Κατακτητές της κορυφής με οχτώ βραβεία... ΠΑΟΚ!

Από sdna.gr: Το σύνθημα δόθηκε πριν από ενάμιση περίπου χρόνο δια στόματος του New Media Director του ΠΑΟΚ, Παναγιώτη Αρωνιάδη. Επανασχεδίαση της οπτικής ταυτότητας του ΠΑΟΚ New Media. Αν το εγχείρημα πέτυχε; Ο τίτλος του Digital Brand 2019 για την Ελλάδα είναι «ασπρόμαυρος».
Πηγή: sdna.gr
Κατακτητές της κορυφής με οχτώ βραβεία... ΠΑΟΚ!

«Ready to fight είπαμε. Και παλέψαμε. Dare to Dream είπαμε. Και το κάναμε. The Future is Here είπαμε. Και το δείξαμε. Ο ΠΑΟΚ είναι το Digital Brand of the Year... ».Ο Παναγιώτης Αρωνιάδης είχε προλάβει να δώσει το στίγμα των σκέψεων του λίγο μετά την κατάκτηση μιας ακόμη κορυφής για τον ΠΑΟΚ.

Και για να γίνει πιο εύκολα αντιληπτό, ο ΠΑΟΚ δεν μέτρησε απλά τις δυνάμεις του στον αθλητισμό και στα βραβεία που αφορούν το Sports Marketing αλλά βγήκε αποφασισμένος στην ψηφιακή αγορά και στα Digital Media που εμπεριέχει τα πάντα. Και όχι, δεν είναι σύνηθες για έναν ποδοσφαιρικό σύλλογο να συμμετέχει σε τέτοιου είδους βραβεία...

Όλα ξεκίνησαν έτσι...
Για τον New Media Director του ΠΑΟΚ μάλλον φαντάζει ως φιλοσοφία ζωής η κατάκτηση της κορυφής να μην συνάδει με τον εφησυχασμό. Μιλώντας στο SDNA, ο Παναγιώτης Αρωνιάδης παραδέχθηκε πως αυτή είναι μόνο η αρχή:

«Το Digital Brand της χρονιάς ήταν το μεγάλο βραβείο της εκδήλωσης και είχαμε τους περισσότερους πόντους απ' όλους. Για εμένα είναι σημαντικό γιατί όταν διαγωνίζονται τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία, όλα τα media shops και οι εταιρίες marketing που εκπροσωπούν πολύ μεγάλους πελάτες με διεθνή απήχηση, και παίρνει αυτό το βραβείο ο ΠΑΟΚ, μια ποδοσφαιρική ομάδα που δεν είναι γραφείο marketing ή ένα Digital Media Agency, καταλαβαίνεις ότι δείχνει την ισχύ και την δυναμική μας.

Ακόμη έχουμε δρόμο για να αλλάξουμε κάποια πράγματα αλλά αυτό που ουσιαστικά περάσαμε από πέρσι μέχρι φέτος είναι ο διαφορετικός τρόπος ανακοίνωσης των παικτών. Τα video series που κάνουμε για τους καινούργιους παίκτες και φυσικά το ντοκιμαντέρ που ξεκίνησε πέρσι μετά τον τελικό και ήταν το πρώτο χρονικά στο κομμάτι της οπτικοποίησης... Μετά ακολούθησε αυτό με τον Άκπομ».

«Αυτό το πράγμα είναι ΠΑΟΚ»
Στην επιτυχία της ψηφιακής επικοινωνίας για τον Παναγιώτη Αρωνιάδη δεν υπάρχουν συστατικά. Αρκεί η συνταγή να είναι... ΠΑΟΚ. Το αποτέλεσμα να εκφράζει τον ΠΑΟΚ. Στο πρώτο ερέθισμα να μην υπάρχει δεύτερη σκέψη πως είναι κάποιας άλλης ομάδας:

«Δεν κινούμαστε με τον ίδιο γνώμονα σε κάθε project. Προσπαθούμε να βρούμε στον καθένα ξεχωριστά κάτι που να του ταιριάζει. Αυτό που έχει σημασία για εμένα είναι πως όταν κάποιος δει αυτά που κάνουμε, μπορεί να καταλάβει ότι είναι του ΠΑΟΚ, δεν έχει δεύτερη σκέψη αν είναι κάποιας άλλης ομάδας ή κάτι άλλο. Αυτό το πράγμα είναι ΠΑΟΚ, είναι σύγχρονο, είναι μοντέρνο και κρατάει την φιλοσοφία και τα χαρακτηριστικά της ομάδας. Γι' αυτό και το έχει αποδεχθεί και ο κόσμος και έχει τύχει σε μεταγραφή πολλά σχόλια να είναι για το video...».

Η πίεση του χρόνου και το ρίσκο αλλά στην... κόλαση είναι ωραία
Στα Digital Media Awards, ο ΠΑΟΚ κέρδισε οκτώ βραβεία σε διαφορετικές κατηγορίες. Ορισμένες από αυτές έχουν «χτίσει» το κοινό τους και αποτελούν μια... σταθερά στην αναζήτηση του κόσμου, άλλες πάλι έμοιαζαν εύκολες εκτελεστικά αλλά φάνταζαν ως... κόλαση στην σύλληψη της ιδέας με την πίεση του χρόνου στην πλάτη.

Όπως εξηγεί ο ίδιος: «Του Μίσιτς ήταν κάτι πάρα πολύ απλό να γίνει εκτελεστικά αλλά είχε και ένα ρίσκο, το οποίο βγήκε και το οποίο το χάρηκε περισσότερο απ' όλους ο κόσμος και είναι μια πρακτική του τελευταίου χρόνου που την έχουν κάνει πολλές ομάδες στο εξωτερικό. Δείχνει ότι ήταν μια καλή ιδέα, έξυπνη και βοηθάει να δείξεις στον κόσμο ότι τον ακούς και τον λαμβάνεις υπόψιν σου.

Η τελευταία ημέρα των μεταγραφών με Ολιβέιρα και Ίνγκασον ήταν μια τρέλα. Του Ολιβέιρα ήταν και δύσκολο γιατί έπρεπε να συνεννοηθούμε, έπρεπε να πάρουμε τα αρχεία, να τα μοντάρουμε... Γενικά αυτές οι μέρες είναι «κόλαση» για εμάς, αλλά ωραία... κόλαση».

Όσο για το δικό του αγαπημένο project: «Το ντοκιμαντέρ. Απ' όλα αυτά ήταν και το πιο μεγάλο και το πιο σημαντικό γιατί δεν έχουν όλες οι ομάδες τόσο ανοιχτό μυαλό να σου πουν «ok, δοκίμασε το». Το ξεκινάς μη ξέροντας το αποτέλεσμα στο τέλος. Ήταν μια πολύ γοητευτική διαδικασία και άξιζε. Ήταν ΠΑΟΚ. Ήταν μια ταινία που έβγαζε από μέσα όλο το χαρακτήρα της ομάδας, τα αποδυτήρια, το ποιοι είμαστε...».

Οι συνθήκες του ΠΑΟΚ «αγκαλιάζουν» την επένδυση στην ποιότητα
Θεωρητικά όλα μοιάζουν να λειτουργούν άψογα. Κάθε ιδέα όμως, κάθε δευτερόλεπτο της δουλειάς του Παναγιώτη Αρωνιάδη και των συνεργατών του, έπρεπε να βρίσκει αποκούμπι στην διοίκηση. Στα δικά της «θέλω» και στα οικονομικά «μπορώ». Και όπως ο ίδιος παραδέχθηκε, είναι τυχεροί που βρίσκονται σε αυτήν την ομάδα, αυτήν περίοδο, υπό αυτές τις συνθήκες:

«Σίγουρα, ό,τι ιδέα και αν έχεις, αν δεν έχεις την πολυτέλεια να την πραγματοποιήσεις, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Εμείς έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε... σχετικά ελευθερία κινήσεων. Η διοίκηση αντιλαμβάνεται, αποδέχεται, μας εμπιστεύεται. Και εκείνη το θέλει και έχουμε την οικονομική υποστήριξη ώστε να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε αυτά που θέλουμε. Και είμαστε τυχεροί που βρισκόμαστε σε αυτή την ομάδα, αυτή την περίοδο».

Ερεθίσματα πολλά αλλά...
Και μπορεί πλέον ο ΠΑΟΚ να έχει ξεφύγει -αν κρίνει κανείς από τις διακρίσεις- από τα πρότυπα ελληνικών ομάδων, ωστόσο, χαράζει το δικό του μονοπάτι που απαγορεύει τις... απομιμήσεις. Άλλωστε, όπως φάνηκε και η «σύλληψη» της τελευταίας στιγμής μπορεί να αποδειχθεί... χρυσάφι:

«Για παράδειγμα του Μίσιτς που είχε μεγαλύτερη επιτυχία απ' όλα, είχαμε ραντεβού και δεν είχα σκεφτεί τι θα παρουσιάσουμε, πήγαινα με το άγχος τι θα κάνουμε και οδηγώντας προς το ξενοδοχείο, μου ήρθε αυτή η ιδέα και έγινε. Δεν μπορώ να σου πω από τώρα τι θα κάνουμε στην πορεία γιατί μπορεί να μας έρθει κάτι που να μην το έχουμε τώρα κατά νου», εξηγεί ο Παναγιώτης Αρωνιάδης, συνεχίζοντας πως:

«Το να βλέπεις τι γίνεται στο εξωτερικό είναι καλό γιατί ανοίγεις το μυαλό σου. Βλέπεις τι κάνουν, μπορείς να πάρεις μια ιδέα αλλά κυρίως βλέπεις την τάση. Το να μιμηθείς κάτι δεν θα έχει καλό αποτέλεσμα γιατί ο κόσμος θα το καταλάβει και η κάθε ιδέα πρέπει να ακολουθεί τα χαρακτηριστικά που έχει η κάθε ομάδα».

Το αποζητά ο κόσμος, το απολαμβάνουν οι παίκτες
Στο τέλος της ημέρας, αυτό που μένει για το «χρυσό» τιμ του ΠΑΟΚ New Media είναι η ικανοποίηση των πρωταγωνιστών, η τάση που δημιούργησαν στον κόσμο που αποζητά και περιμένει το κάτι διαφορετικό από τον Δικέφαλο και φυσικά η επιβράβευση που αποθεώνεται για την έμπνευση, το μεράκι και την σκληρή δουλειά. Σε ένα, δύο... οχτώ βραβεία. Και φυσικά η ανάγκη και το κίνητρο που γεννάται για να υπερασπιστούν την κορυφή:

«Εμάς μας δημιουργεί την υποχρέωση και την ανάγκη να συνεχίσουμε να είμαστε δημιουργικοί και να μην επαναπαυόμαστε σε αυτά που κάνουμε και θέλουμε κάθε χρόνο να είμαστε οι καλύτεροι», καταλήγει ο Παναγιώτης Αρωνιάδης.

Διαβάστε ακόμη...