώλεια του κέντρου. Σήκωσε αμέσως τον Sorlin για να διορθώσει τα πράγματα και πριν την αποβολή και στη συνέχεια αντιλήφθηκε την ανάγκη να τον φέρει στον άξονα καθώς από εκεί ερχόταν το κύμα των επιθέσεων τους και όχι από τις πλευρές.

Για αυτό πέρασε και τον Filomeno αριστερά προστατεύοντας τον Ιvic από δεύτερη κίτρινη ενώ η αλλαγή του Σάλπι με τον Παπάζογλου έγινε περισσότερο για λόγους αμυντικής επίθεσης από όπου ξεκινάει η σωστή άμυνα. Το κομποσκοίνι που έχει τυλιγμένο στο χέρι και το καλώς εννοούμενο τακτικό του θράσος θυμίζουν έντονα κάποιον προκάτοχο του και μακάρι να αποφέρουν τη θεία βοήθεια που θα χρειαστεί εις την Πόλη.

Λαός: Με μικρότερα αυτή τη φορά διαλείμματα υποστήριξης σταθήκαμε στο ύψος των δυνάμεων μας και στη φωνή χωρίς να απαντήσουμε στις προκλήσεις τους. Οι 2500 που θα κάνουν το ευλογημένο ταξίδι όμως θα πρέπει να δώσουν και την ψυχή των υπολοίπων μας για να γυρίσουμε νικητές.

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 28 Μαΐου 2013 14:19

HEADER  

 
+2 bourbis: Στο μικροσκόπιο του Olivares

Γειά σου olivares με τα ωραία σου!!!

21-08-2010 00:05 #1
 
 
+1 iakovoso: Γεια σου ρε Persi,,,,

Αν και δεν πρόλαβα να το διαβάσω αναλυτικά όλο λόγω της ώρας...άρχισες πάλι σαν και Persi...Olivarez :)
Απλά τέλειο....

21-08-2010 00:36 #2
 
 
+1 Lorenzo: ΑΠ: Αφεντικό της Πόλης

Olivares είσαι εξαιρετικός και απολαμβάνω κάθε κείμενο σου.....διαφωνώ ΜΟΝΟ σε ένα σημείο......ο ορμώμενος εκ Μητρουσίου Σερρών δεν είναι πλέον μέρος της ομάδας μας αλλά ΟΣΟ ήταν έδινε ΟΣΑ μπορούσε....πολλά?..λίγα?...αυτά ήταν και για τα χρήματα του ήταν αρκετά....value for money που λέμε και στο χωριό μου!!......ο Boussaidi είναι καλύτερος παίκτης αλλά κανείς δεν λέει ότι ο άλλος ήταν άχρηστος!!....άλλο το ένα άλλο το άλλο........

αχρηστους ΕΧΟΥΜΕ αλλους και τους πληρώνουμε και πολλά φράγκα είνια και από την ίδια χώρα.....(ΤΗΝ ΜΠΟΤΑ!!)......αλλά Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου.......έχουμε σημαντικό παιχνίδι μπροστά μας...δεν έιναι η ώρα τωρα!!!...

κατα τα άλλα ένα ακόμα εξαιρετικό κείμενο....ελπίζω να συνεχίσεις έτσι!!!

21-08-2010 00:46 #3
 
 
+1 Stonebird: ΑΠ: Αφεντικό της Πόλης

1o παιχνιδι χωρις Cirillo πρωτο παιχνιδι χωρις να φαμε γκολ. Βαζω μεσα και τα φιλικα

Φιλε Lorenzo o Αραμπατζης επαιρνε οσα παιρνει ο Bussaidi αρα αυτο το value for the money dεixvει οτι ηταν ζημια

21-08-2010 00:59 #4
 
 
Vagelis_Rodos: ΑΠ: Αφεντικό της Πόλης

Απλά τέλειο.

21-08-2010 01:04 #5
 
 
MHXANIKOS: ΑΠ: Αφεντικό της Πόλης

Lorenzo 180.000 έπαιρνε ο αραμπατζης και ο Μπους παιρνει 200.000. Για την ποιότητα τους δε, μέρα με τη νύχτα η διαφορά..
Για τους ιταλούς συμφωνούμε απόλυτα...

21-08-2010 02:06 #6
 
 
dimitrissss: ΑΠ: Αφεντικό της Πόλης

Αγαπητέ Olivares, εξαιρετική η εισαγωγή σου, όμως έχω μία μικρή ένσταση. Έγραψες: «...δίνοντας έτσι νόημα στη λέξη Βυζαντινοί που αναφερόταν μόνο στους κατοίκους της Πόλης και όχι στους υπολοίπους κατοίκους της αυτοκρατορίας».

Ασφαλώς και είναι λάθος αυτό. Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία ποτέ δεν αποκάλεσε τον εαυτό της έτσι. Ο όρος «Βυζαντινή» για την Αυτοκρατορία είναι κατά πολύ μεταγενέστερος και πλάστηκε από έναν Γερμανό (νομίζω) ιστορικό.

Η ονομασία της, όσο υπήρχε, ήταν Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Από εκεί προκύπτει και ο «Ρωμιός» (που σαν όρος έχει μεγαλύτερη ευρύτητα του «Έλληνας»).

21-08-2010 03:00 #7
 
 
+2 Isaak the Greek: ΑΠ: Αφεντικό της Πόλης

"Έχεις δει ποτέ σοβαρό επαγγελματία εκτελεστή με ούζι; Όλοι με σιγαστήρα δουλεύουν και στη μπάλα αυτό λέγεται πλασέ."

Ω θεε της γραφης!Γι αυτο σε παραδεχομαι.Γιατι με τη γραφη σου μπορεις να κανεις και τον πιο αδαη να καταλαβει τι θελεις να πεις.Η γραφη σου δεν ειναι μονο για λιγους αλλα για ολους και αυτο το στοιχειο την κανει ακομα σημαντικοτερη.

Σε κανα 2 πραγματακια διαφωνω(για παραδειγμα πιστευω πως ο Παπαζογλου πρεπει να πουληθει μιας και η μεταγραφικη περιοδος δεν τελειωσε ακομα, διοτι δεν νομιζω πως ο ΠΑΟΚ can afford waiting for him to wake up) αλλα το ρεζουμε ειναι νομιζω το ιδιο σε ολους μας, ακριβως οπως το χεις αποτυπομενο στην κεντρικη σελιδα.

Να σαι καλα

21-08-2010 03:31 #8
 
 
stampaza-4: ΑΠ: Αφεντικό της Πόλης

Πέρσυ...
Άψογος όπως πάντα!
Η γνήσια παοκτσήδικη ψυχή είσαι αδερφέ!!!
Με καθαρό μυαλό και χωρίς βελάσματα...
Η πρόκριση δε χάνεται...
Γερά ρε ΠΑΟΚΑΡΑ!!!

21-08-2010 03:38 #9
 
 
+4 PSYXRAS: ΑΠ: Αφεντικό της Πόλης

Ποιότητα απαράμιλη το κείμενο με κοφτερές ατάκες-λαιμητόμοι,γραφή υψηλής αισθητικής,η μόνη μου ένσταση θα ήθελα λίγο πιο μικρά τα κείμενα σου,πολύ καλός.

21-08-2010 09:38 #10
 
 
+1 Zorro4: ΑΠ: Αφεντικό της "Πόλης"

ΣΚΕΤΗ "ΑΠΟΛΑΥΣΗ" ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.

ΥΓ
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ... ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΩ... :-)

21-08-2010 10:20 #11
 
 
Stonebird: ΑΠ: Αφεντικό της "Πόλης"

Παραθέτοντας dimitrissss:

.

Ασφαλώς και είναι λάθος αυτό. Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία ποτέ δεν αποκάλεσε τον εαυτό της έτσι. Ο όρος «Βυζαντινή» για την Αυτοκρατορία είναι κατά πολύ μεταγενέστερος και πλάστηκε από έναν Γερμανό (νομίζω) ιστορικό.

Η ονομασία της, όσο υπήρχε, ήταν Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Από εκεί προκύπτει και ο «Ρωμιός» (που σαν όρος έχει μεγαλύτερη ευρύτητα του «Έλληνας»).


Na διαβαζεις οτι γραφει. Δε μιλησε για ολη την Αυτοκρατορια αλλα για την Κων/πολη αρα οτι εγραψες ειναι ακαιρο

21-08-2010 12:00 #12
 
 
DamoN: ΑΠ: Αφεντικό της "Πόλης"

απίστευτο αυτα που έγραψες για τον κοντρερας και για τη προφητεία με τον κόνδορα που δείχνει πως δεν πρέπει να τον πουλήσουμε ....

21-08-2010 12:06 #13
 
 
dimitrissss: Προς Stonebird

Γιατί με στεναχωρείς; Αντιγράφω από τη Βικιπαίδεια:

Όσο κι αν μελετήσει κάποιος τις πηγές, κατά τη διάρκεια των 11 και πλέον αιώνων ζωής της "Βυζαντινής" αυτοκρατορίας, πουθενά δεν θα βρει τους όρους "Βυζαντινή Ιστορία" και "Βυζαντινός" να προσδιορίζουν την ιστορία και τους κατοίκους του κράτους που είχε για πρωτεύουσα την Κωνσταντινούπολη. Οι κάτοικοί της ονόμαζαν τους εαυτούς τους μόνο Ρωμαίους, ενώ η αυτοκρατορία τους ήταν Ρωμαϊκή και πρωτεύουσά τους ήταν η Νέα Ρώμη. Το Βυζάντιο έφερε πάντοτε το όνομα "Ρωμαίων κράτος" ή "Ρωμαίων πολιτεία" και ονόματα όπως "Ρώμη" και "Ρωμανία" υιοθετήθηκαν από τον βυζαντινό λαό και ως ανάμνησή τους μένουν σήμερα οι όροι "Ρωμιός" και "Ρωμιοσύνη".

Στην πραγματικότητα, ο όρος "βυζαντινός" είναι ένας νεολογισμός τον οποίο χρησιμοποίησε στα 1562 για πρώτη φορά ο ιστορικός Ιερώνυμος Βολφ (Hieronymus Wolf, 1516-1580), τότε βιβλιοθηκάριος και γραμματέας στον οίκο των ισχυρών τραπεζιτών Fugger.

21-08-2010 13:19 #14
 
 
teacher: ΑΠ: Αφεντικό της "Πόλης"

Φίλε Olι, το κείμενο είναι πραγματικά καταπληκτικό και αυτή τη φορά ήρθε στα χέρια μας πολύ γρήγορα, μόνο λίγες ώρες μετά το ματς... Πολλά μπράβο

21-08-2010 14:47 #15
 
 
olivares: προς Dimitrissss

Μέρος Ι
Φίλε Δημήτρη,
Λίγο παρακάτω από το σημείο που παρέθεσες στη Βικιπαιδεία μπορείς να διαβάσεις:
"Ασφαλώς, για τους μελετητές της εποχής, το όνομα "Βυζάντιο" υπενθύμιζε ότι η πρωτεύουσα της αυτοκρατορίας κτίστηκε από τον Μέγα Κωνσταντίνο στη θέση του αρχαίου Βυζαντίου, της αρχαίας πόλης της νοτιοανατολικής Θράκης στον Βόσπορο, που ιδρύθηκε το 659 π.Χ. από ομάδα Μεγαρέων αποικιστών με αρχηγό τον Βύζαντα στον οποίο οφείλει και την ονομασία της. Άλλωστε, οι αρχαΐζοντες Βυζαντινοί συγγραφείς, συχνά ονομάζουν Βυζάντιο την Κωνσταντινούπολη, όνομα που τελικά κατέληξε να δηλώνει το σύνολο του κράτους. Οι πολίτες της Αυτοκρατορίας με όνομα «Βυζάντιο» εννοούσαν μόνο την αρχαία πόλη - αποικία των Μεγαρέων, στη θέση της οποίας κτίσθηκε η Νέα Ρώμη- Κωνσταντινούπολη και λέγοντας «Βυζάντιο» εννοούσαν ή τους κατοίκους της αρχαίας αυτής πόλης ή τους κατοίκους της Κωνσταντινουπόλεως, με αυστηρά τοπική σημασία, και ποτέ τον κάτοικο της Αυτοκρατορίας.

21-08-2010 18:26 #16
 
 
olivares: προς Dimitrissss

Μέρος ΙΙ
Για τους παραπάνω λόγους αγαπητέ Δημήτρη θα σε συμβούλευα να μην εμπιστεύεσαι σαν ευαγγέλιο τη Βικιπαιδεία γιατί τις πιο πολλές φορές τα άρθρα συμπληρώνονται από 2-3-5 ως και 10 άτομα για αυτό και φέρουν αντιφάσεις. Αν σε ενδιαφέρει δε το έργο Βυζαντινών Λογοτεχνών που χρησιμοποιούν τη λέξη Βυζάντιο όταν αναφέρονται στην Πόλη, όπως ο Ησύχιος ο Μιλήσιος στα "Πάτρια Κωνσταντινουπόλεως", θα βρεις κι άλλες τέτοιες αναφορές κειμένων στο έργο του σπουδαίου εκλιπόντος Βυζαντινολόγου Sir Steven Runciman "Byzantine Civilization" (Cambridge University Press) και φυσικά στο έργο της Ελένης Γλύκατζη-Αρβελέρ "Η Πολιτική ιδεολογία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας" (Εκδόσεις Ψυχογιός).

Φιλικά,
Oli

21-08-2010 18:28 #17
 
 
V-olakiotis: Λογοτεχνία!

Για τον Ολιβάρες υπάρχει και η ποιητική αδεία! Μη ξεψαχνίζεται τέτοια κείμενα...
Εξαιρετική η εισαγωγή σου για τη σχέση του ΠΑΟΚ με την Κωνσταντινούπολη και απίθανο το κείμενο της κριτικής σου για την ατομική απόδοση, όπως πάντα!
Συμφωνώ ότι σε λίγες ημέρες θα είμαστε το αφεντικό της ...Πόλης!
Venceremos!

21-08-2010 18:31 #18
 
 
mixopoulos: ΑΠ: Αφεντικό της "Πόλης"

Pantws exoume oi paoktsides to mikrobio tis diafwnias pantws mesa mas! Buzantini autokratoria-anatoliki rwmaiki klp...Se ligo tha diafwnoume gia to ti xrwma einai to gazon.bathu prasino i prasino tou kampou.EImaste apisteutoi alla monadikoi

p.s: o sabinis pairnei 300 xiliarika?????

21-08-2010 20:29 #19
 
 
Quefor: Εκπληκτικό

Φίλε μου Olivares τα σέβη μου. Πέρα από τα εκπληκτικά κείμενα που υπογράφεις, μου κάνουν τεράστια εντύπωση και οι εγκυκλοπαιδικές σου γνώσεις. Πρέπει να είσαι πολύ ψαγμένο άτομο.
Ή απλώς μελετάς πολύ πριν γράψεις ένα κείμενο :P
Όπως και να 'χει συγχαρητήρια.

21-08-2010 21:15 #20
 
 
NORTH: ΜΠΡΑΒΟ!

Καταπληκτικό κείμενο. Επίσης πολύ ωραία η "αντιπαράθεση" περί Βυζαντινών και υψηλό επίπεδο συζήτησης μεταξύ των δύο αδελφών. Πάμε στην Πόλη που μας γέννησε για να γράψουμε νέες σελίδες δόξας. Προκρινόμαστε και αλλάζουμε επίπεδα. Εμπρός Αητέ.
Υ.Γ. ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ: ΒΙΤΟΛΟ, ΒΙΕΡΙ, ΚΟΝΔΩΡ.

22-08-2010 00:20 #21
 
 
Aureliano Buendia: Olivares Fan Club

- Καυστικό χιούμορ
- Οξυδερκής ποδοσφαιρική ανάλυση
- Πλείστες και άκρως ενδιαφέρουσες εγκυκλοπαιδικές αναφορές
- Παντελής έλλειψη politically correct λοβοτομημένης νοοτροπίας
- Συναρπαστικός ρυθμός γραφής

Οι λόγοι που υποστηρίζουμε φανατικά Olivares.

22-08-2010 14:10 #22
 

Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν δικαίωμα να σχολιάσουν.

Τελευταια posts

Τι γραφουν τα ΜΜΕ

  • Για τον ΠΑΟΚ
  • Για τους αντιπαλους
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_PREV MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_NEXT
Αυτή είναι η Ριέκα

Αυτή είναι η Ριέκα

02-08-2021 | paok24.com

Όλα δείχνουν OPEN

Όλα δείχνουν OPEN

01-08-2021 | paok24.com

  • 1
  • 2
  • 3
MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_PREV MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_NEXT
Paokmania.Gr - To ανεξάρτητο site των οπαδών του ΠΑΟΚ | All rights reserved.