Μπουσαΐντι ο εκλεκτός Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την admin team   
Κυριακή, 11 Ιούλιος 2010 16:17
Ο ΠΑΟΚ συμφώνησε με τον Τυνήσιο αμυντινό Ανίς Μπουσαΐντι για να καλύψει τη θέση στο δεξί άκρο της άμυνας.

Ο 29χρονος παίκτης έμεινε τελικά πριν λίγες ώρες ελεύθερος από την Σάλτσμπουργκ, συμφώνησε με τον ΠΑΟΚ και αύριο θα βρίσκεται στο Μπρουκενάου για να ξεκινήσει προπονήσεις υπό τις οδηγίες του Μάριο Μπερέτα.

Όπως είναι γνωστό η διοίκηση της ομάδας βρισκόταν εδώ και μέρες σε ανοικτή γραμμή τόσο με το παίκτη όσο και με τον μάνατζέρ του (Σέλουκ) και το μόνο αγκάθι στην ολοκλήρωση της συμφωνίας -που θα είναι μονοετούς διάρκειας εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- ήταν η προηγούμενη πλέον ομάδα του Τυνήσιου, η Αυστριακή Σάλτσμπουργκ, με την οποία δεσμευόταν μέχρι τον Ιούνιο του 2011. Οι πρώτες πληροφορίες μιλάνε για συμβόλαιο που θα κυμαίνεται κοντά στις 200.000 €

Ο Ανίς Μπουσαΐντι γίνεται ο δεύτερος παίκτης που εκπροσωπείται από τον Σέλουκ και θα ανήκει στο ρόστερ του ΠΑΟΚ. Θυμίζουμε ότι ο πρώτος ήταν ο Ζουέλα

Ποιος είναι ο Ανίς Μπουσαΐντι

Ο Μπουσαΐντι είναι 29 ετών (γεννημένος στις 10/4/81) και έχει την ευχέρεια να καλύψει και τη θέση του αμυντικού χαφ. Ο αμυντικός της Σάλτσμπουργκ το 2004 ήταν μέλος της Ολυμπιακής Ομάδας της Τυνησίας, στους αγώνες που έγιναν στην Αθήνα.

Ξεκίνησε την καριέρα του στην πιο γνωστή ομάδα της Τυνησίας, την Σταντ και το 2005 πήγε στην Μέταλουργκ Ντόνετσκ όπου σε 65 ματς είχε 2 γκολ.

Μετά από δύο χρόνια πήγε στην Μαλίν ως δανεικός από την Άρσεναλ Κιέβου, η οποία τον απέκτησε από την Μέταλουργκ αλλά δεν αγωνίστηκε ποτέ εκεί. Στην Μαλίν είχε 10 ματς και 1 γκολ. Το 2008 στην τρίτη του σεζόν στην Ευρώπη πήγε στην Σάλτσμπουργκ. Πανηγύρισε τίτλο μαζί της, το πρωτάθλημα πρόπερσι.

Θυμίζουμε ότι το Σάββατο 10/7 είχαμε ανεβάσει στην κεντρική σελιδα του paokmania ένα κείμενο των Σπορ του Βορρά όπου δινόταν μια εξήγηση για τον παραγκωνισμό του παίκτη από την ομάδα του...

Ο Μπουσαΐντι σε δράση, σκοράρει το μοναδικό του γκολ στο αυστριακό πρωτάθλημα σε αυτά τα 28 ματς που επαιξε πριν φύγει ο Αντριάνσε ο οποίος τον "πήγαινε" πάρα πολύ σαν παίχτη...

Και στο επόμενο video δίνει την ασσίστ στο πρώτο γκολ...και κάνει τη σέντρα στο δεύτερο γκολ της Red bull..


rssfeed
Μοιραστείτε το άρθρο με τους φίλους σας
Twitter Facebook Myspace Stumbleupon Digg MR. Wong Technorati google reddit YahooWebSzenario
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 12 Ιούλιος 2010 00:31
 

Σχόλια  

 
+2 MHXANIKOS: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Mέτριο το βιογραφικό του.....Μετά από 2 μήνες αναζήτησης δεξιού μπάκ περίμενα κάτι καλύτερο.Θα τον δούμε στο γήπεδο

11-07-2010 16:26 #1
 
 
+8 paoktrelos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Καλως ηρθες στη ΠΑΟΚΑΡΑ μας.
Στο γηπεδο θα φανουν ολα...

11-07-2010 16:27 #2
 
 
+15 navigator11: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

εγω θα τον κρινω οπως και καθε αλλον παιχτη της ομαδας,παλιο και νεο.βασει ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ εν ωρα δρασης.ολα τα αλλα περιττευουν .....

11-07-2010 16:30 #3
 
 
+4 GoMaRoS: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Από Σνάουτσερ και Αραμπατζή καλύτερος είναι, το θέμα είναι σε τι κατάσταση βρίσκετε, πρέπει να μάθει την ομάδα γρήγορα για να παίξει στα προκριματικά

11-07-2010 16:31 #4
 
 
+1 GORGINOC4: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Παραθέτοντας GoMaRoS:

Από Σνάουτσερ και Αραμπατζή καλύτερος είναι, το θέμα είναι σε τι κατάσταση βρίσκετε, πρέπει να μάθει την ομάδα γρήγορα για να παίξει στα προκριματικά



Καλα μην δινεις και ορκο..

11-07-2010 16:35 #5
 
 
+4 soflodoras: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Αντε ΠΑΟΚαρα!!Τετοιοι παικτες με τρελαινουν.Με πολυ χαμηλο πρεστιζ για διαφορους λογους αλλα με δυνατοτητες και κινητρο! Μεχρι τωρα εχουμε πεσει μεσα (Γκαρσια-Κοντρερας). Αν εχει και χαμηλο συμβολαιο ειμαστε μεσα!

11-07-2010 16:38 #6
 
 
+7 teacher: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Στο γήπεδο θα κριθεί. Αυτοί που τον διάλεξαν κάτι θα είδαν. Μακάρι να χτυπήσαμε φλέβα

11-07-2010 16:39 #7
 
 
0 iliasp1: μπαλα και ασε τα ραμαζανια

καλως τον...ελπιζω να παιξει και να τιμησει αυτουσ που τον εφεραν στην ομαδα και του δινουν την ευκαιρια...οντως το βιογραφικο του δεν λεει πολλα...αλλα στο χορταρι θα φανει...εξαλου ειναι μια οικονομικη λυση καθως μαρουλια δεν υπαρχουν...παιξε μπαλα και ασε τα ραμαζανια λεμεεεεεεεεε

11-07-2010 16:40 #8
 
 
-6 iliasp1: η τελευταια μασ μεταγραφη

υ.γ πιστευω πως αυτη ειναι η τελευταια μασ μεταγραφη...τα αλλα απο χριστουγεννα....

11-07-2010 16:45 #9
 
 
+6 dam: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Καλώς ήρθες στην ΠΑΟΚΑΡΑ μας!!!Συμφωνώ απόλυτα με τον navigator11!Δεν χρειάζεται ούτε αποθέωση ούτε εξευτελισμός του πριν καν τον δούμε στο γήπεδο!Από τη στιγμή που είναι η απόφαση της διοίκησης πρέπει όλοι μας να τη στηρίξουμε άσχετα αν συμφωνούμε ή όχι!

Υ.Γ Το αρνητικό είναι ότι δεν θα μπορεί να παίξει με τον ρούλη,γιατί δεν γουστάτρει καθόλου τους εβραίους,όπως είπε και κάποιος φίλος εδώ μέσα σε ένα σχόλιό του!!! :D :D :D

11-07-2010 16:51 #10
 
 
-11 aetos10: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Προτιμώ να μείνουμε με Αραμπατζή, Σνάουτσνερ παρά να πάρουμε τέτοιον παίχτη. Μακάρι να κάνω λάθος.

11-07-2010 16:56 #11
 
 
-11 fanatikos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Παικτες απο τη Γ΄ Έθνική της Αυστρίας και τη Β΄Εθνικη της Ρωσιας. Αυτες ειναι οι μεταγραφες μας.

Οι γαυροβαζελοι παιρνουν Ρομενταλ και Γκοβου, κι εμεις αυτους. Συμμεριζομαι την απογοητευση αρκετων από οσους μιλησαν παραπανω.

Τουλαχιστον πηραμε το Σαλπι, αλλιως θα ηταν τελειως απογοητευτικη η κατασταση. Και ολα αυτα μετα την καλυτερη χρονια μας εδω και 25 χρονια.
Με προκριματικα CL μπροστα μας.

11-07-2010 17:09 #12
 
 
+5 steliosxl: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Εύχομαι ο Ζήσης να δικαιωθεί για άλλη μια φορά,πολύ τολμηρή επιλογή.

11-07-2010 17:10 #13
 
 
-6 ntou_apo_pantou: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Επιλογή με μεγάλο ρίσκο... Ελπίζω να βγει του Ζήση..
Δεν θέλω να είναι ακόμα μια περίπτωση Μουν.

Χρειαζόμαστε παίχτη που να μπορεί να κρατήσει τη θέση καλά. Είδαμε όλοι πόσο άνετοι είμασταν όταν έπαιξε ο Κοντρέρας εκεί στα πλευ-οφ.. Δε θέλα με τίποτα να χαλάσουμε αυτη την εξαιρετική αμυντική λειτουργία.

Πάντως είναι σίγουρο ότι για τους πρώτους αγώνες, τέλος του μήνα, δεν προορίζεται ο συγκεκριμένος, είναι μακρυά από αγωνιστικό ρυθμό, πίσω σε φυσική κατάσταση και φυσικά, ως νεός, εκτός κλίματος της ομάδος.. Μάλλον προορίζεται για το πρωτάθλημα..

11-07-2010 17:18 #14
 
 
+7 teacher: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

A και να μην ξεχνιόμαστε! Κάποιοι που βγάλανε χτες το όνομα του Μεντί (μετά τη μεγάλη περσινή επιτυχία που είχαν με τον Ριέρα) καλύτερα να ψάχνουν λίγο περισσότερο πριν κάνουν πρωτοσέλιδο μαϊμού ειδήσεις. Ο ΠΑΟΚ δεν είναι σε θέση να δώσει τόσα λεφτά φέτος, αυτό το ξέρουν και οι πέτρες

11-07-2010 17:19 #15
 
 
+11 paoktrelos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Καλα μερικοι ζουν σε αλλο πλανητη.Νομιζουν οτι το χρημα ρεει αφθονο στη ΠΑΕ ΠΑΟΚ και περιμενουν κανα μαικον για δεξι μπακ.Ο αλλος συγκρινει την οικονομικη επιφανεια των γαυροβαζελων με τη δικια μας.Εδω λεμε πως να γλυτωσουμε κανα πενηνταρικο χιλιαδες εμεις για να βγαλουμε τη χρονια που λεει ο λογος και αυτος ειναι απογοηετευμενος που δε φερνουμε κανα γκοβου η κανα ρομενταλ.
Οτι και να πω...

11-07-2010 17:21 #16
 
 
+12 eleos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Παραθέτοντας GORGINOC4:

Παραθέτοντας GoMaRoS:
Από Σνάουτσερ και Αραμπατζή καλύτερος είναι, το θέμα είναι σε τι κατάσταση βρίσκετε, πρέπει να μάθει την ομάδα γρήγορα για να παίξει στα προκριματικά



Καλα μην δινεις και ορκο..


Είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ παίχτης απο τους υπάρχοντες ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ αποκτήθηκε. Μπορεί να παίξει όλη τη γραμμή.

Λίγη εμπιστοσύνη στο Ζήση και τα υπόλοιπα θα φανούν στο γήπεδο.

11-07-2010 17:24 #17
 
 
+7 fighter4: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Μακαρι να μας βγει!! Ο ζησαρος κατι ξερει.. ΠΑΟΚ ΡΕ

11-07-2010 17:28 #18
 
 
+11 3hills: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Εχει δει κανεις το παιχτη να αγωνιζεται? Πως ειναι δυνατον να κρινουμε πριν δουμε εναν παιχτη,και να λεμε "φτωχο Βιογραφικο","προτιμω Αραμπατζη", "λιγος ειναι" κλπ! Τι σημαινει φτωχο βιογραφικο,τι ειμαστε υπευθυνοι προσωπικου σε καμια εταιρια που μας ζητηθηκε να κρινουμε αν μας κανει ή οχι? Ελεος! Εγω θα στηριξω τις επιλογες αυτων που μεχρι σημερα μου εδειξαν οτι δουλευουν με στοχο το καλο της ΠΑΟΚΑΡΑΣ μας! Ηξερε κανεις τον βιερινια? ηξερε κανεις τον Λινο? Ηξερε κανεις τον Σορλεν? Μηπως τα Βιογραφικα τους ηταν αψογα που μας εγγυονταν επιτυχια? Δεν νομιζω! Ο καθρεπτης ειναι το γηπεδο για τους παικτες και για εμας ειναι η κερκιδα! ΧΑΛΑΡΑ ! Αφηστε σε αυτους που ξερουν!!

11-07-2010 17:28 #19
 
 
+14 Cuauhtemoc: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Τους είδαμε και τους γαυροβάζελους..με Σισέ μας νίκησαν?ΟΧΙ..ο γαύρος με Μαρέσκα,Μέλμπεργκ και άλλους πρωτοκλασσάτους μας νίκησαν?ΟΧΙ...σημασί α έχει η χημεία μιας ομάδας και όχι τα ονόματά της...

11-07-2010 17:38 #20
 
 
-12 fanatikos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Μη συγκρινουμε τωρα αυτους τους απίθανους που παιζουν στη Β' και στη Γ' Εθνική με Λινο, Βιειρινια και Σορλεν που εχουν παιξει σε Porto, Sao Paolo, Monaco.

11-07-2010 17:38 #21
 
 
+8 The Highlander: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Ρε παιδια χαλαρωστε και ξανασκεφτειτε μερικοι πριν σας πιανει η απογοητευση!
Περισυ τι εγινε? Μπορουσε ή δεν μπορουσε ο ΠΑΟΚ αν δεν επαιζε στο πρωταθλημα Γουαλαδαχαρας να παρει τον τιτλο ή οχι?
Και περισυ δεν μας επρηζαν οι πρασινοκοκκινοι για τις μεταγραφες τους? Ποια ηταν η καταληξη?
Ποια ομαδα εχει και θα χει την μεγαλυτερη ομοιογενεια σαν συνολο και ομαδα και κλιμα απο ολες τις ομαδες?
Ο παικτης ειναι εργαλειο απ οτι φαινεται και αυτον θελαμε και μπορουσαμε! Εμεις δεν μπορουμε να ειμαστε σαν την αεκ που ενω χρωσταει σε οποιον μιλαει ελληνικα να συνεχιζει να ξοδευει σε παικτες! Για την αεκ θα γινει κι αλλο αρθρο 44, 54 , 69 και οτι χρειαστει, για εμας οχι!
Αυτην την ωρα πρεπει να ειμαστε σε φαση συσπειρωσης προκειμενου να στηριξουμε με οτι εχουμε και δεν εχουμε την ομαδα μας που την πολεμαει ανοιχτα πλεον το συστημα με οτι μεσο διαθετει και οχι να γκρινιαζουμε και να μεταφερουμε κακη ψυχολογια αναμεταξυ μας.

11-07-2010 17:42 #22
 
 
+7 PAOK4SWE: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Osi milane gia kakes metagrafes...sxedon oli i pextes pou exoume pari ta dio teleftea xronia, me kati elaxistes ekseresis, itan pextes TELIOMENIk anastithikan ston PAOK. Etsi ine k me tis metagrafes fetos, ektos tou Salpi vevea. Alla dn exoume lefta gia pextarades, ksipniste epitelous

11-07-2010 17:46 #23
 
 
+12 Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.: Λίγη σύνεση δεν βλάπτει

Όποιοι ονειρεύονται "λαγούς με πετραχύλια" στον σημερινό ΠΑΟΚ, ας πουλήσουν δικά τους περιουσιακά στιχεία (π.χ.σπίτια, χωράφια) να δώσουν τα χρήματα στον Βρύζα και να φέρει τους παιχταράδες που ονειρεύονται.

Σύσσωμος ο ΠΑΟΚ θα τους τιμάει κάθε χρόνο για την προσφορά τους αυτή. Αν δεν το κάνουν, τότε να μην έχουν τόσο υψηλές απαιτήσεις.

Υ.Γ. εκτός και αν υπονοούν, οτι η ΠΑΕ έχει τα χρήματα και δεν αγοράζει τους κατάλληλους παίκτες. Άρα ο Ζαγοράκης δεν κάνει το καλύτερο δυνατό για την βελτίωση της ομάδας, ας το πουν στα ίσα.

Λίγη σύνεση δεν έβλαψε κανέναν. Μην το πω χοντρά..!

ΠΑΟΚ πάνω απ΄ όλα !

11-07-2010 17:47 #24
 
 
+6 Alastor: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

καλα,το οτι εχει μετριο βιογραφικο τι παει να πει?και ο κουτσιανικουλης ειχε βιογραφικο μονο στον εργοτελη και σκασαμε 1μιση μυριο για αυτον....τωρα χαλιομαστα για 200 χιλιαρικα?

11-07-2010 17:47 #25
 
 
-7 aetos10: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Δεν μπορούμε να έχουμε άποψη για έναν παίχτη; Πότε έγινε αυτό; Δεν έχω άποψη για τον Φορλάν ή για τον Πάντο; Τι λέτε ρε;
Τι σχέση έχει η πορεία του Τυνήσιου με του Βιειρίνια, του Λίνο και του Σορλέν; Λαχεία πήραμε πολλά πέρυσι και δεν μας βγήκε κανένα. Να θυμίσω ονόματα;

11-07-2010 17:48 #26
 
 
-10 fanatikos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Παιδια αυτονοητα πραγματα λετε. Ολοι καταλαβαινουμε οτι δεν υπαρχουν λεφτα.

Αυτο ομως δε σημαινει οτι πρεπει να χαιρομαστε με αυτην την κατασταση ή οτι πρεπει να λεμε οτι ειναι παικταραδες αυτοί.

Η πλακα ειναι οτι οι ιδιοι που λεγανε "δε χρειαζοματε επενδυτη, εχουμε το λαο μας", τωρα λενε "γιατι μιλατε αφου δεν εχουμε λεφτα".

Πως τσακωνονται οι επενδυτες για το ποιος θα πρωτοπαρει τον πεθαμενο γαυρο και το βαζελο και τον ΠΑΟΚ που παιζει CL δε γυριζει να τον κοιταξει κανεις? Εχει καποιος απαντηση σε αυτο? Αλλιως τσαμπα συζηταμε.

11-07-2010 17:54 #27
 
 
+7 Stonebird: O καιρος θα δειξει

Του χρονου θα κραζετε αμα φυγει. Τον Κοντρερας τον ξερατε πρν ερθει ελευθερος? Τον Αναστσακο? Για τον Μπακαγιοκο τι λεγατε? Αντεολοι γινατετεχνικοι διευθυντες. Αν θελετεκατι καλυτερο απλα δωστε λεφτα στην ομαδα. Καιεγω θελω τον Dani Alves

11-07-2010 18:06 #28
 
 
+11 thief: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Καλως ήρθες παιχταρά μας και μακάρι να βοηθήσεις ..!!

Πάλι "παπά" από τον Μετρουλάκη φάγαμε, ανέβηκαν οι "απαιτήσεις" μας γαι έναν παίχτη που το κασέ είναι όσο και του Μούσλι και μας κακοφαίνεται τώρα αυτός που ήταν και η βασική επιλογή μας.

Τελικά ένα ψευτό-πρωτοσέλιδο τι σου είναι...

11-07-2010 18:11 #29
 
 
+8 kostas210: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

αδελφια ενα θα πω 3 χρονια με ζηση δεν εχει φερει παικτη που να εχει φυγει βραδυ και ολοι αποδιδουν τα μεγιστα γιαυτο μην λεμε οτιδηποτε .εξαλλου δεν ειναι τυχαιο που εχουν φαγωθει ο γαυρος και οι λαγοι να τον παρουν στην ομαδα τους

11-07-2010 18:17 #30
 
 
-14 skywalker4: eleos

tragikoi ekei sthn pae kati den paei kala,me tetoies metagrafes 4os den pas gia tipota,oi alloi govou,oi alloi romendal camoranesi miralas ibagaza ,oi alloi diop pou exoun tragika xreh k emeis bghkame cl k kanoume metagrafes daneikous zueles,ton marokino auto deksi back k kala pou ithele na erthei pisw o salpigidis giati autos ithele k irthe den einai metagrafh ths pae,tha xoume pali klamata sta prokrimatika k tou cl k tou uefa distixos

11-07-2010 18:17 #31
 
 
-14 fanatikos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Παραθέτοντας kostas210:

αδελφια ενα θα πω 3 χρονια με ζηση δεν εχει φερει παικτη που να εχει φυγει βραδυ


Απο τις εννιά περισυνες μεταγραφες (Βιτολο, Κουτσια, Φωτακης, Φιλομενο, Τσιριλο, Σαβινι, Μουν, Μοραες, Εντινιο) πες μας μια (πλην Βιτολο) που να βγηκε. Φτανει πια η θεοποιηση και το αλαθητο του Ζηση και του καθε Ζηση.

11-07-2010 18:34 #32
 
 
+6 Stonebird: περσυ

Ναι περσυ ολοι οι πεκτες που ηρθαν βοηθησαν. Με τον Τσιριλο βγηκες καλυτερη αμυνα, ο Φωτακης πηρε παιχνιδια( Γιαννενα) ο Φιλομενο και Σαβινι επαιξαν στα πλει οφ, ε Κριστινο τραυμαστηκε ( οντως καντε πορεια κατα του βρυζα πώς δε το προβλεψε?)

11-07-2010 18:44 #33
 
 
+11 dam: fanatike

Έχεις αρχίσει να κουράζεις και αυτό δεν είναι καλό!!!Αν εξαιρέσεις τους Μουν και Εντίνιο που όντως δεν προσέφεραν (Φιλομένο και Μοράες είχαν τραυματισμούς,οπότε είναι άδικο να τους βάζεις μαζί με τους άλλους), οι υπόλοιποι βοήθησαν και μάλιστα πολύ!Εξάλλου δεν έχουν αποκτηθεί όλοι για να παίζουν βασικοί!Γι' αυτό παρόλο τους τόσους τραυματισμούς πέρυσι, κάναμε τέτοια πορεία!!!

Αυτή λοιπόν η ομάδα που βλέπεις είναι δημιούργημα δικό μας που δώσαμε τόσα λεφτά με διαρκειάς και μετοχές και του Ζαγόρ-Βρύζα που έκαναν τις επιλογές!Γι' αυτό τους ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ και δεν θεοποιούμε κανέναν!Αν έχεις αντίρρηση πήγαινε εσύ στη θέση τους και να σε κριτικάρουμε όλοι εμείς εκ του αποτελέσματος!

11-07-2010 19:08 #34
 
 
+6 kostas210: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

αδελφε fanatike δεν θεοποιω κανεναν ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ αλλα μην ξεχνας οτι ο φιλομενο τραυματιστηκε νωρις .ο κουτσια ηταν φυσικο για μενα 1η χρονια στην ομαδα να μην προσαρμοστει θα τον δουμε φετος
ο τσιριλο οσο περναγε ο καιρος ηταν και πιο σταθερος.για τον μουν και τον φωτακη δεν ξερουμε γιατι δεν τους εβαλε σε πολλα παιχνιδια ειδικα τον μουν. ο κριστιανο και αυτος τραυματιστικε οσο για τον εντινιο μπορει να εχεις δικιο αλλα και αυτος μας εδωσε την νικη στο τηγανι.ο σαβινι στα πλευ οφ που τον εβαλε βασικο δεν απεδωσε;αυτη ειναι η αποψη μου αδελφε

11-07-2010 19:16 #35
 
 
-3 nikospaoki: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

kalitera tha itan na pername ton josemi para.to biografiko tou den itan oti kalitero alla elpizo na bgo lathos

11-07-2010 19:21 #36
 
 
0 aetos10: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Μην ξεχνάμε Παπάζογλου, Αμπουμπακάρι που παίζουν σε θέσεις που δεν έχουμε άλλους!

11-07-2010 19:27 #37
 
 
+4 aggmet: φανατικο

ρε φανατικε ο λινο που επαιζε? στα 3α της πορτο ο κοντρερας β εθνικη ητανε
ο μουσλι απλα δεν επαιζε πουθενα
ο κονσεισαο απο καπου απο το ντουμπαι μας ηρθε
ο βιτολο στο γυμνοσαλιαγκα θες και αλλα παραδειγματα???
μπορει να βγει καλος, μπορει σκαρτος
οταν παιξει βλεπουμε

11-07-2010 19:34 #38
 
 
+4 paokaras4.: ...

loipon !@#$%^& fanatike ekana upomoni dioti sumfono pos prepei na sevomaste tin gnomi tou kathenos alla allo na les tin gnomi sou kai allo se kathe arthro pou anaferete stis metagrafes mas na antitasese kai na to pezeis eksupnos...opos leei kai o aderfos dam ligo pio pano EXEIS ARXISEI NA KOURAZEIS...

EDITED BY ZORRO4
ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΒΡΙΣΙΕΣ ΣΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ SITE ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ... ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΟΣΜΙΑ.

11-07-2010 19:38 #39
 
 
+7 paokaras4.: ...

1)apo oso tha diavases sto xthesino arthro den pezei g' ethniki logo anikanotitas...isa isa itan apo tous kaluterous paiktes mias omadas i opoia fetos ekane polu kali poreia sto europa.(kai sto protathlima mia zoi protagonistei)
2)den boreis na krineis an den deis...mi ksexnas poso zalisma arxidion fagame apo ta erpeta gia gracian,amorozo,abre u kai sto telos ti apodeixtike
3)otan vlepo tetoia com san auta pou kaneis mou rxete sto mualo i kritiki pou askisame ston santos(kai ego...)kai trelenome giati apodiknuete oti merikoi exoume parameinei oi idio malakes
kai 4)gia persu pou eipes filomeno cristiano kai fotakis(stin arxi) eixan travmatismous kai ton edihno ton efere o SERGIO...oson afora ton koutsia prosopika to xera pos toulaxiston ton 1o xrono den...
TELOS

11-07-2010 19:40 #40
 
 
+4 DOCTOR -4-: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ!ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ!ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΣΕΜΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ!ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΛΙΝΟ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΤΟΥ ΕΦΕΥΓΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ!ΠΑΜ Ε ΓΕΡΑ...

11-07-2010 19:42 #41
 
 
+2 paokaras4.: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Παραθέτοντας aggmet:

ο μουσλι απλα δεν επαιζε πουθενα

atalanta epeze aderfe...

11-07-2010 19:44 #42
 
 
+2 aggmet: paokaras4

φιλε παοκαρας το εγραψα ''δεν επαιζε πουθενα'' δλδ ειτε ητανε στην αταλαντα ειτε οχι το ιδιο και το αυτο , με 5 και 10 αγωνες την χρονια τπτ δεν κανεις

11-07-2010 19:55 #43
 
 
-2 MHXANIKOS: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

aggmet έχεις μεσάνυχτα από τα βιογραφικα των παιχτωνΠαραθέτοντας aggmet:

ρε φανατικε ο λινο που επαιζε? στα 3α της πορτο ο κοντρερας β εθνικη ητανε
ο μουσλι απλα δεν επαιζε πουθενα
ο κονσεισαο απο καπου απο το ντουμπαι μας ηρθε
ο βιτολο στο γυμνοσαλιαγκα θες και αλλα παραδειγματα???
μπορει να βγει καλος, μπορει σκαρτος
οταν παιξει βλεπουμε


απο τα βιογραφικά των παιχτων μας έχεις μεσάνυχτα...

11-07-2010 20:04 #44
 
 
0 alesi_4_: KALWS HRTHES

an kai den me enthousiazei ARXIKA..KALWS IRTHES STHN PAOKARA MAS NA KANEIS MIA NEA ARXH KAI KALOUS TITLOUS..AS PERIMENOUME NA DOUME TON PAIKTH KAI META NA VGALOUME ASFALH SYMPERASMATA...PERIM ENW NA SE DW STA FILIKA..

11-07-2010 20:18 #45
 
 
+1 alesi_4_: FTANE H MIRLA

EGW STHRIZW THN PAE GIATI DEN EFYGE KANENAS STHN TELIKI AN DEN VGEI O PAIKTHS DEN PAIZEI APLA TA PRAMATA THA PAIKSEIS ME SAVINI DEXI MPAK..XEIROTEROI APO PERSI DEN THA MASTE...AYTO EINAI SIGOYRO VGEI DEN VGEI TO "PALTO" POU OPWS APOKALEI O KOSMOS POU FERAME

11-07-2010 20:33 #46
 
 
+3 Stonebird: kai για να μη ξεχναμε!

Αλλο ενα πετυχημενο πρωτοσελιδο της πετρουλασπορτ. Μετα τον Ριερα, τον Αιμαρ, τον Στεφανη, την πωληση του Βιερινια. Τις πετυχημενες προβλεψεις που ειχε στοθεμα του Βιτολο και του Φιλομενο, του Καστιγιο πριν 2 χρονια και δεκαδες αλλα που δε θυμαμε, εκανε αλλη μια σωστη προβλεψη! Μπραβο!!

11-07-2010 21:27 #47
 
 
+5 Isaak the Greek: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Μερικοι πρεπει να αναθεωρησουν ως προς το ποια ομαδα υποστηριζουν.

Στον ΠΑΟΚ δεν προκειται να δειτε μεταγραφες που θα παιξουν για 6 μηνες μπαλα και μετα θα φυγουν απληρωτοι βαζοντας την ομαδα σε νεα χρεη και περειπετειες.Τουλαχι στον μεχρι να βρουμε κανα απο μηχανη κροισο που να τα χωσει χοντρα!

Αυτα σε αλλες γειτονιες.

Καλως ηρθες Μπουσαιντι.Ελπιζω να ριξεις 4-5 τετοιες ρουκετες και με μας

11-07-2010 21:36 #48
 
 
+4 The Highlander: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Παραθέτοντας fanatikos:

Πως τσακωνονται οι επενδυτες για το ποιος θα πρωτοπαρει τον πεθαμενο γαυρο και το βαζελο και τον ΠΑΟΚ που παιζει CL δε γυριζει να τον κοιταξει κανεις? Εχει καποιος απαντηση σε αυτο? Αλλιως τσαμπα συζηταμε.

Φυσικα και υπαρχει απαντηση αδερφε αλλα θελει πολυ χωρο να σε παραθεσω τις αποδειξεις και γι αυτο θα σε πω μονο ενα: ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ! Ειναι κατι πολυ περισσοτερο...

11-07-2010 22:31 #49
 
 
+5 alesi_4_: PAOKARA

O HIGHLANDER EXEI DIKIO..TO THEMA EINAIY KAI POLITIKO....GIA NA PAREI KAPIOS TON PAOK PREPEI NA TON PAREI OXI GIA THN PSIXI THS MANAS TOU ALLA NA TOU PLASAROUN KAI KANA ERGO EDW PANW....POIOS KSEREI TI IPOSXETHIKAN STON MARINAKI TU GAVROY...KALYTERA ME EPENDYTH KOSMO XORHGOUS KAI TEO-ZHSH DIAXEIRISTES...AN MPOUME STOUS OMILOUS ERXONTAI XRYSES MERES...ASXETO ELEOS ME TO XTAPODI 9/9 EKANE??PREPEI STO EPOMENO PAIXNIDI NA TU KANUME MIA EPISKEPSI NA MATHUME TI THA PEI GIA TA PROKRIMATIKA

11-07-2010 22:57 #50
 
 
+3 die8nhs: Καλώς ήρθες!

Μια ακόμη προσθήκη.
Καλός φαίνεται στα χαρτιά, αλλά αυτά δεν παίζουν μπάλα.
Θα σε δούμε στο γήπεδο.
Το καλό είναι ότι έχει 1 έτους συμβόλαιο.
Που σημαίνει ότι
1) θελει να ξαναφτιάξει το όνομα του μετά τον χρόνο που πέρασε παροπλισμένος
2) δεν θα επιβαρυνθεί περαιτέρω χρόνο ο πρυπολογισμός μας του χρόνου αν δεν βγει καλός.

Απο την άλλη, αν κάνει καλή χρονιά και τεθεί θέμα ανανέωσης, η Τούμπα θα τον κρατήσει...
Όπως ξέρει να κρατάει όλα τα καλά παικτάκια!

11-07-2010 23:20 #51
 
 
+3 STRAFNIK: φα βήξει :)))

θα δουμε τι θα κανει το παικτακι... ελοιζω να μας βγει καλος...

11-07-2010 23:40 #52
 
 
-2 vuvuzelas4: Σάλπι, και μετά το χάος...

από 52 σχόλια που διάβασα, συμφωνώ μόνο με τα σχόλια του fanatikos. στην πιο κρίσιμη στιγμή της νεότερης ιστορίας της ομάδας, δεν κατεβαίνεις στο τσαμπιονς λιγκ με μεταγραφές τύπου ζουέλα και μπουσαίντι. ειδικά μάλιστα αν σ' αυτές τις θέσεις πονάς.κάνεις την υπέρβαση για να πετύχεις την υπέρβαση. ακόμη κι αν δεν περάσεις στους ομίλους, έχεις μπροστά σου ένα πρωτάθλημα στο οποίο μπορείς να είσαι ο πρωταγωνιστής. με πρόχειρες λύσεις δεν μπορεί να περιμένεις τίποτε καλό.

12-07-2010 01:30 #53
 
 
+1 Fila8los86: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Τον ξερω λιγο αυτον, δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, αλλα εχει τα χαρακτηριστικα που θελουμε για τα πλαγια μπακ μας.
Μπορει και "ανεβαινει" και αυτος σαν τον Λινο και τον Αραμπατζη, με τη διαφορα οτι ειναι αξιοπρεπης στην αμυνα, σε αντιθεση με τον Αραμπατζη.
Αν θυμαμαι καλα κατεχει και τα δυο ποδια, αρα ισως να μπορει να παιξει και αριστερα αν χρειαστει.

12-07-2010 02:19 #54
 
 
+1 apla5: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

fanatike ta xoume pei 100 fores...an theleis pane gine re file vazelaki kai gayros...ante mas exeis priksei...!!!perisi poios se ekane na pisteueies mexri tin 26 agwnistiki oti tha pareis prwtathlima...oi idioi paixtes!!!kai prwtos den einai oute apo γ oute apo β ethniki..!!
kalws irthes....stin PAOKARA MAS KAI STON NAO MAS!!!

12-07-2010 02:37 #55
 
 
0 apla5: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

FANATIKE TWRA DIAVAZW OLA SOU TA SXOLIA...esu agori mou eisai ston kosmo sou..h mapineis se aspondila site h kati allo kaneis den eksigiountai oi apantiseis sou alliws..!!!edinho pios tn efere re...moraes pios tn efere???o sergio...kai 2on...esy perimenes oti o koutsi den tha se evgaine toso polu an kai egw akoma tn pisteyw!!!o cirillo den se vgike???mallon filaraki an den tn eixes st play off tha soun vrwma...!!!o filomeno den se vgikee??pou to palikari oso itan gero se epekse auto pou perimenes kai kalutera...ti na pw...logika piomenos tha sai kai tha ta grafeis..!!se ola ta themeta polu kontra pas re filaraki se polla atoma(zisi-zagoraki) ...den thelw na pistepsw pws eisai aspondilo erpeto...

12-07-2010 02:44 #56
 
 
-3 apla5: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

loipon skywalker...se vazw stoiximataki...!!!an den pame omilous uefa...ela na me gamiseis..!!h pame omws...egw thelw apo esena na min patiseis sto gipedo..!!!giati me auta pou les den tha xeis thetiki aura gia tin omada kai tetoia tupakia den ta goustaroume ston nao mas...!!!Ante mikses olo gkriniazete...edw eimaste re,ola ta arthra kataxwrountai..!!!ak ou ta esu kai polloi alloi..!!ante varethika...san klammena mounia kanete..eipame na sevomaste tis gnwmes alla eseis to xete gamisei...

12-07-2010 02:48 #57
 
 
0 vetealaporra4: apla5

εισαι και πολύ μ..... ρε δικέ μου. ποιος όμως νομίζεις ότι θέλει να σε @αμήσει? ήθελα να σε είχα μπροστά μου να δώ θα έλεγες αυτές τις μ...... ή μήπως θα κατουριόσουν πάνω σου από τον φόβο. γκιόζη ε γκιόζη, που τολμας να βριζεις όποιον έχει αντίθετη γνώμη από σενα. φασιστοειδές! απορώ γιατί σου επιτρέπουν ακόμη να σχολιάζεις.

12-07-2010 03:36 #58
 
 
+1 dam: vuvuzela4

vuvuzelas4: Σάλπι, και μετά το χάος...

από 52 σχόλια που διάβασα, συμφωνώ μόνο με τα σχόλια του fanatikos. στην πιο κρίσιμη στιγμή της νεότερης ιστορίας της ομάδας, δεν κατεβαίνεις στο τσαμπιονς λιγκ με μεταγραφές τύπου ζουέλα και μπουσαίντι. ειδικά μάλιστα αν σ' αυτές τις θέσεις πονάς.κάνεις την υπέρβαση για να πετύχεις την υπέρβαση. ακόμη κι αν δεν περάσεις στους ομίλους, έχεις μπροστά σου ένα πρωτάθλημα στο οποίο μπορείς να είσαι ο πρωταγωνιστής. με πρόχειρες λύσεις δεν μπορεί να περιμένεις τίποτε καλό.
Παράθεση 12-07-2010 01:30 #53

Και αν γίνει η στραβή, όπως λες και όπως έγινε πέρυσι, προφανώς εσύ και ο fanatikos, θα καλύψετε το άνοιγμα τόσο το περυσινό όσο και το φετινό (μακριά από εμάς βέβαια αυτό το ενδεχόμενο!!!).ΣΩΣΤΑ ;;;

12-07-2010 07:56 #59
 
 
-1 kotsos19: Ονειρα

Εγω του εύχομαι τα κάλυτερα με τον ΠΑΟΚ.Ο Βρύζας πιστεύω πως ξέρει τι παίχτη φέρνει.Αν δεν κάνω λάθος είχε συμβόλαιο 800.000 ευρο για δεξί μπακ που σημαίνει οτι δεν ειναι τυχαίος παίκτης.Απο την άλλη οσο αφορα την αδρανειά του θα πω οτι ο ΠΑΟΚ αναστένει και νεκρούς.Ειναι 29 και δεν νομίζω να θέλει να σταματήσει την καριέρα του εδω,θα έχει καποιες φιλοδοξίες.Οσο αφορα αυτον τον Γαλλο δεν νομιζω οτι μπορουσαμε να τον φέρουμε γιατι θα εχει καλύτερες προτασεις.

12-07-2010 08:48 #60
 
 
0 alex1980: καλως ηρθες...

καλωσ ηρθες στην παλαιστινη!!!!μολισ δει τουσ ταλιμπαν με τα παλαιστινιακα θα αφηνιασει σαν ταυρος τησ red bull!!!!κ θα παρει σβαρνα ολη τη γραμμη ασε τι θα γινει μολισ του πουνε οτι παιζουμε 2 φορες το χρονο με εβραικη ομαδα!!!ερε γλεντια!!!καλως ηρθες ταλιμπαν!!!στους μιρλαλιμπαν που σε κραζουν πριν σε δουν!!!!!

12-07-2010 08:50 #61
 
 
-1 tolis14: Ονειρα

Πραγματικα ορισμενοι εδω μεσα ονειροβατουν...
Οσο και αν το θελουμε ολοι μας, ας μη γελιομαστε, το πιθανοτερο ειναι οτι δεν θα περασουμε στους ομιλους του C.L....ασ ειμαστε ρεαλιστες ρε παιδια..αν λοιπον ανοιχτουμε και παρουμε παιχταραδες και αποκλειστουμε απο τους ομιλους, ποιος θα πληρωσει τα ανοιγματα? εσυ φανατικε?
Απο την αλλη, υπαρχει και το αλλο...με τετοιους φτηνους παιχτες, μπορει πιο ευκολα να μεινει ο κοντρερας...προτιμω να μεινει αυτος παρα να ερθει ενας που δεν ξερουμε πως θα βγει και να "θυσιαστει" καποιος ηδη δοκιμασμενος..
Πανω απ'ολα ομως, να εχουμε συναισθηση που ειμαστε...δεν γιναμε ξαφνικα ρεαλ...το χρημα ειναι περιορισμενο...ειδαμ ε ολοι περυσι που αποκλειστηκαμε απο τους ομιλους τι ανοιγμα δημιουργηθηκε...τα ιδια θελουμε και φετος?

12-07-2010 08:58 #62
 
 
0 Zorro4: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ... ΟΤΑΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΑΟΚ ... ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΟ "PLAY STATION" ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗΝ ΟΠΑΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ.

ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ... ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΑΛΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΕΔΩ. ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΘΑ ΒΓΟΥΝ ... ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΠΑΝΕ.
ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ME ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.

ΥΓ
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΙ ΚΡΑΞΙΜΟ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ BACAYOKO? ;-)

12-07-2010 10:19 #63
 
 
-1 27paok: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ-ΣΚΑΟΥΤΕΡ- ΜΑΝΑΤΖΕΡ-ΚΡΙΤΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟΨΗ(ΘΕΤΙΚΗ Η' ΑΡΝΗΤΙΚΗ)ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.

12-07-2010 11:14 #64
 
 
+1 fanatikos: aggmet:

Κοντρερας - Θέλτα, Μπραγκα (απο τις κορυφαιες της Προτογαλιας και φυσικα οχι Β΄Εθνική)

Μουσλι - Ουντινέζε, Αταλάντα

Λίνο - Πόρτο

Βιτολο - Τενεριφη, Θελτα, Σανταντερ (το οτι πηγε ενα χρονο δανεικος στα ερπετα δε λεει τιποτα)

Μιλαμε για τεραστιες ομαδες και δυνατα βιογραφικά,
που φυσικα καμια σχεση δεν εχουν με τις ομαδες της Β' και της Γ΄ Εθνικής που παιζουν Ζουελα και Αραβας.

1. Το οτι δεν εχουμε χρηματα ειναι προφανες. Και οι πετρες το ξερουν. Αλλα απο το να παιρνουμε δυο παικτες Β' και Γ' Εθνικης, δεν δινουμε τα χρηματα για ΜΙΑ καλη μεταγραφη, ή εστω για να κρατησουμε τουλαχιστον τον Κοντρέρας?

2. Αλλο το να μην βρισκεις επενδυτη και αλλο το να λες "δε χρειαζομαι επενδυτη αφου εχω το Λαο και Ζηση-Ζαγορ" ενω δεν εχεις δεκαρα. Ξερετε εστω και μια σοβαρη ομαδα στην Ευρωπη ή στην Ελλαδα χωρις επενδυτη?

12-07-2010 13:39 #65
 
 
0 fanatikos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Το να λεμε "καλωσηρθες στον ΠΑΟΚ" ειναι το προφανες. Κι εμεις που λεμε για το φτωχο βιογραφικο τους εννοειται οτι τους καλωσοριζουμε. Ειπε κανεις οτι θα παμε να τους αποδοκιμασουμε?

Ομως αλλο αυτο και αλλο οτι θα πρεπει να επιδοκιμαζουμε την καθε αστοχη μεταγραφη.

Το αν καποιοι ενοχλουνται απο αυτα που γραφουμε εγω και αρκετοι αλλοι εδω μεσα, με αφηνει τελειως αδιαφορο. Το να ενοχλεισαι επειδη ο αλλος λεει τη γνωμη του ειναι φασισμός.

Νοοτροπιες οπου οποιος δε συμφωνει σε ολα με τη διοικηση, υβριζεται τις συνανταει κανεις μονο στα ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ που ειναι πρωταθλητες του φασισμου και της προπαγανδας. Οποιος δεν αντεχει τη γνωμη του αλλου, ας παει στα ερπετα να προσκυνησει τον άτιτλο κιτρινιαρη ψευτοθεό της καρπαζιας. Μια χαρα θα βολευτει εκει.

12-07-2010 13:54 #66
 
 
-2 apla5: vatelopoporra4

ase mas re vateloporra4....emat hes ki esu gia tous fasistes....apla exw kopurastei me tis gkrinies...gkrinia gkrinia gkrinia...esu mpaineis mia stis toses stin istoselida..kai auto egraposes gia emena...ase mas ki esu,opote thes mporeis na me deis kai apo konta..!!!den exw provlima ta idia tha sou pw an exw mprosta mou ton skywalker...

12-07-2010 14:35 #67
 
 
0 fanatikos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Κι εμεις εχουμε κουραστει με τους χειροκροτητες καθε αποφασης της διοικησης, αλλα δεν τους βριζουμε.

Μεχρι και με το Δερμιτζακη ευχαριστημενοι ηταν.

12-07-2010 14:45 #68
 
 
0 apla5: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

re...apantise mou re fanatike...pisteyeis pws an eixame fragka tha pername tetoion paixti..!!thelw apantisi mono se auto pu se rwtaw kai tha deis pou thelw na kataliksw...

12-07-2010 15:33 #69
 
 
0 fanatikos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Oχι βεβαια. Αλλα και τωρα αντι να παρεις δυο μετριους γιατι να μην παρεις εναν και καλο?

12-07-2010 15:44 #70
 
 
0 Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Παραθέτοντας fanatikos:

Oχι βεβαια. Αλλα και τωρα αντι να παρεις δυο μετριους γιατι να μην παρεις εναν και καλο?


Δύο Μπουσαΐντι κοστίζουν (2x200+40%)=560χιλ.€ ,
ένας Μεντί κοστίζει (600+40%)=840χιλ.€

Δηλαδή με τα λεφτά του Μεντί αγοράζεις 3χΜπουσαΐντι
και από τη στιγμή που ο Βρύζας έχει συνολική εικόνα των οικονομικών και αγωνιστικών αναγκών της ομάδας, μάλλον ξέρει τι κάνει.

Ή μήπως δεν ξέρει;

Χαλαρώστε και αφήστε τους ειδικούς να ξέρουν καλύτερα.

"ΠΑΟΚ το μεγαλείο σου τελειωμό δεν έχει!"

12-07-2010 16:09 #71
 
 
0 fanatikos: ΑΠ: Μπουσαΐντι ο εκλεκτός

Μπουσαΐντι και Ζουελα κοστίζουν ((200+300)+40%)=700χ ιλ.€ ,
ένας Μεντί κοστίζει (500+40%)=700χιλ.€

Και σκεψου οτι ο Ζουελα ειναι δανεικος,
ενω ο Μεντι ελευθερος.

12-07-2010 16:17 #72
 

Για να καταχωρήσετε ένα σχόλιο, πρέπει πρώτα να συνδεθείτε ως χρήστης στην ιστοσελίδα μας.

Νέα Ακαδημιών

Τι γράφουν τα ΜΜΕ

article thumbnail Ανακοίνωση ΚΑΕ ΠΑΟΚ για το πιστοποιητικό
09/09/2010 | paokbc
article thumbnailΕτοιμάζει Παπάζογλου για Τρίπολη
09/09/2010 | sport-fm.gr
article thumbnailΣτον αέρα η… Α1
09/09/2010 | sportaction.gr
article thumbnailΜεσημέρι με Βόλο
09/09/2010 | betboss.gr
article thumbnailBλάχος: Αντιμετωπίζουμε τον επίδοξο πρωταθλητή
09/09/2010 | sport24
article thumbnailΔείχνουν κατανόηση οι παίκτες
09/09/2010 | sentragoal.gr
article thumbnail Ατομικό ο «Σάλπι», στην προπόνηση ο «Ζαγόρ»
09/09/2010 | sport-fm.gr
article thumbnail"Ουρές" διαρκείας για τον... Ευρωπαίο ΠΑΟΚ
09/09/2010 | contra.gr
article thumbnailΚατσαρής: «Όλοι θέλουμε νέο γήπεδο, αλλά…»
09/09/2010 | sport-fm.gr
article thumbnail«Αγκάθι» οι προσαυξήσεις στα χρέη
09/09/2010 | sentragoal.gr
article thumbnail Μηδέν μυαλό
09/09/2010 | gazzetta/kolkas/blog
article thumbnail Θεραπεία ο «Σάλπι», τρέξιμο ο «Μούσλι»
08/09/2010 | sport-fm.gr
article thumbnailΤα εισιτήρια του αγώνα Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ
08/09/2010 | paokfc
article thumbnailΕπιθετικός… πονοκέφαλος για Δερμιτζάκη.
08/09/2010 | sportdog
article thumbnailΤο τετ α τετ και ο νέος νόμος
08/09/2010 | contra
article thumbnailΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Ραντεβού στην Θεσσαλονίκη Ζαγοράκη – Λοβέρδου
08/09/2010 | sportouvorra
article thumbnail«Να μην προκαλέσουμε το δημόσιο αίσθημα»
08/09/2010 | betboss.gr
article thumbnail Γύρισε από το Λιτόχωρο ο ΠΑΟΚ
08/09/2010 | gazzetta
article thumbnailΣυγκέντρωση στην Τούμπα για τους συλληφθέντες
08/09/2010 | sport24
article thumbnailΤσινιάρης στην Τρίπολη
08/09/2010 | diaitisia.gr
article thumbnailΠρωινή επαφή με Ντελινινκάιτις
08/09/2010 | sport24
article thumbnailΝίκος Βεζυρτζής : «Ήρθε η ώρα για πρωτάθλημα...»
08/09/2010 | libero

Εφημερίδες

PaokMedia.Com


Επόμενος αγώνας

Χορηγοί