Η αντίδραση κατά των "αρχών" στα γήπεδα

Όλοι, έχουμε δει την ταινία «υπάρχει και φιλότιμο» και έχουμε γελάσει με τους αξέχαστους KΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ, ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ. Ωστόσο το θέμα της ταινίας, εκτός από το γέλιο, προκαλεί και τον προβληματισμό για αρκετά από τα διαδραματίζονται.
Αρκαδοπόντιος Αρκαδοπόντιος
Η αντίδραση κατά των "αρχών" στα γήπεδα

Όλοι, έχουμε δει την ταινία «υπάρχει και φιλότιμο» και έχουμε γελάσει με τους αξέχαστους KΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ, ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ. Ωστόσο το θέμα της ταινίας, εκτός από το γέλιο, προκαλεί και τον προβληματισμό για αρκετά από τα διαδραματίζονται, τα οποία είναι μεν «θεατρικά» ή «κινηματογραφικά» αν προτιμάτε, αλλά δεν παύουν να είναι «βγαλμένα» από τη ζωή.

Είναι λοιπόν χαρακτηριστικό το σημείο κατά το οποίο αποκαλύπτεται ότι ο ΝΤΟΥΖΟΣ «κλέβει τον οργανισμό» κι αυτός αντί να αποδεχθεί την ενοχή του και να παραδεχθεί το λάθος του, προβαίνοντας σε μια ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΗ  Α Υ Τ Ο Κ Ρ Ι Τ Ι Κ Η, τι κάνει;;; Τα αρνείται όλα και όχι μόνο αυτό, αλλά ΕΠΙΝΟΕΙ και «εχθρό» που έχει σκηνοθετήσει όλα αυτά προκειμένου να «βλάψει τον οργανισμό».

Ζούμε ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ στιγμές. Αφενός ως κράτος και κατ' επέκταση ως ΕΘΝΟΣ. Στιγμές οριακές, στιγμές που προσδιορίζουν την πορεία μας στον κόσμο, στιγμές που καλούν τον ΠΟΛΙΤΗ ν' αναλογιστεί και να προβληματιστεί για μεγάλα και μικρά θέματα, από το αν είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, μέχρι το αν έχει 80 λεπτά ν' αγοράσει ψωμί.

Δεν επιθυμώ να επεκταθώ στην ΟΥΣΙΑ του τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην ΕΛΛΑΔΑ, αλλά ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ όλοι ότι αυτό που συμβαίνει σήμερα στην ΕΛΛΑΔΑ, είναι το ΑΜΕΣΟ δυσμενές προϊόν, αυτού που συμβαίνει χρόνια τώρα στην αθήνα και ΑΠΟ την αθήνα.

ΕΛΛΑΔΑ και αθήνα είναι παράλληλες ευθείες, είναι έννοιες που ποτέ δεν ταυτίσθηκαν, είναι ασύμβατες φιλοσοφικές τάσεις.

Η αθήνα, σαν τον ΝΤΟΥΖΟ, πιάστηκε να κλέβει τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ. Και αντί να ζητήσει ένα ΣΥΓΓΝΩΜΗ, έστω και τυπικό, είναι σίγουρο ότι επινοεί τον «εχθρό». Ποιος είναι αυτός;;;

Μπορεί να είναι η μέρκελ, η γερμανία, η τρόικα, η τουρκία, τα σκόπια, είναι ΠΛΕΟΝ οι διαδηλωτές, οι αγανακτισμένοι πολίτες, οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι ταξιτζήδες, οι δικηγόροι, οι φορτηγατζήδες, οι φαρμακοποιοί, είναι ΣΙΓΟΥΡΑ οι οπαδοί των γηπέδων οι χούλιγκανς οι «κάφροι» οι περιθωριακοί οι «αναρχικοί»... δηλαδή ΤΕΛΙΚΑ, το σύνολο των ΠΟΛΙΤΩΝ.

Μοιραία λοιπόν, εν όψει της ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ και της «ειρηνικής» καταλήψεως της ΕΛΛΑΔΟΣ από τους ξένους, η αθήνα πρέπει να «δείξει» ότι υπάρχει, να παραστήσει το «ποντίκι που βρυχάται»(γιατί στο εξωτερικό κάνουν τις λυράτες κότες) για να μη ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ο μέσος άνθρωπος ότι ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ, είναι πλέον ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να ζει και να κινείται σε συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα και οικονομικής αβεβαιότητος και να μην αναζητά τις ευθύνες γι αυτό το ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ εκεί που ΠΡΕΠΕΙ.

Στην ΤΟΥΜΠΑ την περασμένη Πέμπτη, έγινε μια τέτοια προσπάθεια από την πλευρά του μέσου ανθρώπου ν' αναζητηθούν και να καταλογιστούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει.

ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ από την αθήνα. Αυτό που έγινε την Πέμπτη, δεν θα περάσει χωρίς «τιμωρία» από την αθήνα. Η ΤΟΥΜΠΑ από την Πέμπτη αποτελεί φαινόμενο ενοχλητικό, περιστατικό υπό επιτήρηση, εστία υπό εξάλειψη.

Δεν κινδυνολογώ, δε συνομοσιολογώ, δεν υπερβάλλω. Δεν χρεώθηκε εκατομμύρια ευρώ η αθήνα στις 2/2/2011, κουβαλώντας... επίλεκτες μονάδες, έτσι, χωρίς λόγο. Ειπώθηκε καθαρά: «οι ΠΑΟΚτσήδες είναι ιδαίτεροι οπαδοί».

Η αθήνα γνωρίζει ότι μια ΠΑΟΚτσήδικη διαμαρτυρία για το διαιτητικό όργιο του φακή στο γήπεδο του ακατανόμαστου το 1973 ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ σε αντιδικτατορική διαδήλωση.

Η αθήνα γνωρίζει ότι δεν κινδυνεύει από άλλους οπαδούς.

Οι διανοητικά ανεπαρκείς κερδίζουν την αφελή Μπορούσια και νομίζουν ότι κερδίζουν την μέρκελ (που μια εβδομάδα αργότερα ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ χρεωκοπία και ΚΑΤΟΧΗ στην πατρίδα τους) και οι χαχόλοι επιδοκιμάζουν. Εξάλλου θα πάρουν και το 39ο με διάταγμα.

Οι πολυτεμαχισμένοι... απειλούν με πανό, που μάλλον δεν θα το σήκωναν, αν ο τσάκας δεν είχε νομικό πρόβλημα να... επενδύσει.

Ποιοι λοιπόν ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ;;;

Η Κυριακή είναι πολύ ....πονηρή μέρα. Πρέπει να επιδείξουμε ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ και ΣΥΝΕΣΗ.

Μέσα στον ναό της ΤΟΥΜΠΑΣ υπάρχει ΜΟΝΟ ο ΠΑΟΚ. Μπορούμε να μετέχουμε της ποδοσφαιρικής λειτουργίας, μπορούμε να εκτονώσουμε δημιουργικά την ενέργειά μας, προς όφελος της ομάδος. Όμως να έχουμε υπόψη μας ότι η αθήνα καραδοκεί.

ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΗΔΗ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ και θα θέλει να τον ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ.

Δεν παραγνωρίζω ούτε την οργή, ούτε την απόγνωση, ούτε την επιθετικότητα, ούτε το επαναστατικό DNA του ΠΑΟΚτσή. Η αθήνα τα γνωρίζει πολύ καλά αυτά. Και θα προσπαθήσει αυτή την οργή να την μετατρέψει σε «χουλιγκανισμό», την επιθετικότητα σε «καφριλίκι», την απόγνωση σε «κομπλεξισμό» και την επαναστατικότητα σε «χασισοπότες». Έχει και τον τρόπο και τα ΜΕΣΑ.

Την Κυριακή και κάθε Κυριακή και Πέμπτη εκτός από τον ΠΑΟΚ πρέπει να προστατέψουμε και την οργή μας και την επαναστατικότητά μας.

Θ' αναρωτηθεί κάποιος: Να μην υπάρξει αντίδραση;;;

Να υπάρξει και ΜΕΓΑΛΗ, αλλά με σχέδιο και ΟΡΓΑΝΩΣΗ, με όραμα και ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, με υπομονή και ΣΥΝΕΠΕΙΑ.

Και αυτά τα στοιχεία ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ.

Αν θέλουμε ο ΠΑΟΚ να γίνει το κινηματικό όχημα για ΑΛΛΑΓΗ νοοτροπίας και πρακτικών, «θέλει δουλειά πολλή» και πρώτα απ' όλα να μιλήσουμε οι ΠΑΟΚτσηδες μεταξύ μας. Μόνο όταν συμφωνήσουμε μεταξύ μας, σε ΘΕΣΕΙΣ και ΑΡΧΕΣ τότε μπορούμε ν' αντιταχθούμε ΣΘΕΝΑΡΑ και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ στην αθήνα.

Αν ευκαιριακά στο γήπεδο συμφωνήσουμε να βρίσουμε τον φερόμενο ως πρωθυπουργό, θα έχουμε «κλέψει» κάποιες εντυπώσεις, θα έχουμε όμως εκφυλίσει με πρόσκαιρο συνθηματικό τρόπο μια ΒΑΘΕΙΑ ΡΙΖΩΜΕΝΗ λαϊκή αντίδραση.

Αν κάποιος ωστόσο θέλει να βρίσει οπωσδήποτε, τουλάχιστον ας μη χρησιμοποιήσει επίθετα.

Αrkadopontios

Διαβάστε ακόμη...