Όταν μιλάει ο λαός Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την NewYorker   
Κυριακή, 01 Νοέμβριος 2009 18:05
Ολοκληρώθηκε η μεγάλη ψηφοφορία του paokmania με θέμα την ονομασία του νέου προπονητικού κέντρου του Π.Α.Ο.Κ. Σε αυτήν πήραν μέρος 3.830 (!) μέλη - επισκέπτες και η διάρκειά της ήταν μια εβδομάδα. Συγκεκριμένα από το Σάββατο 24/10, μέχρι το Σάββατο 31/10.

Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από το poll έχουν ως εξής:

Θεόδωρος Ζαγοράκης 1761 46%
PAOK Training Center 1238 32%
Γεώργιος Παντελάκης 282 7%
Δεν με ενδιαφέρει η ονοματοδοσία 199 6%
Γεώργιος Κούδας 158 4%
Άλλο 108 3%
Νέα Μεσημβρία 84 2%
* Στην πρώτη στήλη αναφέρεται ο απόλυτος αρισθμός ψήφων και στη δεύτερη το ποσοστό της κάθε επιλογής επί του συνόλου.

......................
Θα ξεκινήσω την ανάλυση από κάτω προς τα πάνω.

Νέα Μεσημβρία είναι το όνομα της περιοχής. Συνηθίζεται έργα να παίρνουν την ονομασία τους από την τοποθεσία που βρίσκονται, με καλύτερο παράδειγμα το γήπεδο μας.

Δεν νομίζω όμως ότι η Νέα Μεσημβρία θα μπορούσε ποτέ να έχει την βαρύτητα του ονόματος της Τούμπας. Αυτό δικαιολογεί και το μικρό ποσοστό.

Η επιλογή «'Άλλο» επιβεβαιώνει τον νόμο της στατιστικής που λεει ότι, ότι όσο δυνατές επιλογές και να υπάρχουν, κάποιοι θα ρίξουν λευκό στην κάλπη.

Γιώργος Κούδας
Αποτελεί σύμβολο της ομάδας και «ενθύμιο» μεγάλων επιτυχιών. Στην θέση του άνετα θα μπορούσε να βρίσκεται το όνομα του «Καίσαρα» Σαράφη ή του «Σίφουνα» Ιωσηφίδη.

Δύσκολα όμως βλέπω έναν παίκτη να δίνει το όνομα του σ' αυτό το έργο. Ο Κούδας εξάλλου έχει γίνει και άγαλμα, οι άλλοι όχι.

Η επιλογή «Δεν με ενδιαφέρει η ονοματοδοσία» είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Δε ενδιαφέρεται ο ψηφίσας για την ονοματοδοσία γιατί δεν ενδιαφέρεται για το έργο, για την ψηφοφορία ή γενικά δεν ενδιαφέρεται παρά μόνο για τα αγωνιστικά της ομάδος;

Πιστεύω ότι αυτοί που διάλεξαν αυτή την επιλογή δεν ενδιαφέρονται για την ονομασία γιατί θεωρούν το έργο υπεράνω του οποιαδήποτε ονόματος όσο συμβολικό και να είναι. Το κέντρο έχει τέτοια βαρύτητα που το όνομα είναι απλά διακοσμητικό. Σεβαστή άποψη.

Γεώργιος Παντελάκης.
Ένα όνομα που έχει συνδεθεί με τις χρυσές στιγμές της ομάδος. Δημιούργησε μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της ομάδας, μια ιστορία που υπήρξε σημείο αναφοράς για τις επόμενες γενιές και ακόμα μας φωτίζει στις δύσκολες στιγμές του συλλόγου. Ό,τι και να πει κάποιος για αυτόν τον τεράστιο πρόεδρο είναι λίγο.
Το ποσοστό που πήρε στην ψηφοφορία είναι δυσανάλογα μικρό της προσφοράς του στον σύλλογο. Θα το δικαιολογήσω στην «ελαφρά» μνήμη των νέων που ψηφίσαν και στην βαρύτητα του ονόματος του πρώτου στην λίστα της ψηφοφορίας.

PAOK Training Center είναι ένα όνομα μοντέρνο που δείχνει ότι η ομάδα ακολουθεί τα στάνταρτ των Ευρωπαϊκών συλλογών. Το όνομα αρμόζει απόλυτα γιατί το έργο είναι σύγχρονο, Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και δίνει αίγλη στην ομάδα στα μάτια των ξένων που έρχονται να παίξουν για μας ή εναντίον μας.

Εδώ όμως είναι Ελλάδα. Έχουμε μάθει, από αρχαιοτάτων χρόνων, να αφιερώνουμε τις δημιουργίες στους δημιουργούς τους. Είναι ένας φόρος τιμής. Οι δρόμοι μας δεν έχουν νούμερα ή αόριστα ονόματα, είναι κατάλογος ονομάτων από την ιστορία μας. Ίσως το τίτλος να είναι μέρος μιας διπλής ονομασίας, που είναι και της μόδας, κάτι σαν το:
Αθλητικό Κέντρο Π.Α.Ο.Κ. - Θεόδωρος Ζαγοράκης ή ξενικά, PAOK Training Center - Theodoros Zagorakis.

Αυτός ο φόρος τιμής οδήγησε τον κόσμο να ψηφίσει ώστε να ονομαστεί το νέο προπονητήριο του Π.Α.Ο.Κ «Θεόδωρος Ζαγοράκης».
Ο λαός νιώθει την ανάγκη να τιμήσει έναν άνθρωπο που είχε το όραμα και την τόλμη να γράψει ιστορία. Έναν άνθρωπο που, ως πρόεδρος της ομάδας, είχε πρωταρχικό στόχο του την δημιουργία αυτού του κέντρου. Ο Ζαγοράκης, όπως κάθε μεγάλος πρόεδρος, ήξερε την νευραλγική σημασία του επιχειρήματος γι αυτό και ανάλαβε την επιτήρηση της κατασκευής του προσωπικά.

Δεν πιστεύω ότι αυτό το έργο πρέπει να πάρει άλλο όνομα. Αυτό το έργο έχει την σφραγίδα του Τεό. Είναι δικό του παιδί. Ακόμα και τώρα, που δεν είναι άλλο πρόεδρος, εξακολουθεί να επισκέπτεται την περιοχή και να ενημερώνεται για την πρόοδο των έργων.
Το αθλητικό κέντρο είναι η πινελιά του μεγάλου αυτού προέδρου στον καμβά της ιστορίας του συλλόγου. Του αξίζει να λέγεται το όνομα του από τις μεταγενέστερες γενιές που θα γαλουχηθούν στα γήπεδα του κέντρου.

......................
Ασχέτως όμως από την επίσημη ονομασία, ο κόσμος θα βρει κάποιο «παρατσούκλι», ένα μικρό όνομα γα να αναφέρετε στο μέρος αυτό. Πάντα α λαός έχει την τάση να απλοποιεί ονόματα και ονομασίες. Ο κόσμος θα αναφέρεται στο κέντρο σαν «τα εφτά γήπεδα» ή «το προπονητήριο» ή ακόμα και απλά «Νέα Μεσημβρία».

Ό,τι όνομα όμως και να πάρει, πέρα από το χορτάρι, τις εγκαταστάσεις, τα αποδυτήρια και τα γκολπόστ, αυτό που θα μείνει στην ιστορία, είναι το γεγονός ότι για δεύτερη φορά αυτός ο μοναδικός λαός έχτισε κάτι από το υστέρημα του. Έχτισε κάτι για την ομάδα του ΜΟΝΟΣ του.

Η προηγούμενη γενιά έχτισε την Τούμπα πέτρα-πέτρα. Αυτό το έργο είναι η προσφορά της δικιάς μας γενιάς. Είναι η κληρονομιά που θα δώσουμε στα παιδιά μας μαζί με την ευθύνη να συνεχίσουν ακόμα πιο ψηλά.

Κάποιοι χρησιμοποιούν τον αθλητισμό για να καταπατήσουν αξίες και ιδανικά.
Εμείς τον χρησιμοποιούμε για να τους τα διδάξουμε.

......................
New Yorker

 


rssfeed
Μοιραστείτε το άρθρο με τους φίλους σας
Twitter Facebook Myspace Stumbleupon Digg MR. Wong Technorati google reddit YahooWebSzenario
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 29 Νοέμβριος 2009 20:50
 

Σχόλια  

 
0 Zorro4:

Παράθεση:

Η προηγούμενη γενιά έχτισε την Τούμπα πέτρα-πέτρα. Αυτό το έργο είναι η προσφορά της δικιάς μας γενιάς. Είναι η κληρονομιά που θα δώσουμε στα παιδιά μας μαζί με την ευθύνη να συνεχίσουν ακόμα πιο ψηλά.

Κάποιοι χρησιμοποιούν τον αθλητισμό για να καταπατήσουν αξίες και ιδανικά.
Εμείς τον χρησιμοποιούμε για να τους τα διδάξουμε.
......................
New Yorker


ΕΥΓΕ

03-11-2009 04:18 #1
 
 
0 teacher:

Η δημοσκόπηση απλά δείχνει την επιλογή των μελών του site στο θέμα της ονοματοδοσίας και δεν προσπαθεί να επηρεάσει κανέναν. Το γράφω αυτό γιατί το poll, προβλήθηκε πριν καλά καλά ολοκληρωθεί, σε πολλές εφημερίδες και ιστοσελίδες που προσπάθησαν να το παρουσιάσουν σαν μήνυμα του κόσμου. Την τελική απόφαση θα την πάρει η διοίκηση

03-11-2009 04:19 #2
 
 
0 arkadopontios:

Πολυ προσεκτικη και απολυτα ακριβης η παραθεση των επιμερους χαρακτηριστικων καθε περιπτωσεως.Ωστοσο,ν ομιζω,οτι πρεπει να τιμηθει η ΜΝΗΜΗ του ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ,γιατι χωρις την αγερωχη και σφριγηλη συμπεριφορα του,δεν θα ειχε μεγαλουργησει ο ποδοσφαιρικος ΠΑΟΚ αλλα πολυ περισσοτερο δεν θα ειχε παγκοσμιως γνωστος ο ΠΑΟΚΙΣΜΟΣ.

03-11-2009 04:21 #3
 
 
0 Stallion: Ονοματοδοσία

Γνώμη μου είναι πως Γεώργιος Παντελάκης πρέπει να ονομασθεί το νέο γήπεδο που θα φτιάξουμε...
Το προπονητικό θα πρέπει να πάρει είτε το PAOK Training Center γιατί έγινε με τα χρήματά μας, είτε του ανθρώπου που το οραματίστηκε, δλδ του Θ. Ζαγοράκη.

03-11-2009 04:30 #4
 
 
0 Zorro4:

Ετσι ειναι Teacher ... για αυτό και εγώ έμεινα στον καταπληκτικό επίλογο του New Yorker, ... αυτή είναι η ουσία.

ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΑΟΚΤΣΗΔΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΑΝΕ ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ.

Το όνομα λίγη σημασία έχει, ... αυτοί που οραματίστηκαν και πραγματοποίησαν το έργο, ... έχουν γραφτεί ήδη στις χρυσές σελίδες της ιστορίας του ΠΑΟΚ.

Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ...

03-11-2009 04:32 #5
 
 
0 Zorro4:

Σε ότι αφορά την ονοματολογία, ... να προσθέσω πως εφόσον είναι εν ζωή ο θόδωρος Ζαγοράκης σωστότερο βλέπω να ονομαστει αρχικά PAOK Training Center
... και αργότερα ... τα εγγόνια μας ξέρουν τι όνομα πρεπει να προσθέσουν δίπλα του.

PAOK Training Center "Θεόδωρος Ζαγοράκης"

03-11-2009 04:36 #6
 
 
0 apla5:

kai egw zagorakis psifisa kai etsi prepei poisteuw na t vgaloun to proponitiko kentro...
kati asxeto...paraskinio. .savvato to vradu...sto poludiafimismeno vogue itan musli-moon-sorlin... me kati mounia...!!!!!!aa kai akouste tn wra pou fugan...6 kai...
aa re gi auous einai zwi...firmes einai fragka vgazoun diasimoi einai epeidi paizoun stn megaluteri omada tis polhs...ti allo 8eloun...
epanerxomai...zagoraki se euxaristoume...prepe i na onomaste etsi to athlitiko kentro...

03-11-2009 04:38 #7
 
 
0 mao:

ενα μεγαλο μπραβο new-yorker γιατι ακομα και σε ενα απλο pol αναμεσα στα μελη αυτου του εξαιρετου site εχεις την ικανοτητα να μιλας μες την καρδια μας θα μεινω μονο στον επιλογο που με εκανε να αισθανθω περηφανος για την δικη μας γενεια γιατι με εκανες να συνειδητοποιησω οτι και γω συνεβαλα σ'αυτο που ολοι τωρα καμαρωνουμε.ΕΞΑΙΡΕΤΟ Σ..

03-11-2009 04:40 #8
 
 
0 katalanos:

I ANAGENISI EINAI ERGO ZAGORAKI.
XORIS AFTON OUTE NIKIO DEN THA MPOROUSAMAI NA PLIROSOUMAI STO LOLA

03-11-2009 07:56 #9
 
 
0 mkpaok:

Διαβαζοντας τις ιστοριες για το χτισιμο της Τουμπας στεκομουν παντα με δεος στην ανιδοιοτελεια και την διαθεση για προσφορα όλων αυτων που βοηθησαν. Ειναι οι αγνωστοι Ηρωες του ΠΑΟΚ μας.
Οι εποχες αλλαξαν και μαζι τους και οι τροποι προσφορας αλλα αυτο που εμεινε ειναι η διαθεση να κραταμε τον ΠΑΟΚ ψηλα και να το παμε ενα βημα παρακατω.
Ανατριχιαζω και μονο στη σκεψη εχοντας βαλει και εγω ενα μικρο μικρο λιθαρακι οτι μελλοντικες γενιες ΠΑΟκτσηδων θα αναγνωριζουν στην δικια μας γενια την δημιουργια μιας πραγματικα μεγαλης ομαδας.
Και νομιζω το ονομα δεν θα μπορουσε να ειναι αλλο απο του πρωτεργατη ΘΟΔΩΡΗ ΖΑΓΟΡΑΚΗ

03-11-2009 11:59 #10
 
 
0 tasos24: θόδωρος Ζαγοράκης

ετσι πρεπει να ονομαστει γιατι αυτος ο ανθρωπος οχι μονο το δημιουργησε αυτος ηταν η αιτια που κρατισε ζωντανο και τον παοκ

03-11-2009 12:58 #11
 
 
0 ntou_apo_pantou:

Ψήφισα "Δεν με ενδιαφέρει η ονοματοδοσία" γιατι πραγματικά θεωρώ το έργο υπεράνω του οποιαδήποτε ονόματος και επίσης για αντίδραση γιατί διακρίνω για ακόμα μια φορά μια χωριάτικη/πανηγυρτζή δικη νοοτροπία στο να δοθεί το όνομα του Θοδωρή... Έλεος δλδ, πόσα σκατά πρέπει να φάμε ακόμα για να αλλάξουμε νοοτροπία... Ευτυχώς ο Θοδωρής πατάει καλά στη γη...

Αλλά επειδή θα δοθεί όνομα όπως και να 'χει - λογικό το βρίσκω - λέω το εξής. Γενικά είμαι κατά του να δοθεί το όνομα κάποιου εν ζωή. Αν θα διάλεγα ένα όνομα θα ήταν αυτό του Παντελάκη που πρόσφερε στη γιγάντωση του ΠΑΟΚ όσο ελάχιστοι και πάντα είχε σαν άξονα ανάπτυξης του ΠΑΟΚ τα νέα ταλέντα.. Οπότε ΝΑΙ, αυτού το όνομα πραγματικά αξίζει να δοθεί αλλιώς ας είναι κάτι απλό σε στυλ "PAOK training center"

03-11-2009 16:07 #12
 
 
0 Blackbeard:

SORRY ΑΛΛΑ Η ΕΠΙΛΟΓΗ "ΑΛΛΟ" ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΕΥΚΟ !!!
ΕΓΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΘΕΣΕΙ (ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ PAOK TRAINING CENTER), AΛΛΑ 8Α ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ "Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ".

ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ, & ΟΠΩΣ & ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝΕ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΝΑ'ΝΑΙ.

03-11-2009 17:25 #13
 
 
0 hyperecho.: Άλλο σημαίνει άλλο

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα (Blackbeard). Η επιλογή "άλλο" σημαίνει "άλλο" και όχι λευκό. Διαφωνώ για οποιαδήποτε αγγλόφωνο όνομα, οι ξενόγλωσσοι ας το λένε όπως θέλουν. Θα μου άρεσε κάτι σαν "αετοφωλιά" ή "φωλιά του αετού" με όλους τους συμβολισμούς που έχει. Δεν μου αρέσει το όνομα ενός προσώπου για προπονητικό κέντρο, θα πήγαινε περισσότερο για όνομα γηπέδου. Το να τιμήσεις ένα πρόσωπο δίνοντας το όνομά του σε ένα κτήριο, πιστεύω ότι είναι κάτι σαν αποτίμηση της προσφοράς του. Ο Ζαγοράκης ζει και βασιλεύει και θέλω να πιστεύω ότι έχει ακόμη πράγματα να δώσει στον ΠΑΟΚ. Και πάω στοίχημα ότι ούτε στον ίδιο θα άρεσε και τόσο η ιδέα να δωθεί το όνομά του σε γήπεδο.

03-11-2009 20:27 #14
 
 
0 hyperecho.: Εννοώ προπονητικό

Τουλάχιστον, όχι τώρα.

03-11-2009 20:28 #15
 
 
0 aggmet:

zorro δεν νομιζω οτι επειδη ειναι εν ζωη,να μην μπορουμε να τιμησουμε τον ΤΕΟ με το ονομα του εκει. υπαρχουν πολλα παραδειγματα οτι δεν χρειαζεται καποιος να συγχωρεθει για να τιμηθει, γιατι περι τιμης προκειται
οπως του κονσεισαο το ονομα υπαρχει σε γηπεδο, του βουτηχτη καραγκουνη ,της χρυσοπηγης δεβετζη κτλ

03-11-2009 21:43 #16
 
 
0 Zorro4:

aggmet δεν διαφωνώ μαζί σου σε αυτό ... υπάρχει και το Arnold Schwarzenegger ... και όλα αυτά τα παραδείγματα που ανέφερες ... ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΟΤΑΝ Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ?

03-11-2009 22:10 #17
 
 
0 aggmet:

tora to eipes swsta aderfe !!!
einai perifanos san anthropos
y.g. sto bocca lupo exeis kairo na ertheis gia matsaki!!

04-11-2009 00:23 #18
 

Για να καταχωρήσετε ένα σχόλιο, πρέπει πρώτα να συνδεθείτε ως χρήστης στην ιστοσελίδα μας.

Νέα Ακαδημιών

Τι γράφουν τα ΜΜΕ

article thumbnailΓιώργος Αποστολίδης: Ευκαιρία για μένα ο ΠΑΟΚ
07/09/2010 | Σπορ του Βορρά
article thumbnailΓεμίζει η Σουρωτή
07/09/2010 | betboss.gr
article thumbnailΤους έβγαλε το… λάδι ο Καρύδας
07/09/2010 | sportdog.gr
article thumbnailΑπό το "χαμηλά την μπάλα" στο "πάμε για πρωτάθλημα"
07/09/2010 | contra
article thumbnailΑνακοίνωση για τα εισιτήρια του UEFA Europa League
07/09/2010 | paokfc
article thumbnailΈξι… μήνες εκτός ο Γλύκος
07/09/2010 | sportaction
article thumbnailΗ εκδρομή για τον αγώνα με την Club Brugge
07/09/2010 | paokfc
article thumbnailΑναβολή της συνεδρίασης της πειθαρχικής
07/09/2010 | superleague.gr
article thumbnailΣτο στόχαστρο ο Ιλιέφσκι
07/09/2010 | sportnet.gr
article thumbnailΜε Μπρέγκεντς ο ΠΑΟΚ
07/09/2010 | sport24.gr
article thumbnailΟταν... μιλάει ο πρόεδρος
07/09/2010 | sentragoal.gr
article thumbnailΚρέσιτς: «Θα παίξει αμυντικά ο Σάντος»
07/09/2010 | betboss.gr
article thumbnailΤαξίδι για Ελ Ζαρ
07/09/2010 | sentragoal.gr
article thumbnail Η αξία του «ΠΑΟΚ είσαι»
07/09/2010 | gazzetta/kolkas/blog
article thumbnailΤο Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου ξεκινούν οι ακαδημίες
06/09/2010 | paokbc
article thumbnailΡουκάβινα: Σκληρή έδρα η Τούμπα
06/09/2010 | exedrasports
article thumbnailΝτόπες από Δερμιτζάκη
06/09/2010 | betboss.gr
article thumbnailΕντός διμήνου θα εξοφληθούν τα οφειλόμενα στους παίκτες
06/09/2010 | contra
article thumbnailTα εισιτήρια για Μπριζ
06/09/2010 | exedrasports
article thumbnailΡόιγκ: Πληρώνουμε τα χρέη μας
06/09/2010 | sportouvorra
article thumbnailΕρχεται στη Θεσσαλονίκη ο Rawle Marshall
06/09/2010 | paokbc
article thumbnailKουτλουάι: «Συγκλονιστικός ο κόσμος του ΠΑΟΚ»
06/09/2010 | sportnet

Εφημερίδες

Επόμενος αγώνας

Χορηγοί