A+ A A-

Κόουτς, νιώσε λίγο!

Α, ρε κόουτς, μάλλον δεν νιώθεις! Μάλλον δεν νιώθεις το πως αισθάνεται ο ΠΑΟΚτσής... κάτι σου ξεφεύγει, ρε φίλε... Δεν γνωρίζω το πόσο καλά μας ξέρεις, αλλά επίτρεψέ μου να σου πω δυο λόγια για το ποιοί είμαστε και το πως ακριβώς αισθάνομαστε.

Πρόσφυγες και ντόπιοι, προερχόμενοι κυρίως από φτωχά και λαϊκά στρώματα (και όχι μόνο, βέβαια), έχουμε δεθεί με την ομάδα με ισχυρούς δεσμούς αγάπης και συνάμα υπερβολικούς... σχεδόν μυστικιστικούς! Πάθος και λατρεία! Ελπίδα και προσμονή για μια διάκριση και για κάτι καλύτερο! Τα δίνουμε όλα, καταθέτουμε την ψυχή μας και φτάνουμε στα άκρα πολλές φορές για κάτι που μας «γεμίζει»... για τον ΠΑΟΚ μας!

Όχι, η ομάδα δεν έχει κερδίσει πολλούς τίτλους... ελάχιστους, θα έλεγα. Όμως, έχει καταφέρει από τα τέλη της δεκαετίας του '60, όταν και άρχισε να αμφισβητεί τη μονοκρατορία του ΠΟΚ, να μας κάνει πάρα πολλές φορές περήφανους.

Δεν υπάρχει άλλη ομάδα που να έχει νιώσει τόσο βαθιά μέσα στο πετσί της την αδικία και την αλαζονεία του αθηναϊκού παρακράτους της παράγκας και της διαπλοκής. Εκατοντάδες τα παραδείγματα αυτά! Και όταν κόντρα στο κατεστημένο και τον πόλεμο που της γίνονταν (και της γίνεται μέχρι και σήμερα), κατάφερνε να ορθώσει το ανάστημά της και να πατήσει στην κορυφή, αυτό ήταν κάτι που μας έκανε να αισθανθούμε την απόλυτη ευτυχία και τη δικαίωση. Λίγες οι διακρίσεις, αλλά ποτισμένες με πολύ ιδρώτα και μόχθο, αφού μόνο αν είσαι τρεις φορές καλύτερος από τους άλλους θα μπορέσεις να τους υπερκεράσεις! Δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσουν, αλλιώς!

Πλούσιος, λοιπόν, ο ψυχικός κόσμος του ΠΑΟΚτσή, που εάν επιχειρούσα να τον σκιαγραφήσω, θα τον χαρακτήριζα σίγουρα μαχητή και ασυμβίβαστο. Μόνιμα ερωτευμένο με την καψούρα του, την ομάδα του. Δίκαιο και συναισθηματικό. Ναι, συναισθηματικό! Βιώνει έντονα τις συγκινήσεις που του προσφέρει η ομάδα, όχι μόνο όταν κερδίζει, αλλά ακόμα πιο έντονα όταν χάνει. Στους κερδισμένους και στους χαμένους τελικούς. Στα δύο πρωταθλήματα, αλλά και σε συγκεκριμένα παιχνίδια, όπως τότε με την Παναχαϊκή, τότε με τον Λίτσα, τότε με τον Καραμάνη, τότε με τον Παπαπέτρου, τότε στα πέναλτι με την Μπάγιερν, με την Άιντραχτ, με τη Σεβίλλη, με την Μπενφίκα, τότε με την Άρσεναλ, με την Τότεναμ, με τη Φενέρ... με... με...

Εδώ ακριβώς θα «κολλήσω» σήμερα, ρε φίλε! Στο συναισθηματικός. Και θα σου πω ότι δεν είναι οι λίγες οι φορές που «έτρεξαν» τα μάτια μας από τον πόνο, την αδικία, την ατυχία αλλά και τη χαρά... Υπάρχει εξάρτηση από την ομάδα... το παραδέχομαι!

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις απόλυτα τι εννοώ, αλλά αυτή η ευαισθησία μου ήταν αυτή που με έκανε τα τελευταία χρόνια να αγαπήσω ένα παιδί που από την πρώτη στιγμή που ήρθε στην ομάδα ένιωσα ότι έτρεχε το ίδιο αίμα στις φλέβες μου και ότι είχα το ίδιο DNA μαζί του! Με τον μεγάλο ινδιάνο αρχηγό, τον επαναστάτη, τον ιδιαίτερο, τον ξεχωριστό, τον ασυμβίβαστο Pablo Garcia! Πέντε χρόνια τώρα με έχει κάνει να ξανανιώσω παιδί, να φωνάζω συνεχώς το όνομά του στο γήπεδο, να χειροκροτώ και να παραληρώ όταν βλέπω το ασίγαστο πάθος του να ξεχειλίζει.

Η παρουσία του γέμισε τη μεσαία γραμμή της ομάδας και μου έδειξε πόσο εύκολα βλέπει γήπεδο το μαγικό του το αριστερό με τις 60ρίσιες μεταβιβάσεις του. Μου απέδειξε το πόσο αγωνιστής και πορωμένος είναι με το ποδόσφαιρο. Ήρθε και έπαιξε μία μέρα μετά αφότου «έφυγε» η μητέρα του, σκόραρε, της αφιέρωσε το γκολ και ήρθε στην Θ4 χτυπώντας τον Δικέφαλο στο στήθος... και αυτή τη στιγμή... εγώ δεν θα την ξεχάσω ποτέ!

Δεν δέχομαι κόουτς, ότι δεν μπορείς να βάλεις λίγο νερό στο κρασί σου! Τεράστια και ιδιόμορφη, ομολογουμένως, προσωπικότητα ο Pablo. Όμως, αισθάνεται καλά και θέλει να αγωνίζεται. Τόσο πολύ δεν χωράει στην ομάδα; Ούτε για 60 λεπτά; Ούτε για το πρώτο ημίχρονο; Εμένα, πραγματικά, μου αρκεί το γεγονός ότι κρίνει ο ίδιος πως μπορεί να προσφέρει. Δύσκολος ο χειρισμός του όλου θέματος, αλλά ακόμα και αν δεν έχει δίκιο και το δίκιο το έχεις εσύ, απόδειξέ του το μέσα στον αγώνα. Προσπάθησε να τον πείσεις ότι μπορεί να προσφέρει ακόμα και σαν αλλαγή. Αλλά, πρώτα, δώστου την ευκαιρία που ζητάει και δώστου το δικαίωμα να τελειώσει το ποδόσφαιρο «όρθιος», όπως του αρμόζει και του αξίζει και όπως θέλει ολόκληρος ο λαός του ΠΑΟΚ.

Σίγουρα η ομάδα είναι πάνω από όλους, αλλά δεν είναι δυνατόν να δεχτώ ότι αυτό το παιδί θα φύγει από τον ΠΑΟΚ έχοντας κάποια παράπονα. Δεύτερη φορά το τελευταίο δίμηνο που η σχέση σας ξεπερνάει τα όρια και ίσως είναι οριστική αυτή τη φορά... Και, ειλικρινά, είναι πολύ κρίμα! Τρεις μήνες μείνανε ακόμα... πόση υπομονή μπορεί να χρειάζεται κανείς για να δείξει ότι σέβεται με έργα και όχι μόνο στα λόγια τον Garcia;

A, ρε κόουτς... νιώσε λίγο!

ΠΑΟΚ, ΠΑΟΚ, ΠΑΟΚάρα μου,
ζω ΜΟΝΟ για σένα ομαδάρα μου!

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013 12:04

HEADER  

 
-4 tera12tera: Αν αληθεύει

ο ίδιος δήλωσε ή βασικός ή καθόλου ....Για αυτό δεν κάνεις καμία αναφορά ....Θα το είχε διαψεύσει αν δεν ήταν αλήθεια . Να υπακούει ο προπονητής σε ένα παίκτη ; Κ που είναι η πειθαρχία ; Είναι σωστό που έκανε άνω κάτω πάλι την ομάδα ;
Εγώ φίλε δεν "λατρεύω" κανένα παίκτη του ΠΑΟΚ , εγώ λατρεύω τον ΠΑΟΚ ....
Κατά τα άλλα συμφωνώ με το κείμενο σου , ένα απο τα καλύτερα κείμενα που διάβασα

16-03-2013 11:32 #1
 
 
-6 kg13_veria4: 3 μήνες έμειναν

και θεωρώ ότι ο πρώτος που πρέπει να δείξει σεβασμό στον παίκτη Γκαρσία, είναι ο άνθρωπος Γκαρσία. Άν ισχύει το ή 11αδα ή εξέδρα, τότε (ακόμα και άν ήταν 25 και αναντικατάστατος) θα τον έλεγα και εγώ, φίλε...εξέδρα. εδώ είναι ΟΜΑΔΑ. ΠΑΟΚ._
ΟΜΑΔΑ, σημαίνει ΙΕΡΑΡΧΙΑ και αυτό το μαθαίνουν όλοι οι αθλητές απο παιδάκια. Άρα, ο προπονητής αποφασίζει για 11αδα. Οι παίκτες το δέχονται, το σέβονται και προχωρούν. Η διοίκηση στο ΤΕΛΟΣ της χρονιάς κάνει τον ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ της, καταθέτει το σκεπτικό της και λέει; μου κάνεις ή δεν μου κάνεις. μέχρι τότε, οι ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΕΣΗ, κάνουν υπομονή και δεν ζητάνε να φύγουν νύχτα....

Τωρα, άν "χαρίσει" και 200 χιλιάρικα; κλαϊν μαϊν λέω εγώ. Έχει πάρει πάνω απο 2,5 εκ. απο τον ΠΑΟΚ. Δηλαδή απο τα έσοδα απο εισητήρια, μπουτίκ κτλ. Δηλαδή απο τα λεφτά μου, τα λεφτά σου και εσχάτως τα λεφτά του Σαββίδη...
εγώ που θα πάρω τα 2,5εκ σε 168 χρόνια τί να πώ;

Παυλάρα, μην κάνεις σαν γέρικο άλογο που τρελάθηκε απο τον ήλιο...κάνε υπομονή 3 μήνες, σήκωσε και το κυπελάκι σου να δακρύσουμε όλοι να σε βλέπουμε και διαλέγεις : Λούκυ Λούκ ή Τούμπα....

16-03-2013 11:38 #2
 
 
+20 moican4: Ντίνο,

ωραίο το κείμενό σου, αλλά εξηγείς ρε φίλε σε ΕΛΛΗΝΑ προπονητή τι εστί ο ΠΑΟΚ?
Δεν ήξερε που ήρθε, δεν έβλεπε τόσα χρόνια τις πορείες στην Ευρώπη, δεν γνώριζε τι είναι ο Γκαρσία για τον κόσμο του ΠΑΟΚ?
Αν είναι να μάθουμε τα ΒΑΣΙΚΑ της Ιδέας του ΠΑΟΚ όπως σωστά αναφέρεις στον Δώνη τώρα, λυπάμαι το χάσαμε το νόημα...

16-03-2013 11:40 #3
 
 
+14 MHXANIKOS: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Το μονο λαθος στο κείμενο είναι ότι πιστεύεις ότι ο δωνης είναι κοουτς

16-03-2013 11:41 #4
 
 
+13 VAGGT: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Εχουν περάσει τόσοι και τόσοι προπονητές απο τον ΠΑΟΚ κανένας(ισως εκτος του Μπερετα-ο θεος ξερει αν ειναι κανονικος προπονητης) δεν ειχε αυτην την συμπεριφορά ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ποοσφαιριστή ποσο μαλλον στον Γκαρσία που μαζί με την παρουσία του ΖΑΓΟΡΑΚΗ στην διοικηση,ΕΦΕΡΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.
Είναι στο χέρι της νεας διοίκησης να συμπεριφερθούν οπως πρέπει και να σταματήσουν να ακούνε τα παπαγαλακια για το τι πρεπει να γινει για το μελλον του ποδοσφαιριστή Γκαρσία ο οποίος αποτελει ΣΗΜΑΙΑ για τον κοσμο του ΠΑΟΚ.

16-03-2013 11:44 #5
 
 
-3 kg13_veria4: αν είχα τον Χίντινγκ

που κάτι Μπάλακ κτλ τουσ σκότωσε ώς γέρικα άλογα στην τσέλσι για να φέρει Ραμίρες και άλλα τρεχαντήρια τί θα έκανα άν ήταν στον ΠΑΟΚ και δεν έπαιζε αποστολή τον Γκαρσία; (κάτι πιθανό θεωρώ προσωπικά)

θα λέγαμε και τότε ότι δεν έχεςι μυρωδιά απο ΠΑΟΚ ή είναι ασχετος απο μπάλα εεεε;

16-03-2013 11:46 #6
 
 
-5 GIANNOU4: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Η σημαία ομως που θεωρείτε τον Παμπλο μας αποδεικνύει περίτρανα ότι τη δεδομένη στιγμη βάζει πρώτα τον εαυτουλη του κ μετα τον ΠΑΟΚ!! Δεν κανείς τέτοιο θέμα πριν απο ντέρμπι για ΔΕΥΤΕΡΗ φορα Παυλαρα, όσο δίκιο κ αν έχεις το χάνεις. Επειδη φίλησεις το σήμα δεν παει να πει ότι θα στα συγχωρησουμε όλα. Οσο για το Δωνη, χωρις παίχτες σε είχε 2-3, με ομάδα u-19. Αλλα αυτο το ξεχνάμε. Παυλαρα άραξε, θα χάσεις το δίκιο σου. Ήδη το έχασες, διχασες το λαό, ενα λαό που σε λάτρευε ΟΛΟΣ κ με το παραπάνω.

16-03-2013 11:53 #7
 
 
+5 Doctorg: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Όλοι λίγο πολύ καταλαβαίνουμε ότι ο Γκαρσία (δυστυχώς) δεν μπορεί για βασική ενδεκάδα τώρα. Ωστόσο λόγω του δεσίματος με την εξέδρα και τα επακόλουθα που θα γίνουν στην μη χρησιμοποίηση του τον βάζεις ρε Δώνη. Βάλτον με το ρίσκο να χάσεις ακόμα και το παιχνίδι. Λιγότερη ζημία θα έχεις από αυτό που θα γίνει τώρα.

16-03-2013 11:56 #8
 
 
+10 g4freeman: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Παραθέτοντας tera12tera:

ο ίδιος δήλωσε ή βασικός ή καθόλου ....Για αυτό δεν κάνεις καμία αναφορά ....Θα το είχε διαψεύσει αν δεν ήταν αλήθεια . Να υπακούει ο προπονητής σε ένα παίκτη ; Κ που είναι η πειθαρχία ; Είναι σωστό που έκανε άνω κάτω πάλι την ομάδα ;
Εγώ φίλε δεν "λατρεύω" κανένα παίκτη του ΠΑΟΚ , εγώ λατρεύω τον ΠΑΟΚ ....
Κατά τα άλλα συμφωνώ με το κείμενο σου , ένα απο τα καλύτερα κείμενα που διάβασα


Με θλίβει αφάνταστα το γεγονός ότι λαμβάνεις σα δεδομένο ότι ΑΥΤΟ είπε ο Γκαρσία.
Η ακριβής ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΝΗ (ουσιαστικά επικαλείσαι τον... φερέγγυο Δώνη) είναι ότι ο Γκαρσία ζήτησε να μην είναι στην αποστολή, επειδή λόγω σωματικής κατάστασης δε θα μπορεί να προσφέρει όταν μπαίνει για 20-25 λεπτά. Ακόμα και αυτό να δεχτούμε (πρσωπικά το βρίσκω γελοίο, και είναι ευφυολόγημα του Δώνη όταν "ρουφιανεύει τον Γκαρσία στους ΑΡΔ), ακόμα κι αυτό λοιπόν, το λέει αιτιολογόντας το. Δηλαδή ότι έχει λογική, και είνα σεβαστό.
Από το "Ή εντεκάδα ή δεν έρχομαι" που σας πλάσαραν τα δουλικά και κατάπιατε αμάσητο, απέχει έτη φωτός.
Και ξέρεις τι άλλο? Είσαι κι εσύ και όλοι όσοι ενστερνίζονται το σκεπτικό σου, ο λόγος για τον οποίο μιά χαρά θα τους γίνει η δουλειά αυτωνών που θέλουν να τον στείλουν τον Παμπλο. Και μόνο ότι ΠΑΟκτσήδες σκέφτονται έτσι είναι αποκαρδιωτικό.

16-03-2013 11:58 #9
 
 
-6 Neftonass_G4: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Ο γκαρσία δεν μπορεί να παίζει βασικός.Όση είδατε το ματς στη λειβαδεια πριν από καμιά βδομάδα ο ΠΑΟΚ ήταν σαν να έπαιζε με 10 παίχτες σε όλο το ματς ο γκαρσία περπατούσε....
Ακόμα εσείς που λέτε ότι ο γκαρσία πρέπει να παίζει βασικός,πείτε μου αν τον βάλει στον τελίκο με τον ολυμπιακό στο κύπελλο , βασικό , και χάσουμε 2-0 θα φταίει ο Δώνης . Σωστά;
Ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί να βάλει το γκαρσία βασικό διότι:
1ον Αν τον βαλει να πάιξει δύο 90λεπτά θα πάθει θλάση...
2ον Αν τον βάλει η ομάδα θα παίζει με 10 παίχτες διότι δεν τρέχει
3ον. Αν τον βάλει, δίπλα στον γκαρσία θα πρέπει να παίζει ο λάζαρ και ο κάτσε αλλίως δεν μπορεί να παίξει ο γκαρσία

Υ.Γ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΕΣ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΒΑΣΙΚΟΣ(ΑΦΟΥ ΑΡΝΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΠΑΓΚΟ) TOTE ΕΙΣΤΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΜΠΑΛΟΙ...

Υ.Γ2 ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΓΚΑΡΣΙΑ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΕΙ ΞΕΝΕΡΩΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΣΑΝ ΠΑΙΧΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΝΟΙΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΘΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΜΑΝΟΥΡΑ ΤΩΡΑ!!

16-03-2013 12:20 #10
 
 
+3 DC: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Στα περί ιδιοσυγκρασίας του ΠΑΟΚσή και της σχέσης του με τον Πάμπλο, συμφωνώ Ντίνο μέχρι τελείας.
Εκεί που διαφωνώ και το έχω γράψει και στο άρθρο με την ανακοίνωση της αποστολής με τον βάζελο, είναι ότι ό,τι συμβαίνει, δεν είναι μόνο ευθύνη του Δώνη.
Την έκφραση "απογαλακτισμός από τον Πάμπλο" την έχω χρησιμοποιήσει και πέρυσι και φέτος τον Οκτώβριο. Είναι ένα αναγκαίο κακό που κάποτε θα το βιώναμε. Ο τρόπος όμως που γίνεται, δείχνει άκομψος και άτσαλος και στο καπάκι ήρθε και η χθεσινή ανακοίνωση-ομπρέλα (για τον Δώνη) της ΠΑΕ, να επιβεβαιώσει τα πάντα: δεν είναι μόνο ο Δώνης που κάπου δεν έχει πιάσει τον ασπρόμαυρο σφυγμό, Ντίνο, ούτε και την διάδραση μεταξύ Λαού και Πάμπλο. Η ταπεινή μου άποψη.
Προσωπικά και επειδή η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, πιστεύω ότι κάτι θα γίνει και μείνει ο Πάμπλο μέχρι το καλοκαίρι.

16-03-2013 12:25 #11
 
 
+4 arkadopontios: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Dino, συμφωνώ σε όλα όσα λές, αλλά θα κάνω μια άλλη προσέγγιση στο θέμα.
Κάνω τον συνήγορο του Δώνη και θα πώ ότι :ο ΓΚΑΡΣΙΑ είναι ένας ιδιόρρυθμος, ένας τελειωμένος ,ένας προβληματικός, ένας περιττός ποδοσφαιριστής. Καλώς ή κακώς όμως είναι το ΙΝΔΑΛΜΑ του κόσμου.
Χθές λοιπόν με αφορμή την ποινή στον ΣΑΛΠΙ ,ο ΙΒΑΝ εκτοξεύει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ προειδοποίηση στα αθηναικά ΖΩΑ, και με βάση τα σχόλια στο σάιτ επιτυγχάνεται μια ΕΝΤΟΝΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ και ένα ΕΝΩΤΙΚΟ κλίμα ενόψει του αγώνα με το πράσινο συνοθύλευμα.
Και έρχεται ο Δώνης και ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ του, αυτό το κλίμα το στέλνει στην αθήνα, γιατί , όσο και να συνηγορήσω , ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΘΩ όΤΙ δεν γνωρίζει πως αποκλεισμός του ΓΚΑΡΣΙΑ από την αποστολή φιτιλιάζει τον ΓΚΑΡΣΙΑ και συνακόλουθα τον κόσμο.
Και διερωτώμαι: επίτηδες το κάνει;;;;;;;;;;;;;;;;;;η είναι τόσο ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΑ ΕΓΩΙΣΤΗΣ που λέει: "στ'!@#$α μου όλα,η πάρτη μου μετράει".
Κι αν αύριο στραβώσει κάτι και ο κόσμος ξεσπάσει επί δικαίων και αδίκων και έχουμε και άλλη τιμωρία, ο Δώνης θ'αναλάβει την ευθύνη των χειρισμών του;;;κι αν δεν μπορεί να διαχειρισθεί έναν παίκτη μπορεί να διαχειρισθεί τις τύχες ενός αγώνα;;;;;;;;
Και διερωτώμαι :επίτηδες το κάνει;;;;;;;;;
Αν ήμουν ΙΒΑΝ θα τον είχα σχολάσει ήδη. Όχι για τα προπονητικά του μειοενεκτήματα αλλά για το γεγονός ότι ο εχθρός μου σήμερα έχει πρωτοσέλιδο "θέλει να φύγει από το πρωτάθλημα(ο ΙΒΑΝ) και έφυγε ο ΓΚΑΡΣΙΑ"
Και ξαναρωτάω:επίτηδες το κάνει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Εκτός κι αν ο ΙΒΑΝ είναι ενήμερος των σκέψεων και των πρωτοβουλιών του Δώνη και έχει δώσει ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ του
Τότε ο Δώνης μένει στο απυρόβλητο και αυτός που κρίνεται είναι ο ΙΒΑΝ. Και φυσικά όχι γι' αύριο, αλλά για τη συνέχεια.......

16-03-2013 12:30 #12
 
 
+15 VAGGT: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Ο ΑΝΤΙ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ποδοσφαιριστής Γκαρσία ήρθε μια μερα αφου κηδεψε την μανα του ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΠΑΛΑ.
Αυτα για όσους λενε οτι επειδη φιλησε το σημα και χιλιες δυο αλλες παπαριες και για προσωπολατρείες.
Αναρωτιέμαι ΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΑ !@#$Α ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ.

Τα περι προσωπολατρείας μετα απο αυτό ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ για το ποιος βαζει πιο πανω τον εαυτο του απο την ομαδα.
ΖΗΣΗ και λοιποι(ΑΡΔ) ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ

16-03-2013 12:35 #13
 
 
+3 Δρακουμέλ: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Παραθέτοντας tera12tera:

ο ίδιος δήλωσε ή βασικός ή καθόλου ....Για αυτό δεν κάνεις καμία αναφορά ....Θα το είχε διαψεύσει αν δεν ήταν αλήθεια . Να υπακούει ο προπονητής σε ένα παίκτη ; Κ που είναι η πειθαρχία ; Είναι σωστό που έκανε άνω κάτω πάλι την ομάδα ;
Εγώ φίλε δεν "λατρεύω" κανένα παίκτη του ΠΑΟΚ , εγώ λατρεύω τον ΠΑΟΚ ....
Κατά τα άλλα συμφωνώ με το κείμενο σου , ένα απο τα καλύτερα κείμενα που διάβασα


Μάλλον λατρεύεις αυτό που παίρνεις από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Άντε γιατί μας έπρηξες.

16-03-2013 12:49 #14
 
 
-6 kg13_veria4: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Παραθέτοντας VAGGT:

Ο ΑΝΤΙ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ποδοσφαιριστής Γκαρσία ήρθε μια μερα αφου κηδεψε την μανα του ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΠΑΛΑ.
Αυτα για όσους λενε οτι επειδη φιλησε το σημα και χιλιες δυο αλλες παπαριες και για προσωπολατρείες.
Αναρωτιέμαι ΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΑ !@#$Α ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ.

Τα περι προσωπολατρείας μετα απο αυτό ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ για το ποιος βαζει πιο πανω τον εαυτο του απο την ομαδα.
ΖΗΣΗ και λοιποι(ΑΡΔ) ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ


Τότε μάλιστα. Συμπεριφέρθηκε υπέρ το δέον επαγγελματικά. Όπως και όταν υπέγραψε τη μείωση συμπεριφέρθηκε απόλυτα οπαδικά. Αλλά το ότι μια φορά γ@μ543σα την Ναόμι Κάμπελ δεν σημαίνει ότι είμαι και ο πιό όμορφος άντρας του κόσμου....

16-03-2013 12:50 #15
 
 
+6 xavakhs: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Εσεις ρε μαγκες αν ησασταν Γκαρσια και βλεπατε οτι χανατε την θεση σας απο ενα 20χρονο παιδακι χωρις εμπειριες και παραστασεις στο ποδοσφαιρο μετα απο Ρεαλ Μιλαν και αλλες μεγαλες ομαδες εστω και στα 36 σας δειχνοντας ομως οτι ειστε σε πολυ καλη φυσικη κατασταση και πρωτος παικτης στις προπονησεις το τελευταιο διαστημα συγνωμη αλλα δεν θα το απαιτουσατε?? "Αλλά ακόμα και αν δεν έχει δίκιο και το δίκιο το έχεις εσύ, απόδειξέ του το μέσα στον αγώνα. " Δωστου την ευκαιρια να τον εκθεσεις αν θες εσυ που παριστανεις τον προπονητη...Εαν δεν μπορω θα παω σπιτι μου το δηλωσε μονος του...Αλλα ΜΠΟΡΕΙ....

16-03-2013 13:00 #16
 
 
+8 liam24: Pablo Garcia

Ρε παιδιά τί είναι ο ΠΑΥΛΟΣ να βγαίνει και να διαψεύδει τί λένε οι αρδ ή τί λέει ο προδότης ντόνι; Ο ΠΑΥΛΟΣ θα βγει μια και καλή την Τρίτη απ ότι ακούγεται και μετά ζήση γιώργο βρείτε καράβι να φύγετε...

16-03-2013 13:02 #17
 
 
+5 VAGGT: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Παραθέτοντας kg13_veria4:

Παραθέτοντας VAGGT:
Ο ΑΝΤΙ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ποδοσφαιριστής Γκαρσία ήρθε μια μερα αφου κηδεψε την μανα του ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΠΑΛΑ.
Αυτα για όσους λενε οτι επειδη φιλησε το σημα και χιλιες δυο αλλες παπαριες και για προσωπολατρείες.
Αναρωτιέμαι ΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΑ !@#$Α ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ.

Τα περι προσωπολατρείας μετα απο αυτό ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ για το ποιος βαζει πιο πανω τον εαυτο του απο την ομαδα.
ΖΗΣΗ και λοιποι(ΑΡΔ) ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ


Τότε μάλιστα. Συμπεριφέρθηκε υπέρ το δέον επαγγελματικά. Όπως και όταν υπέγραψε τη μείωση συμπεριφέρθηκε απόλυτα οπαδικά. Αλλά το ότι μια φορά γ@μ543σα την Ναόμι Κάμπελ δεν σημαίνει ότι είμαι και ο πιό όμορφος άντρας του κόσμου....

Αδερφέ μια φορά στα 5-6 χρονια τωρα σου απέδειξε οτι βαζει τον ΠΑΟΚ πανω απ ολα;
Λυπαμαι αλλα εισαι ΑΔΙΚΟΣ

16-03-2013 13:34 #18
 
 
-8 psykoman: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Παραθέτοντας VAGGT:

Ο ΑΝΤΙ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ποδοσφαιριστής Γκαρσία ήρθε μια μερα αφου κηδεψε την μανα του ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΠΑΛΑ.
Αυτα για όσους λενε οτι επειδη φιλησε το σημα και χιλιες δυο αλλες παπαριες και για προσωπολατρείες.
Αναρωτιέμαι ΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΑ !@#$Α ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ.

Τα περι προσωπολατρείας μετα απο αυτό ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ για το ποιος βαζει πιο πανω τον εαυτο του απο την ομαδα.
ΖΗΣΗ και λοιποι(ΑΡΔ) ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ


Βαγγελη και ο αλλος Παμπλο γυρισε μετα τον θανατο του πατερα του να παιξει....και τωρα λεει οτι παιζει στην μεγαλυτερη ομαδα στην Ελλαδα....
Αυτον δν ειναι κριτιριο για να παρει καποιος φανελα βασικου στο σπιτι

16-03-2013 13:48 #19
 
 
-3 loner: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Πάντως όσα δίκια και να έχει ο Γκαρσία ( που πιστεύω ότι έχει ) ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ δικό του λάθος το ότι παραμονές ενός αγώνα σημαντικού για το γόητρο της ομάδαςκαι μάλιστα μετά την εξοντωτική ποινή στο σάλπι, διαλέγει να δυναμιτίσει στον υπέρτατο βαθμό το κλίμα στην ομάδα
υγ: αλήθεια , αν αυτή τη συμπεριφορά την είχε ο Σαλπιγγίδης( ο οποίος σημειωτέον με το που έπαιξε στη φυσική του θέση έβαλε συνεχόμενα γκολ, αλλά ποτε πιο πριν δε διαμρτύρονταν, παρά τα όσα ακουγε...), δε θέλω καν να σκεφτώ τι θα λέγαμε
υγ2: ανημερα των γενεθλίων του πάμπλο ελπίζω να παίζουμε στον τελικό. Νομίζω ότι και ο ίδιος πρέπει να κάνει λίγο υπομονή. Μεγαλύτερη κ@#λα από το να το σηκωσει μες στην Αθήνα δε θα υπαρξει

16-03-2013 14:01 #20
 
 
-3 kg13_veria4: εεμμμμμ/.....

Παραθέτοντας VAGGT:

Παραθέτοντας kg13_veria4:
Παραθέτοντας VAGGT:
Ο ΑΝΤΙ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ποδοσφαιριστής Γκαρσία ήρθε μια μερα αφου κηδεψε την μανα του ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΠΑΛΑ.
Αυτα για όσους λενε οτι επειδη φιλησε το σημα και χιλιες δυο αλλες παπαριες και για προσωπολατρείες.
Αναρωτιέμαι ΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΑ !@#$Α ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ.

Τα περι προσωπολατρείας μετα απο αυτό ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ για το ποιος βαζει πιο πανω τον εαυτο του απο την ομαδα.
ΖΗΣΗ και λοιποι(ΑΡΔ) ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ


Τότε μάλιστα. Συμπεριφέρθηκε υπέρ το δέον επαγγελματικά. Όπως και όταν υπέγραψε τη μείωση συμπεριφέρθηκε απόλυτα οπαδικά. Αλλά το ότι μια φορά γ@μ543σα την Ναόμι Κάμπελ δεν σημαίνει ότι είμαι και ο πιό όμορφος άντρας του κόσμου....

Αδερφέ μια φορά στα 5-6 χρονια τωρα σου απέδειξε οτι βαζει τον ΠΑΟΚ πανω απ ολα;
Λυπαμαι αλλα εισαι ΑΔΙΚΟΣ

Δεν κατάλαβα πλήρως το σχόλιο σου φίλε, αλλά θεωρώ ότι δεν είπα ούτε ότι το έδειξε μια φορά στα 5-6 χρόνια, αλλά ούτε και σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι η τωρινή του στάση φωνάζει "¨ΠΑΟΚ πάνω απο όλα"....ίσα ίσα θα έλεγα και αυτό με πονάει....

16-03-2013 14:03 #21
 
 
+3 VAGGT: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Ο Κοντρερας το εμαθε φιλε μετα τον αγώνα που παίζαμε μην το μπερδεύεις.
Ισως και κατα την διαρκεια που πηγαινε το πουλμαν στο γήπεδο γιατί οι απόψεις διιστανται.
Το θεμα ειναι οτι ηταν πρωτος στις "απεργιες" για τα χρήματα και φυσικά ήταν δεσμιος του ευρώ καιτ ου δολλαρίου κατι που ο αυθεντικος Παμπλο δεν υπηρξε ποτέ και το απέδειξε ΑΠΕΙΡΕΣ φορες.
Οσο για την φανέλλα του βασικού ή οχι δυστυχώς αυτος που αποφασίζει ειναι αλλος,για καποιους ικανος για καποιους(περισσοτερους) ανικανος.

16-03-2013 14:04 #22
 
 
+3 TheMagici4n: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Παραθέτοντας tera12tera:

ο ίδιος δήλωσε ή βασικός ή καθόλου ....Για αυτό δεν κάνεις καμία αναφορά ....Θα το είχε διαψεύσει αν δεν ήταν αλήθεια

περιμενε μεχρι την Τριτη και τη συνεντευξη τυπου του Γκαρσια και θα δουμε και απο την πλευρα του παιχτη τι ακριβως ειπωθηκε... δε γινεται να βγαζετε συμπερασματα ακουγωντας μονο τη μια πλευρα..

οπως λεει κ ο Ντινος ΝΙΩΣΤΕ ΛΙΓΟ

16-03-2013 16:08 #23
 
 
-2 ZANTOS: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Παραθέτοντας tera12tera:

ο ίδιος δήλωσε ή βασικός ή καθόλου ....Για αυτό δεν κάνεις καμία αναφορά ....Θα το είχε διαψεύσει αν δεν ήταν αλήθεια . Να υπακούει ο προπονητής σε ένα παίκτη ; Κ που είναι η πειθαρχία ; Είναι σωστό που έκανε άνω κάτω πάλι την ομάδα ;
Εγώ φίλε δεν "λατρεύω" κανένα παίκτη του ΠΑΟΚ , εγώ λατρεύω τον ΠΑΟΚ ....
Κατά τα άλλα συμφωνώ με το κείμενο σου , ένα απο τα καλύτερα κείμενα που διάβασα

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΥΛΑΡΑ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΜΕ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟ.ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΝΑ ΗΜΙΧΡΟΝΟ?ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ?Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΔΟΡΟΣ.ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ?ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ.ΠΑΟΚ.

Μην χρησιμοποιείς αποκλειστικά ΚΕΦΑΛΑΙΑ
Admin Team

16-03-2013 16:21 #24
 
 
+5 ArNi: ΑΠ: Κόουτς, νιώσε λίγο!

Ωραίο το άρθρο, θα ήθελα να δούμε και τις δηλώσεις του Garcia πριν αρχίζουμε να ρίχνουμε ευθύνες σε οποιονδήποτε. Γεγονός είναι ότι δεν μπορούμε να μετρήσουμε έναν ηγέτη μόνο στο πόσο χρόνο μπορεί να μείνει μέσα στο γήπεδο χωρίς να κουραστεί. Για μένα η ομάδα είναι πάντα καλύτερη όταν παίζει ο Pablo, κυρίως γιατί αποτελεί έμπνευση για όλους τους συμπαίκτες του...γιατί τα δίνει όλα, δεν κάνει συχνά λάθη, ξέρει να τους ανεβάζει ψυχολογικά και να τους πορώνει. Γιατί είναι ΑΡΧΗΓΟΣ με όλη την έννοια της λέξης. Από τη μια λοιπόν έχουμε κάποιον που αποδεδειγμένα έχει ματώσει τη φανέλα, και από την άλλη κάποιον που τώρα προσπαθεί να εδραιώσει τη θέση του. Κατά τη γνώμη μου διάλεξε λάθος τρόπο...αλλά κοντός ψαλμός αλληλούϊα... σύντομα θα φανεί αν αυτός ο τρόπος κάνει καλό ή κακό στην ομάδα.

16-03-2013 17:49 #25
 
 
οπαδός των οπαδών τουΠΑΟΚ: ΤΙ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ?

ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙ αυτός!!!! ωραιο αρθρο...

είναι λίγος, άσχετος, μικρόψυχος, διπρόσωπος, ΝΑ ΦΥΓΕΙ...ΓΔ ουστ!

ΠΑΜΠΛΟ ΨΥΧΑΡΑ, παντα ΠΑΟΚΑΡΑ

16-03-2013 18:45 #26
 

Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν δικαίωμα να σχολιάσουν.

Τελευταια posts

Τι γραφουν τα ΜΜΕ

  • Για τον ΠΑΟΚ
  • Για τους αντιπαλους
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_PREV MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_NEXT
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_PREV MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_NEXT
Paokmania.Gr - To ανεξάρτητο site των οπαδών του ΠΑΟΚ | All rights reserved.