"Στόχος δεν είναι μόνο τα έσοδα,αλλά και η ανάπτυξη"

Τις πρώτες του σκέψεις ανέλυσε ο νέος εμπορικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, Θρασύβουλος Σαββίδης δίνοντας το στίγμα για το πως θα κινηθεί από εδώ και πέρα το εμπορικό τμήμα της ΠΑΕ.
"Στόχος δεν είναι μόνο τα έσοδα,αλλά και η ανάπτυξη"

Αναλυτικά όσα είπε στην εφημερίδα Σπορ του Βορρά:

"Το μάρκετινγκ είναι ένας κλάδος, η επιστήμη που κατευθύνει και δουλεύει τις πωλήσεις. Έχω σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και έκανα μεταπτυχιακό στη Στρατηγική Διοίκηση. Το μάρκετινγκ από τη στιγμή που δουλεύεις σε μεγάλες εταιρίες όπου υπάρχει δυνατό "brand name", όπως ο ΠΑΟΚ, είναι η καθημερινότητα. 

Εμείς θα είμαστε το back office και πρωταγωνίστρια είναι η ομάδα. Όλοι θα δουλεύουμε για να εξυπηρετούμε την ομάδα, και τους πελάτες μας για να τους παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες".

Για τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και το κάτα πόσο αυτές θα δυσχεράνουν το έργο του:

"Αυτό είναι 100% σίγουρο! Αλλά επειδή έζησα τέσσερα χρόνια και στην Αθήνα, μπορώ να πω με σιγουριά ότι το όνομα του ΠΑΟΚ μετράει παντού! Και έχει παντού κόσμο.

Ξέρω ότι ο ΠΑΟΚ ως εταιρία έχει μία πολύ καλή οργάνωση, την οποία θέλει να αναπτύξει ακόμη περισσότερο. Αυτό είναι για μένα το πρότζεκτ και η πρόκληση. Βρήκα ένα τμήμα στο οποίο η δουλειά του φαίνεται, όσον αφορά το μάρκετινγκ.

Η δουλειά μας είναι να το αναπτύξουμε από εδώ και πέρα. Μαζί με το εμπορικό... Μάρκετινγκ και trade μαζί. Να αναπτύξουμε και άλλες δραστηριότητες. Στόχος δεν είναι μόνο να έρθουν έσοδα, στόχος είναι να εξυπηρετήσουμε και όσο καλύτερα γίνεται τον συνεργάτη μας, τον σύμμαχό μας, τον πελάτη μας. Να υπάρχουν καλύτερες παροχές...".

Διαβάστε ακόμη...