Να εορτάσουμε τον ... ξένο;

Σήμερα 27-5-2017 τιμάται η μνήμη του Οσίου Ιωάννου του Ρώσου ...
Αρκαδοπόντιος Αρκαδοπόντιος
Να εορτάσουμε τον ... ξένο;

Επειδή όμως ζούμε στην χώρα των αιλιναράδων, των αυτόχθονων απόγονων του Αλκιβιάδη και της Λαΐδος, των καθαρόαιμων συνεχιστών των κατά σωρεία μηδισάντων προγόνων τους, των απροσάρμοστων και διανοητικά ανεπαρκών σλαβο-αλβανο σπερμάτων Αθηνών που θεωρούν «ξένο» ό,τι βρίσκεται βόρεια της Εκάλης και νότια του Δαφνίου, θα πρέπει να τεθεί ο προβληματισμός.

Πρέπει σ' αυτό το κράτος να εορτάζεται ένας ... ξένος όσιος; Και μάλιστα το ερώτημα έχει και παράμετρο. Διότι και ήταν ... ξένος και δοξάσθηκε σε ... ξένο έδαφος στο Προκόπι της Καππαδοκίας.

Είναι λοιπόν επιτρεπτό να εορτάζεται από τους αιλιναις ένας «δύο φορές ξένος»; Το ερώτημα απευθύνεται βασικά στον κ. Βασιλειάδη τον εξαιρετικό αυτό υπουργό, ο οποίος είτε εν γνώσει του είτε από απειρία υπέπεσε σ' ένα ΚΡΑΥΓΑΛΕΟ σφάλμα.

Έστειλε τον υιό ΣΑΒΒΙΔΗ στον α(θ)λήτικο Εισαγγελέα για «ποσταρίσμτα που προάγουν την αθλητική βία».

Λοιπόν κ. Υπουργέ ας μιλήσουμε πωλητικά.

Πέραν του γεγονότος ότι προκαλεί τουλάχιστον θυμηδία η «αιτιολογία» της παραπομπής, με την έννοια ότι «διυλίζεις τον κώνωπα και καταπίνεις την κάμηλο», πέραν του γεγονότος ότι φαίνεται να μην ΕΧΕΙΣ ΣΥΛΛΑΒΕΙ την ουσία τις παραμέτρους και τα προεκτάσεις της αθλητικής βίας, πέραν του γεγονότος ότι προβαίνεις ΣΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ποσταρισμάτων, διάκριση που από μόνη της ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ την αθλητική βία (γιατί αν δεν το κατάλαβες δείχνεις εμφανή μεροληψία στην ενέργειά σου), πέραν του γεγονότος ότι ΠΑΣΙΔΗΛΑ περιστατικά αθλητική βίας (τραυματισμός ΙΒΙΤΣ, δολοφονική επίθεση στους παίκτες του βόλλευ του ΠΑΟΚ μετά την λήξη του 5ου τελικού), πέραν του γεγονότος ότι όλως τυχαίως μετά την «παραπομπή» δίδετε συνέντευξη σε οπαδική αθλητική εφημερίδα για να ικανοποιήσετε και να ΦΩΣτίσετε την εκλογοοπαδική σας πελατεία περνάμε σε κάτι άλλο πιο βασικό:

Το περασμένο διάστημα αγαπητέ κ. Υπουργέ ο κ. ΣΑΒΒΙΔΗΣ δέχθηκε μπαράζ προσωπικών επιθέσεων, από αθλητικούς παράγοντες, οι οποίες εκτός των άλλων περιείχαν ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, σύμφωνα με τους ορισμούς του ρατσισμού που έχετε δώσει εσείς οι προοδευτικοί άνθρωποι σε νόμο που ψηφίστηκε από την Βολή των αιλίνων επί των ημερών της διακυβερνήσεως του Κράτους των Αθηνών από εσάς.

Ειδικά ο προσδιορισμός «ξένος» είναι προφανώς προσβλητικός και οφθαλμοφανώς ρατσιστικός .

Τι κάνατε επ' αυτού κ. Υπουργέ; Και δε μιλάω μόνο για το αθλητικό περιεχόμενο. Μιλάω για το ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ περιεχόμενο στο οποίο έχετε δείξει ως κώμα ότι έχετε ευαισθησίες.

Μάλλον και εκεί η ευαισθησία είναι επιλεκτική

Και ξέρετε κάτι κ. Υπουργέ. Αυτή η ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΗ επιλογή αποχής από οιαδήποτε ενέργεια καταγγελίας τέτοιων συμπεριφορών, όπως και του «βουλγαρικού» προσδιορισμού, σας ΕΚΘΕΤΟΥΝ ανεπανόρθωτα στα μάτια του μετρίως συνετού πολίτου.

Γιατί αποδεικνύετε έμπρακτα ότι «τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» τα χρησιμοποιείτε για να καταλάβετε την εξουσία όχι για να την ασκήσετε.

Και αποδεικνύετε την παντελή σας άγνοια για τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ, τον ελληνισμό του ασύνορου πολιτισμού και όχι τον αιλινισμό του «κράτους», τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ του «ξένου» αι-βασίλη της Καππαδοκίας, τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ που παρέμεινε ΑΚΛΟΝΗΤΟΣ μέσα στους αιώνες όχι επειδή είχε κρατική ταυτότητα αλλά επειδή είχε ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ.

Και απ' αυτόν τον πολιτισμό της μουσικής και του χορού, μπορείτε κ. Υπουργέ, έστω και τώρα, να κατανοήσετε ότι αυτά που εσείς στον μικρόκοσμό σας ονομάζετε «ξένα» απλά και μόνο επειδή έχετε μηδίσει, όπως κάποιοι προγονοί σας αιλιναραδες, και δεν σας εκφράζουν, αυτά έχουν λύσει το ζήτημα του «ξένου», εδώ και τόσες χιλιάδες χρόνια, όπως περίτρανα αποδεικνύουν οι στίχοι από το τραγούδι από τον Βώλακα στην Δράμα (αν δεν το γνωρίζετε είναι πόλη βόρεια της Εκάλης που φορολογείται και διοικείται από το αιλινικό κράτος)

Ιβάνα, καλέ, Ιβάνα, Ιβάνα
Ιβάνα, νερό, γεμίζει, γεμίζει
Ιβάνα, νερό, γεμίζει, γεμίζει
Ιβάνης, τ'άλογο, ποτίζει, ποτίζει
Ιβάνης, τ'άλογο, ποτίζει, ποτίζει
και στην Ιβάνα μιλούσε, μιλούσε.

Διαβάστε ακόμη...