A+ A A-

Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Η θύρα 4 πρέπει να πάρει την γενναία απόφαση να εξυγιάνει τον εαυτό της. Αν δεν μπορεί ή δεν θέλει καλύτερα να μην υπάρχει με την μορφή που είναι σήμερα.

Έχω περίεργα αισθήματα με την ανακοίνωση της ποινής της UEFA.

Καιρό κουβαλάω κάποιες σκέψεις για τα καλόπαιδα μας που φέρνουν την ομάδα σε δύσκολη θέση και κατά καιρούς έχω μπει σε διαφόρους τρόπους σκέψης. Από το «τι να κάνουμε, αυτό είναι το DNA μας» μέχρι το «κλείστε την 4».

Κάθε οικογένεια έχει ένα μέλος που είναι ατίθασο, απειθάρχητο και δρα εις βάρος της. Tο αγαπάει, το ανέχεται και το προστατεύει όσο μπορεί. Όταν όμως η οικογένεια κινδυνεύει να μην υπάρχει, τότε τα υπόλοιπα αδέλφια έχουν καθήκον να επέμβουν.

Ο ΠΑΟΚ χωρίς Ευρώπη θα επιστρέψει στον μεσαίωνα που βρισκόταν πριν αρχίσουν οι ένδοξες στιγμές των τελευταίων χρόνων. Ο ΠΑΟΚ μόνο στην Σούπα Λίμπα θα μαραζώσει και θα πεθάνει. Η Ευρώπη είναι ο μόνος χώρος που ο αετός μπορεί να πετάει ελεύθερος. Δεν θα αφήσω κανέναν να του το στερήσει αυτό. Δεν μπορώ να επιτρέψω ούτε στον αδελφό μου να βάλει σε κίνδυνο την ύπαρξη της οικογένειας μου.

Αν κάποια μέλη της οικογένειας αδυνατούν να καταλάβουν ποιο είναι το συμφέρον της τότε δεν μπορούν να είναι μέλη της. Η αποκοπή τους θα φέρει υγεία στο υπόλοιπο σώμα και η οικογένεια πρέπει να πάρει την απόφαση να απαλλαγεί από αυτούς που την απειλούν με αφανισμό.

Δεν μπορώ να βλέπω ένα οικοδόμημα που χτίζεται με αίμα να καταρρέει από 20 καλόπαιδα που χρειάζονται Μαλαματίνες για να πάνε στο γήπεδο.

Δεν δέχομαι ότι αυτός είναι α λαός μας, αυτή είναι η κουλτούρα μας. Αν η κουλτούρα μας κινδυνεύει να μας εξαφανίσει καλύτερα να την αλλάξουμε.

Η θύρα 4 πρέπει να πάρει την γενναία απόφαση να εξυγιάνει τον εαυτό της. Αν δεν μπορεί ή δεν θέλει καλύτερα να μην υπάρχει με την μορφή που είναι σήμερα. Προτιμώ να μιλάω για ΠΑΟΚ και τα επόμενα χρόνια παρά να έχω την πιο καυτή έδρα του κόσμου. Προτιμώ μια Τούμπα εκκλησία από μια Τούμπα άδεια.

Τρελάθηκα όταν είδα την φωτοβολίδα στο ματς με την Μπνέι. Το πρώτο που σκέφτηκα εκείνη την στιγμή ήταν: Μπράβο αγόρι μου, μόλις μας κόστισες 15.000 που γα...θήκαμε να μαζέψουμε.

Δεν με νοιάζει αν φταίει η διοίκηση, οι διοικούντες, η αστυνομία και το κακό συναπάντημα.

Όταν το καλόπαιδο πάει να πηδήξει τα κάγκελα και να μπει στον αγωνιστικό χώρο όλοι μαζί οι διπλανοί του πρέπει να τον αρπάξουν από τον γιακά και να βάλουν να κάτσει στον κώλο του.

Η θύρα 4 οφείλει να αποβάλλει τα καλόπαιδα και αν δεν μπορεί καλύτερα να μην υπάρχει ώστε κάποιοι να βρίσκουν καταφύγιο και άσυλο. Αυτά τα καλόπαιδα δεν αντιπροσωπεύουν την θύρα 4. Τουναντίον μάλιστα: την εκθέτουν.

Μέχρι τώρα πληρώναμε μόνο πρόστιμα και τα καλόπαιδα μας κόστιζαν χρηματικά. Τώρα όμως απειλείται η ύπαρξη του ΠΑΟΚ. Αν η ομάδα του χρόνου πάρει πρωτάθλημα και δεν μπορέσει να παίξει Ευρώπη για κάποιους της θύρας 4, προτιμώ έναν ΠΑΟΚ χωρίς αυτούς.

Από την μεριά της η διοίκηση πρέπει να καταλάβει ότι δεν μπορεί να τους χαϊδεύει  για πάντα.

Άλλο "έχω τρέλα στο μυαλό" και άλλο "έχω κάλλο στο μυαλό". Μέχρι τώρα ήταν γραφικοί. Τώρα όμως έχουν γίνει επικίνδυνοι. Απειλούν την ίδια την ύπαρξη της ομάδας.

Τα καλόπαιδα μπορούν να ζήσουν χωρίς τον ΠΑΟΚ. Αν θέλουν διέξοδο στα προβλήματα τους και εκτόνωση ας γίνουν ότι άλλο θέλουν.

Ο ΠΑΟΚ μπορεί να ζήσει χωρίς αυτούς.

Ξεκινήστε επιτέλους το διαζύγιο πριν γίνουμε εμείς ορφανά.

Φιλικά
NewYorker

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012 22:36

HEADER  

 
+19 _sleeper: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Wise words upon deaf ears.

28-08-2012 22:16 #1
 
 
+12 cohi: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

αν εκλειψουν και τα συμφεροντα ισως καποτε εξυγιανουν και τις κερκιδες!!πολυ σωστο αρθρο μπραβο!!αλλα ολα αυτα ειναι ονειρα θερινης νυχτος.

28-08-2012 22:20 #2
 
 
+13 moican4: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Συμφωνώ ως προς το περιεχόμενο, διαφωνώ ως προς τον τρόπο..
Δηλ άντε και έφυγαν από την Θύρα 4, και πάνε στην 6,7 τι θα γίνει?
Θα λέμε και από αυτούς εκεί να τους διώξουν?
Την λύση ΟΡΙΣΤΙΚΑ γι αυτό το θέμα το δίνει η ΠΑΕ με δραστικά και αποφασιστικά μέτρα μια και καλή..
Στις άλλες χώρες δηλαδή πως έγινε?
Δεν είναι "δουλειά"μας πιστεύω σε καμία Θύρα να "συνετίσουμε" τον άλλον, πόσο μάλλον να τον αποβάλλουμε από την Τούμπα..
Η θέση μας είναι να βοηθάμε τον ΠΑΟΚ από την κερκίδα με φωνή και ψυχή!

28-08-2012 22:28 #3
 
 
+11 yanaquis: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Εμείς πρέπει να προστατέψουμε την 4 από τα καλόπαιδα.
Τα καλόπαιδα έπρεπε να προστατέψουν την 7 από τους Αυστριακούς.
Πού ακριβώς βρίσκεται η διαφορά;

Η μόνη λύση είναι να προστατέψει η ΠΑΕ τον ΠΑΟΚ.
Κι ας σταματήσει αυτό το παραμύθι με το "να τους διώξουμε", "να τους αποβάλλουμε" κι ότι άλλο... Το θέμα είναι να μην μπορεί να γίνει τίποτα στο γήπεδο. Αν δεν μπορεί να γίνει κι αυτοί θέλουν μόνο μπάχαλα, θα φύγουν μόνοι τους. Αν δεν μπορεί να γίνει κι αυτοί θέλουν να βλέπουν ΠΑΟΚ, θα προσαρμοστούν και θα βλέπουν μόνο ΠΑΟΚ. Είναι τόσο απλό. Στέρησε τους την δυνατότητα να βάλουν ό,τι γουστάρουν στο γήπεδο, εμπόδισε την είσοδο τους στον αγωνιστικό χώρο και τι σε νοιάζει αν είναι μέσα μετά; Αφού δεν θα μπορούν να κάνουν τίποτα.

28-08-2012 22:33 #4
 
 
+11 Stallion: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Η ΠΑΕ και μόνον η ΠΑΕ μπορεί να βάλει τέλος στο θέμα των εισβολών και εν γένει των επεισοδίων μέσα στο γήπεδο. Είμαι κάθετος σ' αυτο.
Κανένας συνοπαδός μας δε θα πάρει την πρωτοβουλιά να πιάσει από τον γιακά καποιον ο οποίος φορά κουκούλα και μπορεί να κουβαλά πάνω του οτιδήποτε. Άπειρα τα παραδείγματα από ανθρώπους που έκαναν κάποιον ηρωισμό και στην καλύτερη κατέληξαν στο νοσοκομείο.

Λύση το λουκέτο δεν πρόκεται να δώσει. Λύση θα δώσει η σωστή οργάνωση και φυσικά η ικανότητα και η θέληση από την ΠΑΕ να βάλει ένα τέλος σ' αυτό το θέμα. Πως; Περιφρούρηση, έλεγχος, κόψιμο της κούτρας και φυσικά η χρήση των οπτικών μέσων που υπάρχουν εδώ και χρόνια, αλλά σαπίζουν στην βροχή και τον ήλιο..... Πιάσε έναν και κόψε του δια παντός την είσοδο στο γήπεδο. Να δούμε πόσοι θα το ξανακάνουν.

28-08-2012 22:53 #5
 
 
+6 DIMITRISV: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

ΤΟ έγραψα στο χάδι στούς Αυστριακούς.........
Το επαναλαμβάνω....Καλημέρα..... όσο μπορεί να είναι Καλή Μέρα....
Γιατί άραγε στα σχόλια ασχολούμαστε με τούς αυστριακούς πού τούς εχει φάει η υγρασία και
δεν ασχολούμαστε με τα δικά μας ; Ειδικά μ'αυτούς πού ξεκίνησαν από μακρινή Θύρα πού στην γενικότητα την σέβομαι ( εκεί μέσα κυκλοφορούν αποστήματα πού στο όνομα του ΠΑΟΚ μόνο κακό
κάνουν) για να κάνουν δήθεν τον υπερασπιστή τού γηπέδου οταν (εστω και αργά) η αστυνομία ειχε
αποκλείσει τούς Αυστριακούς στην 8.
Μόλις χθές Κυριακή τούς ειδα να πηδουν μεσα στην 4 απο τα κάγκελα της 4α.
Καιρός είναι να βλέπουμε και λίγο δίπλα μας .....ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΟΚ .
Ενας ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΖΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.......... Ε Λ Ε Ο Σ

28-08-2012 22:55 #6
 
 
+8 teacher: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Όπως και να έχει η "εξυγίανση" είναι αναγκαία. Το ξαναέγραψα και σε άλλο κείμενο. Ακόμα και την ώρα που η αγανάκτηση χτυπάει κόκκινο, πρέπει να κοιτάμε και την επόμενη μέρα. Ο ΠΑΟΚ θα υπάρχει και μετά από εμάς.
Όσο για την περίπτωση να το κάνουμε εκκλησία, αυτό με βρίσκει φυσικά ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Ηχητική βία ικανή να σηκώσει και τα τσιμεντα, αλλά χωρίς παρατραγουδα που τόσο κακό κάνουν στην ομάδα ΜΑΣ

28-08-2012 22:55 #7
 
 
+7 balas: ΑΨΟΓΟΣ

ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΠΛΗΡΩΣ!!! ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΠΟΤΕ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ :D :lol: :P ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ (ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟΙ) ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΝΤΙ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ (ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΩΝ) ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ,,,

"Δεν δέχομαι ότι αυτός είναι α λαός μας, αυτή είναι η κουλτούρα μας. Αν η κουλτούρα μας κινδυνεύει να μας εξαφανίσει καλύτερα να την αλλάξουμε"

28-08-2012 22:57 #8
 
 
+2 ammokar: ΠΑΟΚ

Έχουμε αναλωθεί μεταξύ μας σε συζητήσεις αν έπρεπε να επέμβουν οι σωτήρες της 4 ή όχι, αν σώθηκαν τα παιδιά μας ή όχι αν έκαναν κακό ή καλό. Θέλω μία απάντηση στην εξής ερώτηση. Όταν άρχισαν τα πυροτεχνήματα από τους αυστριακούς, από τις 22000 άτομα (δεν γνωρίζω το πραγματικό νούμερο) που είμασταν στην Τούμπα μόνο εκατό ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ βρέθηκαν να φυλάξουν θερμοπύλες; Όλοι οι υπόλοιποι [με την λογική των 100 που μπουκάραν] πρέπει να νιώθουμε προδότες. Να δώσω μία απάντηση .Επειδή "νιώθω" ένας από τους προδότες θέλω να σας ζητήσω ειλικρινή ΣΥΓΝΩΜΗ την επόμενη φορά που θα νιώσω ότι απειλείται η ζωή των αδερφών μου θα μπουκάρω και θα κάψω το ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. Τότε θα είμαι δικό σας;

28-08-2012 23:21 #9
 
 
+4 Klaus_Meine: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Σωστο το αρθρο.Ο οπαδικος χωρος,πρεπει να καταλαβει που βρισκεται και σε ποια εποχη ζει.
Σε τι ακριβως μου χρησιμευει αυτος που μπηκε στον αγωνιστικο χωρο με τον πυροσβεστηρα και τον αδειαζε προς πασα κατευθυνση?Ενα παραδειγμα ειναι αυτο.
Προσωπικα,δε θελω να ξαναδω στην Τουμπα να κυριαρχουν στα καγκελα πανο με πολιτικο περιεχομενο,η οτιδηποτε που δεν αφορα τον ΠΑΟΚ,και δε θελω να ξανακουσω συνθηματα,που ν'αναφερονται σε ναρκωτικα και πειραγμενους εγκεφαλους.Εγω προσωπικα υποστηριζω τον ΠΑΟΚ περιπου 30 χρονια,δεν εχω παρει ναρκωτικα ποτε στη ζωη μου,και δε θεωρω τον εαυτο μου τρελο η κατι τετοιο.

28-08-2012 23:48 #10
 
 
-9 randyacab: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

αλήθεια όλοι εσείς οι super man που θέλετε να κλείσει η θύρα 4 και να εξαφανιστούν τα κακά σας αδέρφια, έχετε αναρωτηθεί τι σας έχει προσφέρει?λέτε το ποσο κακοί είναι και το πόσο κακό κάνουν στην ομάδα, ότι είναι πρεζάκια,αγράμματοι, χωρίς ποδοσφαιρική παιδιά κλπ... ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΗΛΊΘΙΟΙ "ΙΝΤΕΡΝΕΤΑΚΙΔΕΣ" ΑΥΤΟΊ ΑΦΉΝΟΥΝ ΤΑ ΛΑΡΎΓΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΉΠΕΔΟ ΚΑΙ ΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!!εσείς μονο τους προπονητές-προεδρους-καλους οπαδούς σας έχω δει να κάνετε! πείτε μου πόσοι από εσάς θα πάτε βιέννη?τελοσπάντων μετά από ότι διαβάζω εδώ μέσα η οικογένεια του paokmania χάνει έναν αδερφό της! γεια

29-08-2012 00:40 #11
 
 
-7 randyacab: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

εγραψα ενα κομμεντ ποτε ακριβος θα εμφανιστει?

akyro

29-08-2012 00:52 #12
 
 
-6 randyacab: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

a επίσης να σας θυμίσω με πώσο δέος χαζεύετε video όπως αυτό

29-08-2012 01:06 #13
 
 
+6 Admin Team: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Ρε φίλος, ο κόσμος με την μπουκα τα εβαλε και τις μεγάλες συνέπειες που προκαλεσε. Κανεις δεν ειπε οτι η 4 δεν είναι το πιο ζωντανό κομμάτι της κερκίδας. Το κείμενο ειναι προσωπική άποψη ενός μέλους. Στείλε και συ τη δική σου άποψη και θα ανέβει

29-08-2012 01:10 #14
 
 
+8 gotzilas4: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Θυρα 4 επαψε να υπαρχει απο το 1991 κ οσοι γνωριζουν ξερουν τι εννοω.
Απο οπαδικο κινημα καταντησε παραμαγαζο καποιων περιεργων φιλοδοξων αλλα εμεις δυστυχως η ευτυχως δεν ειμαστε γαβρος ωστε αυτοι που ασχολουνται με τα οπαδικα να γινονται αντιπροεδροι της σουπαλιγκας.
Οπαδος σημαινει να αγαπας με ανιδιοτελεια την ομαδα σου κ να θελεις κ να κανεις πραγματα για το καλο της.
Ειναι κριμα συνεχεια να πεφτουμε στην λουμπα των εξυπνων εχθρων μας κ να το παιζουμε επαναστατες.
Το μονο που μας εχει μεινει να βλεπουμε κ να ζουμε ειναι τα ευρωπαικα παιχνιδια κ αυτο καποιοι κακεντρεχεις θελουν να μας τα στερησουν,θα τους το επιτρεψετε κυριοι της διοικησης?

29-08-2012 01:19 #15
 
 
randyacab: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

sorry admin team αλλα εμενα με εκφράζουνε οι αγράμματοι που ταξιδεύουνε αυτοί τη στιγμή! που ο παοκ είναι ο λόγος του να ποιούν και να γλεντήσουνε! που περιμένουνε να πάνε στην επομενη εκδρομή εκτος συνόρων (σπόντα περί του αν νοιάζονται), που θα γράψουνε απόψε ακόμα ένα σύνθημα για τα αδέρφια τους που είναι στην φυλακή και όχι στο site! με εκφράζουνε ακόμα και όταν για να προστατέψουνε τα καλά τους αδέρφια που γράφουνε κείμενα όπως αυτό και comment που το επικροτούνε βάζουνε τους εαυτούς τους πάνω από τον κίνδυνο και απαντάνε στην κάθε πρόκληση οποιουδήποτε απειλήσει το σπίτι και τη οικογένεια του ΠΑΟΚ!τέλος να πω ότι δη θα ήθελα να γράψω τίποτα από εδώ επειδή δεν έχω να περάσω κάποιο νόημα! το νόημα βρίσκετε σε ένα λεωφορείο και ταξιδεύει αυτή τη φορα για βιέννη! από βδομάδα θα ξέρει για που αλλου θα ταξιδέψει! αυτά!

29-08-2012 01:25 #16
 
 
+7 Klaus_Meine: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Kι'επειδη δημιουργουν την ατμοσφαιρα που δειχνει το βιντεο,δικαιουνται μετα να κανουν πραξεις που ζημιωνουν το συλλογο?Επειδη θα πανε αρκετοι στη Βιεννη,κι'εχουν παει και οπου αλλου εχουν παει,(και πραγματικα εχουν οργωσει την Ευρωπη),πρεπει να δειχνουν αυτοκαταστροφικες τασσεις???
Ο μαλακας που αδειασε τον πυροσβεστηρα στο χορταρι,δικαιουνταν να το κανει,επειδη πηγε σε εκτος εδρας παιχνιδια η ξελαρυγκιαστηκε στο πεταλο? Ας ξελαρυγκιαστει στην καφετερια στα παιχνιδια του ομιλου τωρα!
Σημερα ξημερωνει Τεταρτη,κι'εμενα ακομα ειναι πρησμενος ο λαιμος μου απο την περασμενη Πεμπτη....ας πεταξω,λοιπον,ενα καθισμα μεσα,οταν ξαναπαω γηπεδο,ετσι επειδη ειμαι ...αλανι....

29-08-2012 01:30 #17
 
 
+2 Klaus_Meine: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Αν ημουνα κακος,θα εγραφα οτι ο ΠΑΟΚ, τις προηγουμενες σαιζον,πηδηξε δυο φορες το γαυρο στο καραισκακη,και στο κυπελλο σε διπλους αγωνες,χωρις την παρουσια κοσμου,ουτε στο τουρκολιμανο,ουτε στην Τουμπα στο κυπελλο.Δεν ειμαι κακος ομως.
Αν ο ΠΑΟΚ, ειναι η αφορμη να ταξιδευετε,να γλεντατε και να ξεσαλωνετε,(κι'εγω μαζι),μη κανετε πραγματα που τον βλαπτουν.Ενας μπουζουκοβιος,μπορει να εχει "χτισει" ενα μαγαζι,οπως λεμε,αλλα αν παρεκτραπει,πετιεται εξω χωρις κουβεντα.Κι'αν μου πεις αν βαζω μπουζουκια και ΠΑΟΚ στην ιδια μοιρα,θα σου απαντησω "οχι",απλα εδωσα ενα παραδειγμα,οτι ο καθενας πρεπει να κινειται αναλογα με το ρολο του,και μεχρι εκει που τον παιρνει.

29-08-2012 01:51 #18
 
 
+4 VAGGT: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Στεφανε καταρχήν χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου και να εχεις υγεία σου ευχομαι.
Το περιστατικό με την Ραπιντ δεν ήταν κατι το οποίο το βλεπουμε σε καθε αγώνα της ομάδας μας ούτε καθε χρονο στο γήπεδο μας.Ηταν ενα μεμονωμένο περιστατικό στο οποίο φέρει τεράστια ευθυνη η αστυνομια αν οχι καθολική.
Οταν η οικογένεια σου κινδυνεύει να ξεκληριστεί απο το απέναντι πρεζάκι-μπερδεμένο-στημένο και βλεπεις οτι κανεις δεν κανει τιποτα να το προστατέψει ,πίστεψέ με θα τρέξεις να το σωσεις περνώντας τα χιλια μύρια κύματα και ολους τους γολγοθάδες της γης για να εισαι στο πλαι του.
Αυτο εκαναν και τα παιδιά της 4 με ενα οχι κομψο τρόπο(η εισοδος στο γήπεδο και με τους πυροσβεστηρες ανοιχτους δεν ηταν κ πλεον σικ) για να κανουν αυτο που οφειλε να κανει η αστυνομια.
Δεν συμφωνώ με καμιας μορφής επεισόδια.Εχω χαρακτηριστεί άπειρες φορές ως αντισυνδεσμιακός κτλ αλλα αυτήν την φορα η κινηση τους ήταν μονόδρομος αφού απειλούνταν πραγματικά οι ζωές των συνοπαδών μας στην θύρα 7.
Την ευθύνη δεν την εχουν οι οπαδοί.Βρηκαν το κουράγιο να επιτεθουν γυμνοί απέναντι σε φωτοβολίδες ενώ τα ΜΑΤ με πληρη εξάρτηση ηταν χεσμενα πανω τους και δεν εκαναν τιποτα ΩΣ ΟΦΕΙΛΑΝ.
Εκει μπαινει η ευθύνη της αστυνομίας και της διοίκησης.Απο τη στιγμή που τα ΜΑΤ και η αστυνομια ειναι ανικανη να προλαβει τετοια φαινόμενα(με σωματικο ελεγχο που προφανως δεν εγινε) δεν χρειαζονται να υπαρχουν κ να τους πληρώνουμε.
Συμφωνω με τον STALLION απολυτα επισης.Τοσα λεφτά δώσαμε και δινουμε για τις καμερες τα τουρνικε κτλ ως ποτε θα συνεχιζεται αυτο απο καποιους"μπερδεμενους"?

29-08-2012 02:20 #19
 
 
+4 antonios_PKP: ΠΑΟΚ_Ευρώπη

"Η Ευρώπη είναι ο μόνος χώρος που ο αετός μπορεί να πετάει ελεύθερος."
Δυστυχώς είναι αλήθεια.
Όταν ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΟΚ Θοδωρής Ζαγοράκης φώναζε ότι ο ΠΑΟΚ μπορεί να προστατεύσει μόνος του τον εαυτό του και ξεκίνησε την διαδικασία με τουρνικέ, σεκιουριτάδες και καθόλου αστυνομία το χάρηκα. Με τον καιρό πολλά ξεχάστηκαν, πολλά παραμελήθηκαν, πολλά άλλαξαν είτε προς το καλύτερο (βλέπε νέος ιδιοκτήτης) είτε προς το χειρότερο (οι "μπούκα" των οπαδών την περασμένη Πέμπτη)
Για να ΜΗΝ είχε συμβεί αυτό θα έπρεπε να είχε ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ Η ΠΑΕ: ώστε η αστυνομία να τους συνοδεύσει ως την θύρα 8 και εκεί να δεχτούν ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΑΕ. Έτσι θα είχε ΠΛΗΡΗ ΕΥΘΥΝΗ η ΠΑΕ ΠΑΟΚ και εφόσον γινόταν σωστά η δουλειά δεν θα είχαν φωτοβολίδες να πετάξουν στην 7 (με την αντίδραση των φίλων ΠΑΟΚτσίδων της 4)
Καληνύχτα. Ζούμε για την πρόκριση.

29-08-2012 02:37 #20
 
 
+1 curtis: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

εχουμε κ λεμε.1ον επραξε σωστα η 4 ναι η οχι?ταπεινη μου γνωμη ναι χωρις πολλα πολλα κ ναι ρε π@στη κ εγω αν ειχα καποιον το ιδιο θα εκανα,μιλαμε για το παιδι σας γκε γκε?η διοικηση με την αστυνομια τι κανει?πεταει αετο?ρε π@στη εχουν ακουστει τοσα κ τοσα πριν το ματς,ελεοοοοοος!!!!!!.ρε μας τη στησανε το καταλαβατε ?ζησακο?οπως θοδωρακι αλλα οσο ρισπεκτ εχω στη 4 διακρινω μια διαφορετικη αντιμετωπιση με το καβλιαρη.αν υπαρχει ακομα 4 αυτα που βλεπουμε ειναι..........

29-08-2012 04:42 #21
 
 
+4 mpempis25: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Το θέμα νομίζω οτι φτάνει στα όρια της παραφροσύνης απο μερικούς (βλ.randyacab).
Δηλ. εγώ που παίρνω συνεχώς τα τελευταία χρόνια διαρκείας στην 4 και δεν μπούκαρα να "σώσω" τα αδέρφια μου ειμαι φλώρος?
Ή μήπως επειδή εχω να πληρώσω εφορία,ΔΕΗ,παιδικό σταθμό,ενοίκιο,τηλέφωνο κ.λ.π. και δεν μπορώ να "γράψω χιλιόμετρα πάλι" είμαι λιγότερο ΠΑΟΚ απο εσάς?
Ξεκολάτε επιτέλους, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΟΚΟΜΕΤΡΟ.Όλοι αγαπάμε την ίδια ομάδα αλλα ο καθένας όπως και όσο μπορεί.
Υ.Γ. Αγάπη δεν σημαίνει σου κάνω κακό......ο νοών νοείτω!!!!

29-08-2012 08:55 #22
 
 
+1 dagie4a: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Εγώ με τη σειρά μου έχω να πω το εξής...Η τούμπα είναι ένα τεράστιο ηχείο ΑΛΛΑ ο ενισχυτής είναι η 4!!!Αν
"καεί" ΚΑΕΙΚΑΤΕ!!! Καλό ταξίδι στα παλικάρια που ταξιδεύουν!!!

Υ.Γ. gotzilas4 :Τα είπες πολύ ωραία μεγάλε,αλλά αυτό πρέπει να το καταλάβουμε εμείς οι ίδιοι η διοίκηση νομίζω ταπεινή μου άποψη πάντα έτσι,αν προσπαθήσει να αλλάξει κάτι θα στρέψει εναντίων της αρκετό κόσμο!Π.Α.Ο.Κ. ρε

29-08-2012 09:13 #23
 
 
+2 zissos: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

ο ΠΑΟΚ δεν ανήκει στη 4 και η 4 δεν θα υπήρχε χωρίς τον ΠΑΟΚ. Η θέση της 4 ήταν και θα παραμείνει στο πέταλο. Στον αγωνιστικό χώρο είναι η θέση των ποδοσφαιριστών. Αυτό που γράφει ο Νεουορκέζος κατά τη γνώμη μου και εγώ συμφωνώ απόλυτα, είναι ότι μια Θ4 που τρώει το ένα τρύπημα πίσω από το άλλο και κοντεύει να τινάξει στον αέρα ότι προσπάθεια κάνουμε όλοι μαζί εδώ και τόσα χρόνια, πραγματικά δεν την χρειάζεται ο ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ χρειάζεται μια 4 ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΠΑΔΩΝ που να διδάσκει οπαδισμό και να μπορεί να κάνει κουμάντο στο πέταλο.
Και επειδή πιο πάνω είδα μέχρι και βιντεάκια ποστάρουνε μερικοί. Στο γήπεδο πάμε για να δούμε τον ΠΑΟΚ φίλε, προσωπικά δεν με ενδιαφέρει πόσο νάρκισσοι έχετε καταντήσει στο πέταλο, ή αν κρατάτε όλοι αντρόιντ στα χέρια και έχει γεμίσει το γιουτουμπ με βιντεάκια. το 80% του γηπέδου έχει περάσει από το πέταλο και αυτό θα συνεχίσει να γίνεται. Η 4 πρέπει να φέρνει κόσμο στο γήπεδο και όχι να τον διώχνει

29-08-2012 10:00 #24
 
 
-2 OPADOS4A: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

αλού νταλού το άρθρο!! ο παντογνώστης αρθρογράφος κατηγωρεί ένα σύνδεσμο λες και όταν έγιναν τα επεισόδεια ήταν εκεί και ζητούσε ταυτότητες τον συμετέχοντων και ήταν όλοι μέλη τις θύρας 4! δεν ήταν τις νεάπολης ,του κορδελιου, τις χαλκιδικής, άσχετοι, ή οτιδήποτε άλο...... ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΩΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΕΙ..... όσο για το ότι προτιμαει να πηγαίνει σε γήπεδο εκλησία ( λες και όποιος φωνάζει κάνει επεισόδεια..) ας πάει στην Αγιά Βαρβάρα δίπλα είναι!!!!

29-08-2012 13:00 #25
 
 
+2 _sleeper: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Μιλαει για τη θ4 ως θ4, οχι ως συνδεσμο. Μαθε να διαβαζεις.

29-08-2012 13:05 #26
 
 
+2 teacher: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Από πού προκύπτει ότι κατηγορεί συγκεκριμένο σύνδεσμο; Μην γράφουμε ότι νά ναι... Όταν μιλάει για θύρα 4 αναφέρεται στο σύνολο του κόσμου που πάει εκεί. Κάποια στιγμή θα μπει και θα δώσει διευκρινίσεις ο NewYorker αλλά από όσα γνωρίζω δεν αναφέρεται σε καμία περίπτωση στον σύνδεσμο της 4

29-08-2012 13:06 #27
 
 
BrainRush: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Ο Άνθρωπος είναι τόσο μπερδεμένος κ έχει τέτοια ΤΣΙΜΠΛΑ στα μάτια του
που οι αποκαλούμενοι μπερδεμένοι κατά αυτόν δε φτουράν ΜΙΑ μπροστά του.
Καλό δρόμο στα παλικάρια μας που ανεβαίνουν Αυστρία.


Μ Ε Τ Η Ν Π Ρ Ο Κ Ρ Ι Σ Η ΠΑΟΚΑΡΑ
-4-

29-08-2012 13:47 #28
 
 
NewYorker: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Αυτοί που νομίζουν ότι κατηγορώ την θύρα 4 και τον σύνδεσμο εθελοτυφλούν. Ίσα-ίσα που τους υπερασπίζομαι. Τα καλόπαιδα που καταστρέφουν τον ΠΑΟΚ δεν έχουν να κάνουν τίποτα με τον σκοπό της μάζας του λαού της 4 που βγάζει την μαγκιά της με την φωνή.

Αυτό που έγραψα είναι ότι τα καλόπαιδα δεν ανήκουν στην 4 και για αυτό την εκθέτουν. Θέλει τρέλα να είσαι στη 4 και αναγνωρίζω ότι πάνω στην τρέλα σου κάνεις και μία στραβή. Οι υδροκέφαλοι όμως δεν υπηρετούν την ομάδα αλλά δρουν καθαρά με προσωπικά κριτήρια. Για αυτό λέω: θέλεις να βγάλεις απωθημένα, είσαι άγριο νιάτο και δεν ξέρεις τι να κάνεις την αδρεναλίνη σου; έξω από την ΠΑΟΚάρα μας ρε φίλε. Πάνε στο Αφγανιστάν να πολεμάς τους Ταλιμπάν.

@randyacab
Και βέβαια γουστάρω να βλέπω τέτοια κερκίδα και να φτιάχνομαι και σας ευχαριστώ για αυτό.. Αλλά άμα αφήσετε τους υδροκέφαλους να συνεχίσουν την ζημιά, που θα την κάνετε τέτοια κερκίδα? Με τον Πλατανιά?

@VAGGT
Ευχαριστώ για τις ευχές ρε φίλε.
Η αστυνομία πρέπει να πάψει να είναι δικαιολογία. Ξέρουμε την ανικανότητα της και το πώς λειτουργεί. Σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να μπουν μέσα οι υδροκέφαλοι ειδικά σε Ευρωπαϊκό αγώνα. Δεν ξέρω αν έσωσαν τους δικούς μας στην 7 ή όχι , αλλά ξέρω ότι πάνε να μας κλείσουν το μαγαζί.

Αν οι άνθρωποι της θύρας 4 δεν μπορούν να προστατεύσουν τον θεσμό της από τα καλόπαιδα καλύτερα να αλλάξει κάτι, προτού δεν υπάρξει ΠΑΟΚ. Δεν ζητάω οι της 4 να το παίξουν αστυνόμοι και να ελέγχουν ταυτότητες. Απλά πιστεύω, ως οργανωμένο σώμα μπορούν να αποβάλλουν τους υδροκέφαλους που βρίσκουν καταφύγιο μέσα στους κόλπους της και τρώνε της σάρκες αυτής και του ΠΑΟΚ. Δεν χρειάζεται να τους υπερασπίζονται γιατί δεν ανήκουν στην 4, ούτε να νιώθουν απειλούμενοι κάθε φορά που μιλάμε για αυτούς. Αυτή την φιλοσοφία θέλω να δω να αλλάζει.

29-08-2012 16:42 #29
 
 
-1 marley 4: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

NEW YORKER αυτο εγαψες
Αν οι άνθρωποι της θύρας 4 δεν μπορούν να προστατεύσουν τον θεσμό της από τα καλόπαιδα καλύτερα να αλλάξει κάτι, προτού δεν υπάρξει ΠΑΟΚ.

παλι δεν καταλαβαινεις και νομιζω οτι δεν το κανεις επιτηδες εισαι επικυνδινα ασχετος με τετοια θεματα
οι ανθρωποι(???????????????? εδω κανει μπαμ οτι δεν νιωθεις ΠΑΟΚ ....) της θυρας 4(δεν ειναι μονο ο ενας συνδεσμος που φερει την ονομασια) ειναι οι εκαντονταδες χιλιαδες ΑΔΕΡΦΟΙ ΜΑΣ (ακου ανθρωποι της θυρας 4) μας που εβλεπαν βλεπουν και θα βλεπουν τον ΠΑΟΚ απο την συγκεκριμενη κερκιδα αλλα ειναι και οι χιλιαδες αλλοι που θα βλεπουν απο εκει στο αμεσο μελλον συνδεσμιτες απλοι φιλαθλοι αντρες και γυναικες καθε ηλικιας τι ζητας λοιπον ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ? να ψαξουμε ποιοι ειμαστε και να κανουμε τι? στο αρθρο σου κανεις λογο και για μελλοντικα επεισοδεια και εχεις δεσει απο καθε αποψη οτι ο ΠΑΟΚ θα κατασρταφει θα διαλυθει κτλ απο τι θα γινει αυτο και με τι τροπο ? μαλλον δεν ξερεις αλλα ξερεις οτι θα φταινε οι ανθρωποι της θυρας 4.....

29-08-2012 17:19 #30
 
 
NewYorker: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

@Marley,

Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουμε να θεωρούμε την θύρα 4 και τους περί αυτής ως ιερές αγελάδες και ότι αναφέρεται σε αυτήν να θεωρείται βλασφημία.

Κάποιοι πρέπει να ξυπνήσουν και να δουν το κακό που γίνεται και απειλεί την ομάδα τώρα όσο ποτέ.

29-08-2012 18:01 #31
 
 
marley 4: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

δεν διαφωνω σε αυτο ποτε δεν μιλησα για ιερο ουτε καν για θεσμο και ποτε δεν θα πω οτι ολα ειναι καλα εκει και οτι δεν γινονται λαθη κτλ

αλλα το θεμα θυρα 4(οχι τον συνδεσμο) δεν ειναι απλο
υπαρχουν πολλοι με διαρκειας συνδεσμιτες και μη
χιλιαδες εισιτηρια ομως ειναι ελευθερα και η προσβαση εκει επισης οποτε μια παρεα μπαινει με τα στιλο στην 4 και τα πεταει τι θες να κανουμε οι αλλοι ? προφητικες ικανιτητες δεν εχουμε ντεντεκτιβ δεν θα γινουμε τι να κανουμε δηλαδη ? και μην πεις να τους πεταξουμε εξω γιατι δεν ειναι δικη μας δουλεια
ουτε ειναι τοσο ευκολο να παει καποιος και να παιξει ξυλο κατω απο τετοιες καταστασεις ακομα και αν ειναι διαθετιμενος και φυσικα χιλιαδες αδερφοι μας ειναι εκει μονο για να φωναξουν μονο για να χαρουν την νικη να δουν τον ΠΑΟΚ δεν σκεφτονται τιποτα παραπανω και καλα κανουν δεν ειναι δουλεια τους αυτη αλλοι ειναι υπευθυνοι και εκεινοι πρεπει να δοθν τι μπορουν να κανουν

υγ οι συνδεσμοι θα εχουν την αποκλειστικη ευθυνη οταν ολα τα εισητηρια ανηκουν σε αυτους σε καθε αλλη περιπτωση δεν ευθυνονται..

πιστευεις οτι ο καθε φιλαθλος

29-08-2012 18:18 #32
 
 
OPADOS4A: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

_sleeper,teacher και λοιποί διαφονούντες όταν ο αρθρογράφος λέει "Η θύρα 4 πρέπει να πάρει την γενναία απόφαση να εξυγιάνει τον εαυτό της" ενωεί τα τσιμέντα? η μήπως τα καρεκλάκια? όχι το σύνδεσμο?και όταν λέει "Αν δεν μπορεί ή δεν θέλει καλύτερα να μην υπάρχει με την μορφή που είναι σήμερα" ενωεί να ανακαινιστεί? λίγη σωβαρότητα δεν βλάπτει και τέτοια άρθρα ωφείλουν να είναι σωβαρά και ακριβή!!! τι άλο θα ακούσουμε μέχρι να πεθάνουμε? να κλείσουμε το πέταλο (!!!!!) και τα καρεκλάκια να αποβάλουν τα αναρχικά στοιχεία? αλού νταλού το άρθρο και τώρα που ξεκαθαρίστικε ότι δεν αναφέρεται στον σύνδεσμο αλλά στο πέταλο αυριο που θα περάσω έξω απο το γήπεδο θα του πω να εξυγιανθεί.....
υγ. πρωτείνω να κλείσει το πέταλο δια παντός και όταν μας κάνουν επίθεση να φωνάζουμε καθiστοί defence defence.....
υγ. sorry για το ειρωνικό ύφος μου αλλά δεν γίνετε να διαβάζουμε τέτοια οτινάναι κείμενα και να μην αντιδρούμε...

29-08-2012 18:27 #33
 
 
+1 teacher: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

Εννοεί όλους όσους πάνε στη θύρα 4 και οχι το σύνδεσμο της 4. Τεσπα ακρη δε βγαινει αν καποιος δε θελει να καταλαβει

29-08-2012 18:41 #34
 
 
OPADOS4A: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

δάσκαλε η ουσία είναι ότι οι σύνδεσμοι,όλοι οι σύνδεσμοι,πρέπει να εξυγιανθούν. καταλαβαίνω και πολύ καλά μάλιστα και σου το ξαναλέω το άρθρο είναι ότι ναναι όπως και αν το ερμηνέψει κανείς.....

29-08-2012 19:05 #35
 
 
+1 NewYorker: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

@OPADOS4A
Θέλεις να μου πεις ότι μια οργανωμένη 4 δεν μπορεί να περιορίσει τα αναρχικά στοιχεία όπως τους ονομάζεις?

Η 4 έχει παλικάρια που μπορούν να την προφυλάξουν. Δεν μπορούν να διώξουν 20 υδροκέφαλους πια?

Στην χειρότερη περίπτωση ας φτιάξουμε ένα κλουβί σε μια γωνιά της 4 σαν τα extreme sports, να τους βάζουμε εκεί μέσα και να τρώγονται όσο θέλουν (άντε για να γελάσουμε λίγο)…

29-08-2012 19:06 #36
 
 
+2 OPADOS4A: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

τωρα τα λες σωστά newyorker! απλά κατα την άποψη μου το αρθρο σου δεν εχει σωστη διατυποση! δεν ειναι θέμα θ4 είναι θέμα οργάνοσης των συνδεσμων η οποια δεν υπάρχει....

29-08-2012 20:45 #37
 
 
+1 NewYorker: ΑΠ: Καλόπαιδα και ... ορφανά!

@OPADOS4A

Που να τολμήσω να βάλω στο ίδιο κείμενο τις λέξεις: θ4, σύνδεσμοι και οργάνωση.

8-)

29-08-2012 21:39 #38
 

Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν δικαίωμα να σχολιάσουν.

Τελευταια posts

Τι γραφουν τα ΜΜΕ

  • Για τον ΠΑΟΚ
  • Για τους αντιπαλους
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_PREV MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_NEXT
Training Report

Training Report

24-04-2018 | acpaok.gr

Paokmania.Gr - To ανεξάρτητο site των οπαδών του ΠΑΟΚ | All rights reserved.